Wie helpt mij aan een zinvolle paardenstage?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LeonoorStoos
Berichten: 18
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Breda

Wie helpt mij aan een zinvolle paardenstage?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 15:34

Volgend jaar ga ik op stage. Haha! Ben natuurlijk al druk aan het zoeken....maar het wil niet zo vlotten.
Ik hoop eigelijk dat iemand via bokt mij misschien goeie tips kan geven?
Het gaat over een periferiestage (dat houdt in dat je voor het bedrijf een opdracht uitvoert. dit kan bijvoorbeeld zoiets zijn als onderzoek doen naar voeding voor fokmerries (of zoiets))

Tijdens mijn periferie wil ik naast mijn opdracht beter dressuur leren rijden. Graag zou ik mijn stage dan ook op een dressuur stal/fokkerij willen lopen.

Het is voor een periode van minimaal 10 weken.

Wie heeft stage gelopen, of is stage aan het lopen op een leuk en leerzaam bedrijf? Laat het me weten, ik zou je heel dankbaar zijn!!!!


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:05

Tja aan een stal kan ik je niet helpen, de stallen die ik ken zullen te ver weg zijn.

Maar ik heb ooit een advertentie in de paardenkrant gezet en heb daar flink wat reacties op gehad.
Van door het hele land.


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 18:24

Voor welke opleiding? En is het 10 weken achter elkaar, of bv 1 of 2 dagen in de week? Wij hebben namelijk ook stagelopers, het gehele jaar door. Mar die komen 1x per week.

LeonoorStoos
Berichten: 18
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 22:41

Nee, moet tien weken achter elkaar.

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 16:00

Ik werk op een dressurstal en stagiares zijn altijd welkom. pb me maar voor info.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 22:28

Ik heb ene hele gave stagetijd gehad bij IPC dier in Oenkerk, onwijs leerzaam en je kan en mag er heel veel. Ik heb toen onderzoek gedaan naar de vruchtbaarheid (of eigenlijk niet) bij de fokmerries.
Tussendoor lekker rijden, lesgeven enz enz.
K weet niet of het wat voor je is. Telnr heb ik zo ff niet (hebben ze op school wel) moet je vragen naar Lucas Reinds (als hij nog werkzaam is daar).
Succes!
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Fly_high, Iselda, Kiim, Renss, xxxmh, ynskek en 9 bezoekers