Waarschijnlijk eindelijk een verzorg pony :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Waarschijnlijk eindelijk een verzorg pony :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-02 16:46

Ik rijd een dikke 5 jaar paard, elke zaterdag op de manege. Ik heb altijd al een verzorg pony gewilt, maar die kon ik nergens vinden. Nu zit ik in de 4de van het VWO, en bij mij in de klas zit een meisje, en die heeft twee pony's. Ik ga best veel met haar om sinds ik bij haar in de klas zit en nu is het het afgelopen trimester best slecht gegaan met haar punten. Wat bleek, ze heeft veel te weinig tijd voor school, omdat ze dus voor haar pony's moet zorgen. Toen heb ik heel tactisch gevraagd of ze hulp nodig had. Ze zei dat dat goed was. Morgen uit school ga ik met haar mee, het speelt al een tijdje, en nu hebben we zeg maar afgesproken. Ik ga haar dan helpen, en ik mag ook rijden. Waarschijnlijk als het goed gaat, gaan we iets regelen dat ik ze vaker kan verzorgen!! zo leuk... ik heb er helemaal zin in. Ik moest het even kwijt...

groetjes Ingrid

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 22:37

Ik vind het echt heel leuk voor je hoor! Echt gaaf dat je dan ook gelijk gaat springen! Ik zou ook wel willen! *jaloers Bloos Clown *

Denk je aan me als je boven de hindernis zweeft en ik nog tot 16.15 op school zit Huilen

HEEL VEEL PLEZIER (en succes want ik hoop dat je vaker mag komen!!)

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JudithO, maitestar23, Plus_en_Min, vidya en 133 bezoekers