(moeilijk)opstijgen en rijden maar!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Squittie

Berichten: 113
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: MASTERDAM

(moeilijk)opstijgen en rijden maar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 19:32

jaja, dezelfde rit maar WEER andere foto's: deze keer; errug lach wekkende!! Haha!:D:D

Nee Jolien.. niet draaien joh!:D
Afbeelding

Jolien! Niet schuren, niet nu! Haha!
Afbeelding

ja, goed zo.. blijf staan hè! Haha!
Afbeelding

YES! ik zit! oeoeoeh wat kijk ik charmant(niet op letten!):D
Afbeelding

Hup daar gaan we(wat zit me haar leuk he):D
Afbeelding

Nee joliena niet grazen, we zijn aan 't werk! Haha!
Afbeelding

zo, nou dat was 't. Als je meer foto's van deze rit wil zien:
Shetjes en ik
shetjes en ik II
Buitenrit foto's van zondag..
Niño
Jolien rollen
Laat ff wat 8r goed!? Vinnik leuk..Lachen
Laatst bijgewerkt door Squittie op 24-11-02 20:38, in het totaal 3 keer bewerkt

*zwaai zwaai* =x~*Jizkah*~x=


missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 19:59

Dat is vals spelen! Haha! die ene moet je ook vergroten Tong uitsteken



Leuke foto's en lieve shetjes Lovers
Laatst bijgewerkt door missy_m op 25-11-02 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Don't hate me cause you ain't me!

Squittie

Berichten: 113
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: MASTERDAM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 20:40

missy_m schreef:
Dat is vals spelen! Haha! die ene moet je ook vergroten Tong uitsteken
Leuke foto's en lieve shetjes Lovers


nou ik heb 'm vergroot hoor! en die dubbele heb ik ff goed gedaan, er ging duidelijk iets mis ofzo :S nou goed... t klopt nu enneh... kom op met die berichtjes!! Tong uitsteken

*zwaai zwaai* =x~*Jizkah*~x=

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 20:44

Ligt dat zadel niet een beetje verkeerd?

Squittie

Berichten: 113
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: MASTERDAM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 20:45

ja klopt, hij zit een beetje naar voren, komt omdat we toen al een tijdje hadden gereden en dan schijft ie naar voren maar we hebben ik denk niet langer dan een half uur erna het zadel weer naar 8ren gelegd(zie andere foto's) Lachen

*zwaai zwaai* =x~*Jizkah*~x=

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 20:51

Misschien kun je een staartriem ergens vandaan toveren?
Het is een veel voorkomend probleem bij shets.

Ziet er wel weer gezellie uit.

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 20:59

hey jis, natuurlijk weer mooie foto's.
Tigger een staartriem hebben we, ik ben nu met staartriem aan het longeren, gelijdelijk naar het goede gaatje (qua lengtes), dit moet eerst gedaan worden, we kunnen bij jolien niet ff gewoon een staartriem eraan doen.
Ze heeft er al 1 kapot gemaakt,het leer was een goede kwaliteit,maar schurde halverwege op het leer, *pets**krak*.
En eentje is een gesp kaopt geschoten Haha!
Dus we zijn er mee bezig, hoeft eigenlijk ook alleen bij het springen gebruikt te worden.

Jis het zal we na het springen zijn geweest, want de laatste tijd glijd die niet meer zo, behalve dus met springen, weet je nog in de (nu schapen) spring wei :d.

Jiska moeten wij misschien niet nog een kleine demonstraite bedenken voor pietendag?
Margriet had het er wel vaag over, anders bedenken we wat en vertel ik het haar zaterdag. Ik ga dan ook alvast wat trainen met Jolien, hehe straks schrikken ze van ons ( door onze kleding die we dus aan moeten Haha!)

Niki

"And nothing is more powerful than beauty in a wicked world"

Squittie

Berichten: 113
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: MASTERDAM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 12:44

Niki schreef:
Jiska moeten wij misschien niet nog een kleine demonstraite bedenken voor pietendag?
Margriet had het er wel vaag over, anders bedenken we wat en vertel ik het haar zaterdag. Ik ga dan ook alvast wat trainen met Jolien, hehe straks schrikken ze van ons ( door onze kleding die we dus aan moeten Haha!)
Niki

ja, ik wil ook trainen :'( ik ben morgen om 10 voor half 12 uit, mayB kunnen we dan wat doen?? ff een leuk kunstje bedenken Tong uitsteken haha! Sigaar nou goed, we'll see Knipoog

*zwaai zwaai* =x~*Jizkah*~x=

Squittie

Berichten: 113
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: MASTERDAM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 12:46

Tigger schreef:
Misschien kun je een staartriem ergens vandaan toveren?
Het is een veel voorkomend probleem bij shets.

