Voor controle terug naar kliniek

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Voor controle terug naar kliniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 18:53

Vandaag moest ik terug voor controle met Mirage.
Straalbeentjes waren niet helemaal goed, op natural balance ijzers gezet, als dat geen verbetering zou brengen, dan zou ze waarschijnlijk ingespoten worden. Nou verbetering was er inderdaad niet (maar dat had ik uiteraard zelf al gezien...........) Ze gingen toch verder zoeken. We kwamen uit bij d'r knie rechtsvoor en d'r rug.
Foto van de knie gemaakt (mirage heeft daar ondertussen al een hele fotoserie opgebouwd.... Frusty ) En ja, d'r knie was ook niet goed. In heel simpele woorden gezegd "overstrekt" Je zag op de foto aan de achterkant een soort van scherp uitsteeksel zitten. Deze arts zei weer dat ik me over de straalbeentjes niet heel veel zorgen moest maken, het zou maar een 1'tje zijn MAAR hij zei er ook bij dat er natuurlijk soms paarden zijn die echt slecht op een 1'tje lopen en dat er paarden zijn met een 3'tje ofzo waar ze nooit last van zouden hebben, dus dat zei ook niet alles.

Ook had ze in beide ondervoetjes verbening van het hoefkraakbeen, wat weer zorgde voor mindere elasticiteit in de ondervoeten..........

Nou okee, knie is behandeld met 3 gewrichtsinjecties, d'r rug met 10 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) van die injecties.............arm meisje!!!!!

Ik had eignelijk over 2 weken terug moeten komen voor de manueel therapeut maar dat is voor mij gewoon hasat niet mogelijk, dus mocht ik er ook 1 op stal laten komen, die contact op moet nemen met de VA voor wat hij precies moet doen.........

3 dagen stappen en daarna weer voorzichtig op gaan pakken.........EINDELIJK na ik geloof 5/6 weken stappen en nietsdoen....

24 december weer terug en dan kijken we verder, als ze dan toch nog niet goed loopt, gaan ze toch verder weer met die voetjes..........

Afwachten dus!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 10:41

Nou dat klinkt idd niet zo lekker allemaal. Sterkte hoor, hoop echt voor je dat het zal gaan helpen.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 09:28

Pfff wat een gedoe zeg.
Je moet eens met mn vriendin gaan praten die is al bijna 3 jaar zo bezig.
Hoezo kun je niet over 2 weken naar de kliniek?
Ik zal dr vanavond weer even flink knuffelen, heeft ze wel nodig.
Viv