Schouderkreupel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Schouderkreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 19:47

Naar aanleiding van een berichtje dat ik eerder deze week heb geplaatst (been zat vast) wil ik jullie nu even laten weten dat de da is geweest. Codex is schouderkreupel. Om heel eerlijk te zijn had ik er nog niet van gehoord. Doordat hij vorige week zo gek heeft gedaan aan de longeerlijn, zijn de spieren in zijn schouder beschadigd. Hij strekte zijn been naar voren om de pijn op te vangen. Wat is het eigenlijk toch een superstuk. Hij liet ook helemaal niks van pijn merken. Ook vandaag bij de da niet. Dat maakt het natuurlijk wel moeilijk om precies vast te stellen wat hij heeft. Er werd in zijn pijnlijke spieren gepord en geduwd, je zag hem helemaal samen knijpen, maar hij gaf geen kik. Ik kon het niet aanzien, gelukkig was mijn steun en toeverlaat de staleigenaar erbij. De da zei zelfs dat hij bewondering had voor Dexel.
Nu heeft Codex 5 tot 6 weken volledige rust (maar hij mag wel op de wei Verward ) Ik hoop dat alles goed komt en bij toch wel een beetje opgelucht. Ik denk dan altijd meteen het ergste. Een tijdje niet rijden, maar als het maar weer goed komt met mijn knapperd, dan vind ik dat helemaal niet erg. Oja, nog bedankt voor jullie reacties op mijn eerdere berichtje. Ik zat best wel in de rats.

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 20:52

Tijd en rust heelt vaak alle wonden zegt men. Dus hopelijk in het geval van Codex.