Ziet er wel weer gezellie uit.


tsja, niki zei het al en ze vind een staartriem ook heel vervelend dus dan gaat zijn ook weer vervelend doen (zogenaamd passage he nik Knipoog ) dus dan maar zonder Lachen

*zwaai zwaai* =x~*Jizkah*~x=

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:29

Je kont is een beetje te groot voor het zadel... echt geen gezicht op dat kleine beestje...

28-09-2007
Nothing compares too you...

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:44

Ik dacht echt dat dit een soort grap was.
Ik snap niet wat voor een plezier hier voor pony en ruiter aan te beleven valt. Waarom gaan jullie niet gewoon lopen of die pony's wat kunstjes leren.
Ik begrijp dat er nu weer een aantal mensen komen die zeggen dat ze elke dag met hun volwassen lichaam op een shet rijden en dat hij daar echt niet van doorzakt enzo . En dat is zo. Hij zakt niet door. Maar voor de rest heeft het niets met paardrijden te maken en belemmer je de pony in zijn beweging en je zet jezelf voor schut.
En ik vraag mij af : waarom zou je dat doen ? Ga toch gewoon op een pony zitten die bij je formaat past.
Ik snap ook niet dat de mensen van de kinderboerderij dat toestaan, dat gesol met die dieren.

jis_nik

Berichten: 35
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: A*dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:44

wat kom je nou stoer doen. je weet duidelijk niets van paarden want dan zou je weten dat het om gewicht gaat en niet om lengte, of hoe het eruit ziet!! en dan me kont te groot is klopt ook niet want dan zou ik over de 8r kant van het zadel steken en is dat zo? NEE Boos! Boos! dus ga liever ergens anders leuke berichtjes zetten, wil je. Lachen(neppe smile)
ps ik ben 59 kg.

*Hebbie msn messenger? Voeg ons ff toe! jisnik@hotmail.com
*Check ons Profiel

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:49

Hoeveel topics plaatsen jullie wel niet in één dag?

Ik vind dat je beugelriemen veeeeel langer moeten, want je knieen zitten veels te hoog.

Een goede houding van de ruiter is belangrijk voor het paard/pony. ik denk dat je beter zonder zadel kan rijden.

Of kan gaan mennen ofzo...

jis_nik

Berichten: 35
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: A*dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:54

SuzanneH schreef:
Ik dacht echt dat dit een soort grap was.
Ik snap niet wat voor een plezier hier voor pony en ruiter aan te beleven valt. Waarom gaan jullie niet gewoon lopen of die pony's wat kunstjes leren.
Ik begrijp dat er nu weer een aantal mensen komen die zeggen dat ze elke dag met hun volwassen lichaam op een shet rijden en dat hij daar echt niet van doorzakt enzo . En dat is zo. Hij zakt niet door. Maar voor de rest heeft het niets met paardrijden te maken en belemmer je de pony in zijn beweging en je zet jezelf voor schut.
En ik vraag mij af : waarom zou je dat doen ? Ga toch gewoon op een pony zitten die bij je formaat past.
Ik snap ook niet dat de mensen van de kinderboerderij dat toestaan, dat gesol met die dieren.


kijk je mening mag je geven hoor. maar waar bemoei je je mee als ik mezelf voor schut zet. is dat jou probleem? nee!
en we sollen niet met ze. We beleren ze. en het bellemeerd helemaal nix! want ik ben op goed gwicht voor hem en haar. dus wat je nou banketstaaf allemaal. want shetten zijn heel sterk en als iemand weet wat ze aankunnen zijn wij het wel. en we hebben ze goed in gereden eerst en nu kunnen ze ons gewicht prima aan dus rot op met je banketstaaf bercies en doe vrolijk ==> Haha!:):)) oke? xxx Jis

*Hebbie msn messenger? Voeg ons ff toe! jisnik@hotmail.com
*Check ons Profiel

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:55

Ik weet dat de rest van Bokt het al zo'n beetje heeft opgegeven om van dit soort praktijken iets te zeggen. Het gebeurd namelijk best wel vaak dat er van die veels te grote en stevige meiden gaan rijden op veels te kleine pony's . Vaak ook omdat het gratis is en dus lekker makkelijk.
Je argumenten zijn niet steekhoudend en ik denk dat je dat zelf ook wel weet , ook al vraag ik mij dat af als je deze foto's plaatst.
Je bent te groot , te dik en je belemmert je pony in de beweging , daarbij ziet het er niet uit. Je staat voor schut en je doet de pony geen goed . En daar zeg ik wat van.

