mijn verslag van de tinkermeeting 24 november 2002

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

mijn verslag van de tinkermeeting 24 november 2002

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 18:52

helaas door een paar dingetjes was de opkomst niet groot
in totaal 4 ruiters en 1 aanspanning.
meerdere personen hadden het paard kreupel konden niet of er was ingebroken met als gevolg dat al het tuig weg was.
maar desondanks hebben we ons supervermaakt.
toen iedereen aanwezig was hebben we opgezadeld en zijn we op weg gegaan.
mijn baily gin voor de kar gezien er ook 2 mensen zonder paard meegingen.
baily heeft zich voorbeeldig gedragen als superknol.
mede daarom is mijn men virus weer hevig aangewakkerd.
we hebben heerlijk door het bos gereden en de sfeer onderling was geweldig.
zo geweldig zelfs dat ik na een tijd begon te zingen tot ergenis van de anderen want ik kan niet zingen.
en na een herhaling van 15 keer country roads en poor lonesome cowboy was men dat ook wel weer zat (excuses......)
whahahhahah
we hebben veel reacties van voetgangers gehad op de tinkers. leuke bonte paarden en oohh.. het zijn net koeien.
toen we bij de friettent stonden (tsja de maag wil ook wat) stopte er zelfs een echtpaar expres van de snelweg af bij ons omdat de man zelf ook tinkers had en er mee fokte ofzo.
toch weer leuk om zulke mensen te ontmoeten.
afijn na 4 uur rijden (tuurlijk wel lunchpauzes gehad waarbij baily de pannekoeken en de wortels probeerde te pakken maar uiteindelijk was het lowarna die er met de zak wortels vandoor ging)
waren de tinkers harstikke op in de batterijen behalve baily die dacht vrolijk 'kom we gaan nog ff 3 uurtjes door'
met andere woorden het was een gezellige en geslaagde tinkermeeting!!!

ik ben harstikke trots op mijn superkoe want die heeft zich voorbeeldig gedragen en had er behoorlijk zin in...
foto;s komen later vanavond ik gaat eerst maar eens in bad


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 20:59

Zo te lezen hebben jullie een super dagje gehad!
Vind het erg jammer dat ik er niet bij ben geweest, en ik ben erg benieuwd naar de foto's!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 21:08

staan in ander topic..


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 21:27

Het was idd erg gezellig! Wel jammer dat het een klein groepje was, maar misschien maakte dat het wel extra leuk ofzo Haha! Vond de andere tinkertjes ook helemaal geweldig hoor! Superbraaf allemala ook (M.u.v die van mij dan, hittepettitje!!!) Sien had het op het laatst trouwens wel gehad, die werd toch wel een beetje moe (ja dat krijg je als je je zo druk maakt he!) Maar die staat nu ook weer fijn thuis in Zenderen, bij al haar vriendjes en vriendinnetjes. Ze schrok zich nog even een ongeuk (om het af te leren Knipoog) toen ze van de trailer kwam, want Jan kwam er vanuit het donker aan... OEH! ENG!!!!!!!! Dus ik heb nu ook een blauwe teen Tong uitsteken Maar verder viel het me nog mee met haar, had verwacht dat ze drukker (jaja, nog drukker) zou zijn Tong uitsteken

Maar het is zeker voor herhaling vatbaar hoor! We doen het Knipoog ook wel een keer in Enschede Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 09:54

Het was zekers gezellig!!!!! Snow was ook bekaf naderhand, maarja hij had nog wel zin om binnen no time zn stal in te lopen, want daar lag al een lekkere berg hooi op hem te wachten Haha! Baily heeft het zekers goed gedaan voor de kar, complimentje Haha!


VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 15:14

dat complimentje nemen we graag aan dankjewel... *LOL*
meneer heft zich op de terug weg ook keurig gedragen op de trailer en nu ben ik alleen nog maar superblij dat ik hem gekocht heb!!!!!
hij heb extra veel stro en hooi in zijn stalletje gekregen en strakkies ga ik eens kijken of meneer nog lekker geslapen heeft. Slapen
ik moet het tuig ook nog schoonmaken... wordt een vies karweitje gezien het al smerig was voordat ik het meenam Boos!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot, Ubermetrics en 11 bezoekers