Leasepony

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Leasepony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 19:35

Mijn zus haar pony staat al een tijdje op een stal met eigenpaarden maar ook met een aantal leasepony's.
Ik kwam gister zo thuis en mijn moeder en mijn zus zeiden zo: "wat dacht je ervan om een lease pony te nemen?" Nou, ik wist het wel hoor!
Vandaag ben ik er geweest (ben er al veel vaker geweest hoor!) en heb ik even gekeken voor de in mocht er ook op rijden.
Nou, het is een hel leuk beestje hoor!
Ze heet Skippy, is een zweedse draver, ong. 1.45 hoog, donkerbruin, merrie, heel lief maar tevens pittig om te rijden.
Ik vind het een leuke pony en ik hoop dat Skippy mij over een tijdje ook leuk gaat vinden Haha!
Ik mag vrijdag beginnen dus ik heb er wel zin in!

xxx Coco

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 19:50

leuk hoor gefelciteerd dan maar! veel plezier en als jij lief ben voor Skippy is ze vast lief voor jou!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 20:38

Jamy schreef:
leuk hoor gefelciteerd dan maar! veel plezier en als jij lief ben voor Skippy is ze vast lief voor jou!


Nou, ik ben wel lief hoor !!!
Ik mag trouwens alles met haar doen dus dat is wel leuk. Ik heb sinds augustus mijn ruiterbewijs dus die komt nu mooi van pas! maarja, eerst maar in de bak zien te rijden, dan pas de weg op Haha!

xxx

Danijelle

Berichten: 344
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 12:57

Ik wou dat mijn zus dat tegen mij zou zeggen Knipoog

Danielle

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 19:39

Danijelle schreef:
Ik wou dat mijn zus dat tegen mij zou zeggen Knipoog

Danielle


Ik stond ook wel even raar te kijke hoor! Haha!
Maar, ik vind het wel heel aardig om het voor mij te regelen. Alleen, ik moet wel zelf betalen hoor *LOL*
Het is trouwens niet zo heel erg duur dus ik hou zelfs nog geld over voor andere leuke dingen

xxx