aaargh leeftijd omlaag!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Ipsilonka

Berichten: 5860
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

aaargh leeftijd omlaag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 20:45

Ja misschien ben ik een zeurkous of verwent maar we hebben een ponybox vrij en nu komt er een shetje in te staan met als eigenaar een klein meisje(erger incl ouders)

Dit klinkt misschien stom maar aan het einde van de maand zou ik met mijn 21 de jongste zijn(de jongste nu is 16)
En van die pennymeisjes vind ik erg irritant of eigenlijk passen die niet bij ons op stal(30 paarden)

SuperDet 12-04-2006 / 26/03/2019, ik mis je zo
Een shet, een fjord, een Gelderse en een halve hackney en mijn stallen zijn vol!


Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 14:41

Jah ik snap best dat je die kleine meisjes irritant vind, maar je hebt er nou eenmaal niks over te zeggen lijkt mij...Lachen

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 15:23

waarom wil je zo graag de jongste zijn? Zo'n meisje doet toch niemand kwaad?!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 15:52

1 meisje op de 30 volwassenen?
Tja... dan krijgt echt niet meteen 'jou' hele stal een penny-miepjes gehalte hoor.
Waar een mens zich niet al druk om kan maken...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 18:38

dus jij bent zelf niet jong geweest?

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 18:42

Sorry... k snap het niet echt...

Bedoel je nou dat 1 van die 'pennymeisjes' 16 is offe... Verward


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 19:05

Ik kan het me wel voorstellen, ik heb de pest aan kinderen op stal. Zo'n kleine meid brengt waarschijnlijk weer vriendinnetjes mee (dus lekker aaien en klontjes voeren op stal), hopst voor je voeten door de bak etc. Zou er ook niet blij van worden.
Maar ja, als je dat risico niet wilt lopen, moet je een eigen stal beginnen...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 19:53

ik ben als enige volwassen op de stal (van de pensionknollies) maar heb best veel contact met Anna-Jelly en Littleroosie hier op bokt. Zij zijn 15 en 16 maar ik heb geen last van hun leeftijd. Ik zie ze niet anders dan mezelf en ik denk ook niet dat zij mij als een ouwe taart zien, hahaha! Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 20:52

bij ons lopen er elke zaterdag en woensdag kids tussen de 4 en 10 jaar (en dan heb ik het over hordes met kids) dus denk niet dat jij het zo slecht hebt hoor Haha!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 20:55

haha nou daar heb je gelijk in Michèle..
Zoals Michèle dus al zei hebben wij dus blijkbaar een grote "penny-meisjes" stal, de jongste (dochter van stalhouder niet meegerekent) is een jaar of 12 en de oudste van de pensioendingesen is Michèle (31 jaar, zag ik net...)
Maar het is erg gezellig en toch echt geen penny-meisjes zijn dr vind ik, geen meisjes met dromen over later (ja vast wel..) maar sportieve meiden.. ze rijden allemaal wedstrijden...

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:50

Behalve ik... Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 15:43

Irritant misschien maar och 1tje meer of minder maakt dan ook niet meer uit Haha!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 16:14

Ik ben 16 ben ik dan ook een pennymeisje? Boos!
Bij ons op stal zijn ook de meeste rond de 25, maar dr lopen ook kleinere kinderen rond. Er is een meisje van 12 bij ons op stal, die gaat wel eens mee met dr grote zus die daar een paard heeft staan en ze verzorgt daar ook een paard.
Er zijn dan oude mensen waar ik me 10x meer aan erger dan aan haar, dus ik vind niet echt dat je iets over de leeftijd kunt zeggen...

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 19:12

Op mijn penny-meisjes-leeftijd was er nog geen Penny maar anders was ik er vast ook eentje geweest.
Misschien was jij gelijk volwassen?

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 19:41

het kan me voorstellen dat je dat vervelend vindt! vooral ouders van zo'n meisje kunnen vaak echt zwaar vervelend zijn!

maar je kunt er helaas niks over zeggen! want je kunt moeilijk naar die eigenaar van de stal afstappen en zeggen dat je geen pennymeisje in de stal wil!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 02:18

Klinkt behoorlijk arrogant Scheve mond ! Ken je dat meisje überhaupt??? Misschien is ze wel heel aardig Lachen ! Ik zie het probleem niet hoor: Als jij niet wilt dat jouw paard met suiker-klontjes & Co. wordt verzorgd, hang je een briefje aan je stal-deur, waarop staat : Niet voeren a.u.b., koliek gevaar!!! en klaar is Kees!
Ik stond vroeger op een grote manege, waar -tig kinderen rondliepen, waaronder ook een paar buurmeisjes. ik heb ze maar één keer hoeven zeggen dat ze Sam niets tussendoor mochten geven en dat was het!
Als het je niet bevalt, moet je zelf een stal beginnen!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:17

Zo hoor je nog eens wat! Haha! Dus we krijgen een smurf op stal....
Voor al diegenen die geheel verontwaardigd reageren. We staan op een vrij kleine pensionstal waar iedereen dus in de twintig is (met uitschieters naar boven) dan is een meisje van rond de 12 natuurlijk wel een buitenbeentje.
Gevaar schuilt inderdaad in het meenemen van vriendinnetjes met zakken snoepjes voor de paarden. (ik voer Iwan ook helemaal vol met snoepjes dus dat zal niet veel uitmaken)
Ik denk dat we het gewoon aan moeten kijken en als het niet gaat dan zal ze vanzelf weer een andere stal gaan zoeken lijkt mij!
(dat was een grappig zwaaitje....)

