steeds weer ruzie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 20:41

met mn broer. om de kleinste dingen, echt niet leuk meer. ik heb dus bijna een half jaar met een goede vriend van mn broer. eerst zat mn broer te zeuren dat mn bf meer bij ons was dan dat mn broer er was (hij woonde in driebergen ivm zn opleiding). en als mn bf er dan niet is vraagt tom heel schijnheilig of arjuna er niet is. zo verrot gewoon!!
en ik krijg steeds de schuld ervan dat arjuna minder uitgaat, omdat ik meestal moe ben op zaterdagavond en dan op tijd naar bed wil.
ik heb er echt genoeg van, vanavond ook weer hoor, hij zit te zeuren over arjuna en tja ik verdedig mn bf toch wel he... tom gelijk weer van Hou je bek, Hou je smoel!! ja sorry hoor maar daar ga ik dus echt wel tegenin! laat echt niet zomaar over me heen lopen! stomme nepkakker! Misselijk
er zijn gewoon steeds meer mensen die zich aan tom lopen te ergeren, hij vindt zichzelf zo ontzettend goed, kan alles, doet niets verkeerd en is bovendien autoverkoper! (jeuheu Misselijk Misselijk )
en altijd moet IK de tafel dekken voor t avondeten en kan ook altijd alles weer ALLEEN afruimen. hij gaat gewoon met zn luie **** op de bank zitten kijken hoe ik alles opruim. terwijl ik ook al de hele dag keihard gewerkt heb bij gerald!

sorry dat ik t hier neerzet maar ik moest t echt ff kwijt, word er echt gek van af en toe!!
thnx voor t lezen in ieder geval

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:



Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 22:45

tja what should I say
ik weet heel goed hoe tommetje is. en ook dat hij idd echt zo is. maar gewoon geduld hebben maaikje als hij zo doorgaat raakt ie al zn vrienden kwijt. hij heeft een zelf medelijden waar je niet goed van wordt. maarreh hij is wel een lieverd (afentoe). ach maaike als hij binnekort weer thuis woont dan zal hij ook wel leren dat zn handjes niet voor niets in zn mouwtjes zitten. had dit gisteren al van joentje (jaja ik zie hem wanneer jij der niet bent) enneh altijd bellen he als er wat is

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 00:08

Och joh. je moet er mee leren leven. Op een dag ben je blij dat je een broer hebt. Al kun je hem nu nog achter het behang plakken.

Je moet hem maar gewoon negeren Dat is vaak de beste oplossing.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 10:43

Tsja, ik zal ook heel hard voor je hopen dat de verstandhouding met je broer een keer beter wordt!!! En dat je er maar geen slagaderlijke bloeding of ongeluk voor hoeft te krijgen... Knipoog

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-01 21:48

mijn broer was ook zo'n banketstaaf... Hij was vroeg uit huis en pikte daarna zomaar weer zijn plek in. Nog steeds als hij thuis komt gaat de tv op de film die HIJ wil zien... Zo ergerlijk... Maar goed, nu ik hem nie tmeer dagelijks zie ben ik toch wel anders over m gaan denken. Broers zijn vreselijk, maar ze wroden vanzelf groter en ouder en wijzer. Soms duurt het alleen ff...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, GoogleAdsense en 196 bezoekers