werktenuu ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 10:27

Ik heb het te pakken hoe ik nu die foto's moet plaatsen. Was toch niet zo moeilijk als dat ik dacht. Maar goed...
Dit is dus mijn palomino Goldie Bar (officieel Miss Gold Pretender) vlak voordat we op een trailride gaan. Errug handig die zadeltassen *LOL* Daarachter staat mijn man met zijn paard (jawel!) Caballo. Die dag hebben we een rit gemaakt van 9 mijl (dat is ongeveer 14.5 kilometer). Het was die dag behoorlijk bewolkt, maar ben toch nog verbrand. Ik heb een heleboel foto's van die trailride, maar daar zal ik jullie maar niet mee lastig vallen *LOL* Nou hier komt ze hoor...
[img]../upload/344/goldie.jpg[/img]

groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 11:04

Val ins aljeblieft lastig zeg.
Mooi paard man, en leuk juist om al die foto's zien!! Kwijl Kwijl

DubbelFun

Berichten: 88596
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 14:44

Heb je ook netjes je halter en hoofpick bij je Haha!
Schijnt verplicht te zijn tijdens trailrides daar...heb ik me laten vertellen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 14:45

Inderdaad val ons alstublieft lastig met de foto's/ Ik vind foto's altijd weer leuk om te zien.
En zo groot zijn ze nu ook weer niet. Lachen

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 20:16

Er staan nog wat meer foto's bij het topic "foto's trailride" hier onder het westernforum.
Ik heb eigenlijk nooit gehoord dat een halster en een hoefpick verplicht zijn. Nou was deze trailride vlak bij huis en toen we klaar waren was het opladen en naar huis. Er waren er veel die de vorige dag ook gereden hadden en als je dan blijft overnachten dan lijkt het me wel handig als je dan een halster bij je hebt. Ik heb ze eigenlijk nooit bij me. Als ik klaar ben met rijden dan haal ik meestal het zadel en het hoofdstel eraf en zet ze zo in de trailer en dan naar huis.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 22:39

Hoe zet je Goldie in de trailer als je het hoofdstel eerst af doet dan... Schijnheilig

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 22:52

Ik kan de teugels van mijn hoofdstel afhalen en die doe ik dan om haar nek. Niet vastbinden ofzo, maar gewoon losjes. Als zij de trailer instapt dan haal ik de teugels van haar nek. Ze is vrij makkelijk in te laden en ze zal ook niet zo snel omdraaien om er weer uit te springen. Als ze al omdraaid en de deuren zijn nog open dan blijf ik er gewoon voor staan. Ze moet toch wel heel moedig zijn wil ze over me heen lopen *LOL* *LOL*

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

DubbelFun

Berichten: 88596
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-01 12:27

Was een grapje hoor Caballo. Al heb ik eens ergens gelezen dat bij trailwedstrijden het wel degelijk verplicht is. Je krijgt minpunten als je ze niet bij je hebt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 bezoekers