jis_nik

Berichten: 35
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: A*dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:57

ja heel fijn voor je dat heb je nu gedaan nu mag je weer naderen gaan pesten. en btw, wie zegt dat het gratis is. plus dat is al 4000 x heb gezegd dat ik 59 weeg en hij is 1.20 en stevig gebouwd dus blaaaa en doe ff ajb niet zo beidehand jah dahag

*Hebbie msn messenger? Voeg ons ff toe! jisnik@hotmail.com
*Check ons Profiel

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:03

Ik wil me veder nergens mee bemoeien ofzo.
Maar doe allemaal aub rustig.
Ik bedoel daarmee verpest voor de rest niet het topic, misschien wordt die wel gesloten, misschien zjn er nog mensen die er iets bij willen zetten, niet dat het mijn topic is maar toch.
En anders ga het via PB 'uitvechten'.

Dit is niet boos/verwijtend enz bedoelt.
Niki
Laatst bijgewerkt door Niki op 25-11-02 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

"And nothing is more powerful than beauty in a wicked world"

SuzanneH
Berichten: 395
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:03

Aan je taalbeheersing te zien is het leervermogen nou niet je sterkste kant , dat had ik al begrepen. Misschien als er wat "leuke jongens" uit je buurt het ook nogal een raar gezicht vinden , dat dat voor jou een reden is om te stoppen. Verder heeft het inderdaad weinig zin om hierover door te gaan.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:05

ja hoor een shet van 1.20.....droom lekker verder


Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:06

Leuke foto`s .
Tja, van de ene kant ben ik het met suzanneH eens, maar van de andere kant, als ik eht goed begrijp zijn die ( super schattige) shetjes van iemand anders, en die weet vast wel wat ze doet, die leent ze vast neit uit aan de eerste de beste Knipoog
Overigens , ik zou als ik jullie allbei was , even de boktregels ( op algemeen) doorlezen Knipoog

groetjes



jis_nik

Berichten: 35
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: A*dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:06

ja dus hou je mond maar liever beidehandje en ik zou het op prijs stellen als je bij mijn verdere topic of die ik er nog ga zetten geen stomme berichtjes meer wil zetten, ik weet je mening nu dus laat ons verder met rust en laat ons verder gewoon lol hebben en als je verder nog klachten hebt? bel dan aar lekker de dierenberscheming schat Knipoog

*Hebbie msn messenger? Voeg ons ff toe! jisnik@hotmail.com
*Check ons Profiel

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:08

Het is hier echt heeeeel gezellig! }>

jis_nik

Berichten: 35
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: A*dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:09

ja zeker flairS haha maar nu word het weer gezellie hjoor Knipoog

*Hebbie msn messenger? Voeg ons ff toe! jisnik@hotmail.com
*Check ons Profiel

jis_nik

Berichten: 35
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: A*dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:11

Shaienne schreef:
Hoeveel topics plaatsen jullie wel niet in één dag?

Ik vind dat je beugelriemen veeeeel langer moeten, want je knieen zitten veels te hoog.

Een goede houding van de ruiter is belangrijk voor het paard/pony. ik denk dat je beter zonder zadel kan rijden.

Of kan gaan mennen ofzo...


wat maakt het uit hoeveel topics we er in 1 dag in zetten? is tog leuk? en anderen vinden het ook leuk. plus dat het geen ruimte belemmerd ofzo.
en mijn beugels kunnen wel langer maar probeer maar eens uit..
je moet aan drijven, best hoog en je beugels zijn lang. dan vallen je beugels van je voeten, daarom.. en ik rijd ook gewoon op een manege en daar zijn wel grote paarden/pony's dus dan is mijn houding normaal maar thnx voor de tip anyway en we rijden ook wel eens zonder zadel trouwens. en met mennen zijn we bezig maar de eigenaar van de shetten is heel druk dus we kunnen niet zo vaak mennen en nien moet nog worden beleerd met auto banden enzo Haha! xxx Jis

*Hebbie msn messenger? Voeg ons ff toe! jisnik@hotmail.com
*Check ons Profiel

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:12

Jamaar weet je dan niet dat je met je kuiten moet aandrijven en niet met je hakken?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers