Wintersport

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Wintersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 11:03

Ik ga voor het eerst op wintersport, maar wel pas in april. Nog zolang wachten *zucht*. We gaan met school dus dat wordt vet apres skieen. lol
Wie gaat er nog meer op wintersport en waar?? Ik ga in Oostenrijk in Ramingstein dat is in de buurt van Salzburg.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever


germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 11:18

Ik ga naar LM in les3V. voor de nog niet zo ingeburgerde wintersporter staat daar Les Menuiers, skigebied les 3 Vallees.

Apres ski boeit mij niet, ik kom voor de sneeuw en het skien.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 11:21

Ja het wordt de eerste keer voor me dat ik ga skieen maar volgens mij ook de eerste keer dat ik mijn been ga breken.

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 11:22

Ik ga twee keer dit jaar..

1x naar frankrijk ( binnen 3 weken!! Haha! ) en dan in maart nog een keertje, maar dan naar Italie!! Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 11:24

Apres skien boeide mij ook nooit echt. Sinds de massa is gaan skien is ook dat apres skien in opmars gekomen. En tegenwoordig lijkt het allemaal wel bijna op dat geile apres ski te draaien.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 12:13

Ik ga pas eind maart naar La Plagne in Frankrijk. Maar heb er al heeeeeel veeeeeel zin in.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Maart

Berichten: 83
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 12:28

Leuk!!! Maar je krijgt dan toch skie-les?
Als je voorzichtig bent loop je echt niet zoveel kans om je been te breken.
Denk ik. Haha! Haha, ja ik ben nog nooit op wintersport geweest, dus ik kan je geen advies geven.

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 12:30

Waar blijft de sneeuw?: (webcam wordt automatisch dagelijks geupdated, dus hopelijk is morgen alles wit op dit plaatje Knipoog )

Afbeelding

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:12

Wildfire schreef:
Ik ga pas eind maart naar La Plagne in Frankrijk. Maar heb er al heeeeeel veeeeeel zin in.


oooooooooooooooooooh la plagne zalig Kwijl

daar wil ik ooit ook nog ns naartoe, maar de eerste jaartjes zal ik daar nog wel niet genoeg centjes voor hebben Huilen

veel plezier ginder!!

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:23

Alvast veel plezier!! Haha!
Ik ga over 3 weekjes al naar Gerlos (tirol) voor mn 10e keer ofzo Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:26

Wij gaan met de kerst naar Oostenrijk, in de buurt van St. Johan i.P. , (Amadé) met carnaval gaan we dan nog een week naar Waidring (Steinplatte) en tussendoor ga ik nog wel 2 keer een weekend met de bus. Waar dat naar toe gaat weet ik nog niet; ik ga meestal met een paar vriendinnen en we kijken dan gewoon waar nog wat vrij is!
Ik begrijp trouwens niet wat er tegen après-ski is Verward ! Ik ga ook om te skieen, maar vooral ook om een gezellige tijd te hebben (vooral de vriendinnen weekenden zijn altijd lachen, gieren, brullen Lachen !) en daar hoort voor mij ook zeer zeker af-en-toe een Jäga-tee, glühwein en/of wodka-feige bij Knipoog !
Laatst bijgewerkt door Sterre op 27-11-02 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:27

is elke sport die je in de winter doet wintersport? Tong uitsteken zowel dan doe ik een heleboel Haha!

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:34

Jaaaaaaaaa, ik ga ook op wintersport!! Ook voor het eerst voor mij. Ik ga met school mee, schijnt altijd heel leuk te zijn. Er gaan 4 heel goede vriendinnen van mij ook mee, dus dat gaat echt super gezellig worden.


*Ja, we gaan apres skieen, de hele winter door...* Knipoog
Nee hoor, ik doe het niet voor het apres skieen, wil gewoon graag leren skieen. Gaat alleen lastig worden denk ik.. Haha!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _TaraM, Amazonbot, ComscoreBot, Danseresje, Facebook, Flieno, Icelandshet, Polarize, SemrushBot, x_Elise en 114 bezoekers