Salvator kruipt over de staldeur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Salvator kruipt over de staldeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 22:45

Het was vanochtend zulk heerlijk weer en volgens mij kon Guinness het goed gebruiken om even weg te zijn bij Salvator. Ze accepteerd hem al redelijk, alleen wordt ze volgens mij een beetje gek van het feit dat hij haar continu achterna loopt. Tja, wat wil je, een veulentje dat net bij mammie weg is, hij zoekt helemaal steun bij Guinness. Maar goed, ik ben dus vanochtend lekker 1 1/2 uur wezen buiten rijden. Ik had Salvator in Guinness haar stal gezet, die is lekker groot en hoger ommuurt dan zijn eigen stalletje, ik dacht dat hij daar niet uit zou kunnen komen Dus wel..... Gelukkig had ik ons binnenhofje goed af gesloten, dus hij kon ons niet achterna komen. Hij is dus gewoon (?) over de staldeur geklommen, kun je het je voorstellen: een ponietje met 85cm schofthoogte die over een deur van 120 cm hoogte klimt Verward . Hij heeft in elk geval onze hond flink de stuipen op het lijf gejaagd Extreme duivel en was erg blij toen hij Guinness weer terug zag. Hij mankeerde gelukkig niets. Gek beest. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:53

Maak kennis met de Shetlander Clown
Vraag niet hoe maar die kunnen nou eenmaal dat soort dingen Haha!

Wel snielig dat hij Guinness zo miste terwijl de liefde vanaf Guiness wat minder is Verdrietig

Volgende keer dus helemaal alles zo veel mogelijk afsluiten, zelfs als je denkt dat een shet echt never nooit ergens door heen kan, zullen ze bewijzen dat het echt wel kan

Over een tijdje is Guinness vast helemaal gewend aan Salvator en snapt hij ook dat ze niet een mamapaard is en worden ze maatjes.

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 23:18

Hey!!!

Mijn veulen heet Salvador!!!! Of eigenlijk Mago Salvador WH, maar we noemen hem Salvador, das makkelijker Knipoog Hij is op 30 mei 2002 geboren.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:10

Mijn veulen sprong met 7 maand los over de staldeur die even hoog was dan zij was, zonder aanloop, zonder waarschuwing = gewoon JUMP = erover!!!!!!!! Die ukjes hebben nogal wat springveren zitten Haha!!

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:21

Hahaha, Fayette was als veulen daar ook zo goed in *LOL* Die sprong ook zo over een staldeur van 130 heen terwijl ze zelf nog kleiner was. Zolang ze maar bij d'r moeder in de buurt kon blijven deed mevrouw heel veel rare dingen Haha! En nu ze veel groter is en zat over die deur heen zou kunnen springen komt het nu niet eens meer bij d'r op (godzijdank) als ze alleen op stal staat. In het begin draaide ze dan alleen maar rondjes in d'r stal en tegenwoordig gaat ze dan gewoon met d'r kont richting de deur staan. Gaat ze in een hoek staan sikkeneuren en chagrijnig wezen Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:26

Die van mij was mams niet eens in het spel, het was omdat ik uit het zicht verdwenen was ... ze wou bij baasje blijven, en mams ... PFfff ... die heb je toch niet nodig! Haha!

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:29

Een van mijn veulens ook, die sprong over het scheidingsmuurtje van twee stallen heen van 1.20m terwijl ze zelf net 4 dagen oud was!! wel een paardenveulen, maar dan nog...

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:33

Een van mijn veulens ook, die sprong over het scheidingsmuurtje van twee stallen heen van 1.20m terwijl ze zelf net 4 dagen oud was!! wel een paardenveulen, maar dan nog...

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 22:20

Tja, ik ga het alleen staan nu maar langzaam oefenen met Salvator. Ik laat hem nu `s ochtends nog even een kwartiertje in z`n stal staan terwijl Guinness al buiten staat. Ik moest er vanochtend wel bij blijven want hij deed al meerdere pogingen om weer over de deur heen te klimmen. }> Hopelijk went hij er zo toch een beetje aan om af en toe even aleen te zijn.

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 00:24

Jah dat had onze vroegere shet ook. Als die op stal stond en dan kon ze niet bij de tralies duzz ze kon nix zien Verward . Ging ze mooi op haar achter benen staan en zo met haar voorbenen over de opening }> Haha! . En zo maakte ze toch alles mee Haha!


Party!! Party!! Party!! Party!!