Barley is nog niet weg maar mis haar nu al.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Barley is nog niet weg maar mis haar nu al.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 21:32

En dit liedje spreekt me gewoon erg aan

Ik heb een masker opgezet
En als mijn vrienden erom vragen
Zeg ik dat het heerlijk is alleen
Je foto's zijn al van de wand
Alsof ik zo vergeten kan
Dat ik je mis
Hoe koud het is
Hoe leeg zo zonder jou
Hier om me heen
Ik kan je niet laten gaan
Al zeg ik dat het beter is
Alleen en zonder jou
Ik kan het gewoon niet aan
Ik mis je armen om me heen
Nee ik leef niet in een wereld zonder jou

Ik heb bijna alles geprobeerd
Alles om je te vergeten
Ik lieg als ze me vragen hoe het gaat
Ik lees veel boeken kijk TV
Maar daar verandert ook niets mee
Ik voel nog steeds
Verlang nog steeds
Ik denk nog steeds
En steeds alleen aan jou

Ik kan je niet laten gaan
Al zeg ik dat het beter is
Alleen en zonder jou
Ik kan het gewoon niet aan
Ik mis je armen om me heen
Nee ik leef niet in een wereld zonder jou

De tijd staat stil
De tijd die alle wonden heelt
Ze loopt niet zonder jou
Ik kan je niet laten gaan
Al schreeuw ik dat het beter is
Alleen en zonder jou
Ik kan het gewoon niet aan
Ik mis je armen om me heen
En alles aan je waar ik zo van hou
Nee ik leef niet in een wereld
Zonder jou



Liedje van Marco Borstato en Trijntje Oosterhuis.
Een wereld zonder jou

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 21:57

Ik vindt het een heel knappe beslissing van je om eerlijk toe te geven dat het tussen jullie niet klikt(e) en dat ieder zijns weegs moest gaan. Er is veel denkwerk aan vooraf gegaan voordat je tot deze beslissing bent gekomen.
Ik hoop dat je de kracht vindt om door te gaan met de eenmaal ingeslagen weg. Om nu te beslissen om haar te houden omdat je haar nu al zo mist, of omdat je geen afstand van haar kunt doen lijkt me niet de goede oplossing. Ik hoop dat het je lukt om snel een goed baasje voor haar te vinden, (als je dat niet al hebt, want ik heb het allemaal niet zo gevolgd), en ik hoop dat je snel het paard van je dromen hebt gevonden.
Ik kan alleen zeggen: sterkte! Doorzetten!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 22:14

Ik heb al een nieuw baasje gevonden. Een heel aardig meisje dat echt bij Barley past. Ik heb er een heel goed gevoel bij. Maar toch zal ik Barley heel erg hard gaan missen.

A.s zaterdag wordt ze opgehaald. Ze komen al om tien uur 's ochtends.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:22

Heel veel sterkte op de dag zelf. Ik denk dat het dubbel zwaar zal zijn omdat je nog geen ander paard hebt gevonden. Maar misschien kun je afspreken dat je haar een keertje kunt komen opzoeken?

Dennis

Berichten: 31478
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:29

Dit liedje past echt 100%.
Sterkte.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 00:07

Ik hoop voor dat je snel een ander leuk paardje zal vinden, waar het goed mee klikt!! Ik doe in iedergeval mijn best, en ik hoop dat het wat wordt!!
Liefs Marielle

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 00:11

Ik kan me voorstellen dat het 'echter' voelt nu je een datum hebt waarop Barley wordt opgehaald. Eerst was het nog zo ver weg en nu gaat ze dan toch echt. Hoop dat het een troost voor je is dat je weet dat ze goed terecht komt. En het feit dat je haar 'wegdoet' wil niet zeggen dat je niet van haar houdt of nooit van haar hebt gehouden. Jij weet zelf beter en wij weten ook beter.

Geef haar nog een dikke knuffel van mij voordat ze gaat. Ik vind Barley nog steeds een hele mooie meis, en ik hoop dat ze snel gewend is aan haar nieuwe plekkie! En ik hoop ook dat jij er snel vrede mee kunt hebben hoe het allemaal is gelopen...

*knuffel*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 01:44

Pfoe... zal idd zwaar zijn, sterkte...

Hmm, tekst is voor mij nu niet denderend om te lezen... maar ja, wel een erg mooi liedje....

Knuf voor jou en Barley Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 10:31

Ik hoop dat je heel snel een nieuw paardenvriendje zult vinden dat je kan troosten zoals alleen een paard dat kan. Heel veel sterkte gewenst voor zaterdag.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 11:03

Moeilijk hoor, ik kan het heel goed snappen. Het gaat niet uit je hoofd en je blijft er maar aan denken. Je bent het zo gewend dat zij er is als je op stal komt, dat haar hoofdje die ene stal uitkomt en de gedachte dat dat niet meer voor lang zal zijn, doet nu al ongelooflijk veel pijn. Sterkte meis!

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 12:27

Hoi Heike,
Ik kreeg echt een brok in mijn keel toen ik het las Verdrietig , maar ik en mijn moeder zien Barley elke dag omdat ze op de wei komt te staan waar wij ook staan met onze pony Pepsi en de shetjes Snow en Stef. Ik weet zeker dat mijn Pepsi goede vriendjes zal worden met Barley Lovers , ze staan dan ook iedere dag bij elkaar. En weet je...misschien troost dat een beetje...Rosalie is heel goed en lief met paarden, ze rijdt ook nog steeds 1x per week op Pepsi.
Als Barley zaterdag aankomt gaan mijn moeder en ik het op de video opnemen en foto's maken. ook van de eerste ontmoeting met Pepsi en Barley. Mijn moeder heeft nog foto's naar je gemaild, zodat je kunt zien waar Barley komt. Ik begrijp wel goed dat je haar erg zult missen....veel sterkte zaterdag...en ik weet een ding heel zeker *LOL* , Barley zal het hier zeker goed hebben, ik hoop dat dat een beetje troost bied! Sterkte hoor!
we hopen dat je gauw een lieve andere Welsh zult vinden!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 14:01

Heel veel sterkte toegewenst! Het lijkt me echt verschrikkelijk om je paardje dan de trailer op te zien lopen Verdrietig

En binnenkort sta ik ook voor deze keuze Scheve mond

succes zaterdag...

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 18:55

Heel veel sterkte zaterdag allereerst, lijkt me echt moeilijk om een paard waar je toch veel van houd 'uit je leven weg ziet gaan'. Maar ik vind het ook heel moedig van je dat je zelf inzag dat het niet zo goed klikte tussen jou en Barley, ik hoop ècht voor je dat je snel een nieuw paardje hebt gevonden, waar je je dan weer helemaal op kunt storten! Knipoog Heel veel succes en sterkte nogmaals...
En het liedje past er idd echt heel goed bij!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 16:29

Veel sterkte vandaag Heike.