Veearts geweest... :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Veearts geweest... :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 18:11

Omdat Iwaldo al een tijdje niet helemaal lekker was is gisteren de veearts geweest. Hij zou eigenlijk de tanden ook doen, maar omdat Wal misschien ziek was wilde hij hem niet verdoven, dus de tanden moeten een volgende keer.

Hij heeft dus alleen bloed geprikt en getemperatuurd (was ok, had ik ook al gedaan) en hem eventjes bekeken.

Vandaag was de uitslag er.. een heel medisch verhaal met moeilijke termen maar ik zal proberen neer te zetten wat ik ervan begrepen heb: Hij had laeg Ama-nogwat waarden en lage Hema-nogwat waarden.. dat kon duiden op wormpjes of larves die niet goed weggenomen waren door het ontwormen. Hij stuurt het bloed nu op naar Utrecht om het daar op te laten zoeken en dan is de uitslag er vrijdag. Als het inderdaad 100% de larvjes zijn dan moet Waldo 5 dagen op een anti-worm kuur.

Toch nog best even schrikken, maar ik ben wel blij dat er (waarschijnlijk) een duidelijke diagnose is. Heeft iemand hier ervaring mee misschien?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 18:23

Bah wat sneu. Gelukkig is dit allemaal goed te behandelen. Het kost alleen tijd en dat zal wel ten kosten gaan van het jachtseizoen dit jaar voor Wallie. Ach misschien is dat helemaal niet zo erg Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 18:31

geen ervaring, maar ik ben wel blij voor je dat er een duidelijke diagnose is.
Dan is er tenminste ook wat aan te doen.

Geef maar een flinke knuffel aan je paard Lachen

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 18:37

ik heb er ook geen ervaring mee
maar je weet tenmionste wat het is dus je kan het gaan bestrijden
heel veel sterkte
en een dikke knuf aan wal

Love the life that you live, live the life that you love


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: VinandoW en 39 bezoekers