Ein Pferd auszubilden bedeutet nicht nur,dass man es zum Gehorsam erzieht,wie viele es meinen. Genauso wichtig ist es,dass das Pferd mit Freude macht,was man von ihm verlangt. (Nuno Oliveira)

www.landschapsstal.nl www.caballos-andaluces.com

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 17:36

Lekker ben jij hoor wij zijn 13 en zouden daar volgens jouw niet hoiren en pennymeisjes zijn en dus dom.eN WIJ VERZORGEN ONZE PONY'S DUS SLECHT EN GEVEN ZE TE VEEL SNOEPJES HEH HEH Weet je je moet j eniet zo aan stellen joh je beoordeeld iemand al van te voren dat is pure discriminatie. Wij zijn misschien supper aardig. DUS VEROORDEEL IEMAND NIET OP ZIJN LEEFTIJD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boos!
Laatst bijgewerkt door Shannie op 27-11-02 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 17:58

Sonja schreef:
Ik kan het me wel voorstellen, ik heb de pest aan kinderen op stal. Zo'n kleine meid brengt waarschijnlijk weer vriendinnetjes mee (dus lekker aaien en klontjes voeren op stal), hopst voor je voeten door de bak etc. Zou er ook niet blij van worden.
Maar ja, als je dat risico niet wilt lopen, moet je een eigen stal beginnen...


dit moggen ze natuurlijk niet doen een suikerklontje aan jou paard geven!
Maar dat meisje is dolgelukkog ZE HEEFT EEN EIGENPAARD dat is bijna elk wens van een kind en doet ze jou kwaad ? ik zou het niet aardig vinden als ik op zo een stal zijn wat maakt het nou uit hoe oud je bent je moet iedereen in ze waarde laten dus ook dat pennymeisje

ik hou van prince Lovers

sorry foto's in profiel wordt aan gewerkt


FemJarig

Berichten: 12509
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 18:20

ik snap jou naam niet helemaal........respecteer een ander?????? je moet diegene ook respecteren en het is nog maar een kind..... Knipoog jij bent ook klein geweest!! ik ben ook pas 15.....maar wat maakt leeftijd nou uit.....laat dat kind lol hebben........en als je niet wilt dat ze aan jou paard zit....schrijf inderdaad maar een briefje en hang dat op de deur.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 18:59

Ik snap je probleem niet hoor. Als jij je lekker met je eigen dingen bezig houdt is er toch niets aan de hand lijkt me. En misschien zul je dat meisje moeten vertellen dat ze niet mag rennen in de stallen, maar dat is kinderen erg snel bijgebracht hoor. Dat snappen ze sneller dan volwassenen die denken alles beter te weten Haha!

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 20:52

je jongere kinderen moeten toch ook een kans kunnen krijgen om te paardrijden en hun pony ergens te stallen, ze zullen veel leren ervan.
ik ben ook nog maar 16 ben ik dan een penny meisje?

Terug van weggeweest

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 21:22

zo ga je ff uit je dak sweetyponies Verward
minder smily's kan ook hoor (ja echt waar )
maar ik snap best wat je bedoel ik vind het ook wle eens irritant al die kleine kinderen (ok ben zelf 14) maar nog kleinere die om je heen renne of om je paard heen, maar ja wat wil je eraan doen Verward

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:23

dan kom ik niet graag bij jou op stal staan,
als je zo'n vooroordeel hebt...
kleine meisjes zijn niet per definitie irritant hoor!
ik ben zelf 17 en rijd met meiden van 10 tot 27
en ik kan het met allemaal goed vinden, er zijn wel eens dagen.
maar het is niet zo dat die meisjes die jonger dan mij zijn pennymeisjes zijn...
vind het eerlijk gezegd een sneu vooroordeel. suc6 ermee

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:53

Ik vind het een behoorlijk vooroordeel.
ik sta dan wel niet op een pensionstal (heb nl mijn paarden aan huis), maar ik heb wel een aantal verszorgsters rondlopen. en om heel eerlijk te zijn, de jongste meid die er nu rondlooptis 12 , altijd even enthousiast en wil graag helpen. er loopt er ook eentje van 15 (bijna 16), die er eerst altijd was, maar nu jongens ontdekt heeft en er minder vaak is, maar om dan gelijk te zeggen dat ik geen meiden van 15/16 meer wil hebben rondlopen? Nee. Bij mij zijn alle leeftijden welkom, alleen is er wel de afspraak, dat als ze vriendjes of vriendinnetjes mee willen nemen, dat ze het eerst vragen... En dat werkt prima!!!!

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, BlueStocking, daiswees, Devitootje, Facebook, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Ilayla, Martje80, massiemas, Plus_en_Min, Sanne_zepp, Sokje_6, SUSANNEx, Tigress, Vagabondo en 148 bezoekers