Een paar weken les van de zus van Coby van Baalen.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Een paar weken les van de zus van Coby van Baalen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 19:13

Toen ik nog op mijn vorige stal stond kreeg is dus les van een meisje wat haar diploma s nog niet had. Maar omdat ze die toch wil gaan halen heeft ze besloten de ORUN curses te doen. Nu heeft ze mij gevraagd of ik dan met haar mee wil zodat zij mij les kan gaan geven. En dan gaan de mensen vandaar dus kijken hoe het gaat. En haar daar op beoordelen. Nu is dus 1 van die mensen de zus van Coby van Baalen !! Party!! Haha! Party!! Ik vind het zo ontzettend stoer. De eerste weken krijg ik dus gewoon les van haar. Echt onwijs gewoon. Voor diegene die haar mischien kennen het is Marian Dorrestein of zo?? Dus woensdag 4 december moet ik om 19:30 in Maarssen zijn! Ben heel benieuwd hoe het zal gaan! En een verslag krijgen jullie zekers wel te lezen!


Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 19:39

Ik kan je alleen maar feliciteren dat je les gaat krijgen van Marian. Ik ken haar redelijk goed en ze heeft echt een fantastisch inzicht . Verder is ze heel rustig en zondermeer een heel prettig mens om les van te krijgen.

Succes.

Een beginner ziet veel mogelijkheden. Een expert slechts een paar

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 19:45

geeft zij ook geen les aan marrigje van baalen?

als zij dat is heb ik haar in ermelo gezien en zij geeft idd super goed les

Love the life that you live, live the life that you love

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 19:45

Wow klinkt super Eyes! Ik ben ook echt zeer benieuwd. Het is helaas maar voor een paar weken maar toch leuk om zeker iets van op te steken! Ben echt very heppie! Dank je wel

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 19:49

De zus van... Dat klinkt zo dat ze teert op de naam van haar zus... Ze heeft zelf ook een naam Marjan Doresteyn, zelf Grand Prix gereden met Finesse, en onder andere de africhterster van Habibi.

Succes je kan zeker heel veel van d`r leren

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 19:57

Wouter24 schreef:
De zus van... Dat klinkt zo dat ze teert op de naam van haar zus... Ze heeft zelf ook een naam Marjan Doresteyn, zelf Grand Prix gereden met Finesse, en onder andere de africhterster van Habibi.

Succes je kan zeker heel veel van d`r leren


Sorry sorry...maar ik kwam pas in het stukje op haar naam. Ik was het gewoon even vergeten.

Klinkt super...

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 20:01

leuk hoor metallica Lachen heel veel plezier alvast!

Boque | Bokai | Buka | Boksel

rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 21:05

as. vrijdagavond 29 november geeft Marian Dorrestein trouwens een clinic bij de Valleiruiters in Woudenberg, het begint om half 8 en de entree is meen ik 4 euro! kun je vast gaan luisteren hoe ze lesgeeft!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 10:02

Helaas kan ik vrijdagavond niet! Dan heb ik een verjaardag ;'( Maar bedankt. Ik ben nog steeds echt super benieuwd! De vooruitzichten doen me goed! Eindelijk iets leuks in het vooruit zicht! Ben de laatste tijd niet zo heel heppie! Jullie horen het nog!


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 10:25

Ja dat klopt, je kan ook kijken op www.valleiruiters.nl
Volgend jaar hoop ik hier ook lid te worden!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 10:50

Helaas...ik krijg net te horen dat het 4 December niet doorgaat. Ze heeft een blessure ofzo :-?. Jammer.....dan krijgen jullie het nog wel te horen wanneer het wel is. Lachen oliebol ik baal hier onwijs van...

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 10:54

Ik heb ook een keer les gehad van Marjan Dorresteyn. Dat was in het kader van het Rabobank talentenplan. Was echt heel leuk. Ze geeft heel fijn les, en kan heel goed inspelen op wat je voelt, alsof ze er zelf op zit...

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, laura22, VosjeN, xDeena_ en 55 bezoekers