De aller- allerslechtste McDrive

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Anoniem

De aller- allerslechtste McDrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 23:57

*sympatisanten van het gezond-eten-platform kunnen dit topic beter overslaan Haha!*

Wat is bij jullie in de buurt de allerslechtste McDrive? Hier in de buurt is het die aan de Spaklerweg, het duurt er altijd eeuwig, volgens mij moeten ze de aardappels steeds nog schillen ofzo? Maar als je eenmaal in die drive staat, kun je geen kant meer op. Vandaag dacht ik het nog een keertje te proberen, maar alweer spijt, ik heb er een kwartier gestaan Boos!.
De McDrive aan de Hullenbergweg is soms een verademing, dat kost 2 minuten en dan ben je weer weg. Maar ja, die is weer 3 minuten om.


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 01:02

Vrijwel de enige Drive waar ik nog wel eens kom is die op Laagraven (tussen Utrecht en Nieuwegein). Daar heb ik enkele keren een half uur (!) in de file gestaan, vooral op zondagavond. Fijn, al die uitlaatgassen en die benzine die je voor niets oprijdt. Had uiteindelijk gewoon moeten parkeren en m'n bestelling binnen moeten plaatsen, maar dat is altijd achteraf. Verder word ik nogal vaak het wachtvak in gedirigeerd. Maar dat is deels m'n eigen schuld, op zondagavond wil ik vaak van die moeilijke dingen als groenteburgers en broodjes fish filet.

Een hele fijne Mac vind ik die in Hardenberg, op de doorgaande route van paps & mams naar Benneveld City. De Mac aan de A1 bij Holten doet het bij mij al jaren goed. Het zal de oostelijke vriendelijkheid wel zijn, en nooit files. Haha!

Verder eigenlijk weinig problemen met de Drive. Zo vaak kom ik er niet en als ik er kom, dan is het meestal slechts voor een aardbeienmilkshake. En die hebben ze altijd wel op voorraad. Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 01:08

Afbeelding Scheve mond

Ik heb duiven en mn vriendin ziet ze vliegen. Scheve mond

Who reaches for the stars, will never end with a handful of dust.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 16:55

Ben vandaag bij die in Heerde geweest. Had een koude hamburger.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:46

Die bij ons gaan we altijd met de paarde heen erg handig dus Lachen

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 21:40

Ik lust geen duivennuggets! Haha!

Die bij Laagraven is niet echt een McDrive, eerder een McWait. Kan erg lang duren! }>

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 17:22

Wel eens geprobeert dan Kinta?

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

cicero
Berichten: 439
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:21

hier in lelystad klopt de bestelling nooit.
laatst was ik in joure met een vriendin en moesten 20 min wachten op ons menuutje

komt het vandaag niet, dan komt het morgen

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 20:04

Ik heb geen wheels, dus kom nooit bij de McDrive Haha!
Vind de Burgerking trouwens wel lekkerder dan de Mac.

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:47

heehhe, ik werk zelf bij alkmaar drive, en 98% van de auto's zijn in 2 minuten erdoor heen, maar soms..als mensen lang staan te wzchten dan krijgen ze altijd een bonnetje met gratis menuutje mee.....maar ik ken het probleem idd...t gebeurt veel te vaak..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:12

Nou, ik heb nog nooit een bonnetje voor een gratis menuutje gehad.
Laatst op de Hullenbergweg had ik wel weer een goeie hoor, nog voordat ik mijn geld netjes weggeborgen had, stond mijn bestelling al klaar, erg snel dus Haha!.

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:17

Het ergste wat ik heb meegemaakt was toen we voor meer dan 220 gld bij de McDrive besteld hadden en ze onze bestelling aan de mensen voor ons hadden meegegeven. Frusty
Verder is het in Nederland wat dat betreft slecht geregeld. In de VS krijg je na 2 minuten je bestelling gratis.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 16:50

Vivian schreef:
Wel eens geprobeert dan Kinta?

nee, wel pauwennuggets, mussennuggets, parkietennuggets, allemaal niet aan te bevelen dus ik waag me niet aan de duivennuggets! Knipoog

KellyH
Berichten: 541
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 16:58

Helmond de wachttijd dan kun je beter thuis zelf frieten maken

Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.
Geniet van het leven want je leeft maar een keer.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 09:24

Gisteren 25 minuten op een groenteburger moeten wachten bij de Mac van Strand Horst, aan de A28. Was nog binnen ook, niet eens via de Drive. Dat ik meestal lastige dingen bestel wist ik al, maar 25 minuten vind ik toch wel ernstig. Bij de Drive daar krijg je een bonnetje als je langer dan 30 minuten moet wachten. Geen idee hoe dat binnen is. En Naz had inmiddels al lang en breed haar kipnuggets op. Had ik die nou ook maar besteld...

BTW hij was gelukkig wel warm toen ik 'm eindelijk kreeg. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 14:55

Katja schreef:
Het ergste wat ik heb meegemaakt was toen we voor meer dan 220 gld bij de McDrive besteld hadden.


Zo dan had je wel erge honger. Vork

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:11

Viel best mee, ik eet altijd veel. Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 18:00

Wij hebben maar een mcdrive en dat is op het kooipunt in Den-Helder Lachen het duurt rond etenstijd niet lang omdat ze dan alles al klaar hebben liggen. Ga je laat heen dan duurt het wat langer omdat het dan nog gemaakt moet worden. Ik heb liever dat laatste, dan krijg je het tenminste warm ipv lauw Lachen

28-09-2007
Nothing compares too you...

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 22:19

Vanavond weer eens bij de Mac op Laagraven geweest en uit voorzorg maar binnen gaan eten, dus niet door de Drive. Tadaa, het was niet druk en we werden als eerste geholpen. Ging erg snel, alleen de frietjes werden nagebracht maar die waren er ook binnen drie minuten, heet en wel.

En voorlopig maar ff niet meer Mekken, twee keer in vier dagen tijd is wel heel extreem voor mijn doen. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 22:26

In Doetinchem kunnen ze er ook wat van. Heb je een hele gewone bestelling (Big Mac menu en een kip 6) word je aan de kant gedirigeerd want de bestelling kan nog wel even duren. Verward
Krijg je eindelijk je eten en dan kan er niet eens een excuus of een bedankje (mag ook!) voor het wachten af.

Soms vraag je je af waarom het eigenlijk "Fast Food" heet......

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:41

Silvia, het heet Fast-Food omdat je daarna altijd zo snel weer trek krijgt. Het eten gaat zeer fast door mijn maag, richting darmen en verder... Haha!

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 11:58

Karin schreef:
Vanavond weer eens bij de Mac op Laagraven geweest en uit voorzorg maar binnen gaan eten, dus niet door de Drive. Tadaa, het was niet druk en we werden als eerste geholpen. Ging erg snel, alleen de frietjes werden nagebracht maar die waren er ook binnen drie minuten, heet en wel.
[
[/quote]


Dat is toch wel een bijzondere gebeurtenis! Knipoog

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 12:00

Ja idd, want 9 van de 10 keer is het daar echt beredruk! En het was nog gewoon rond etenstijd ook.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 12:04

Wie weet gaan ze het nog een keer leren bij de Mac daar. Heb het zelf nog niet mee mogen maken maar ik blijf het proberen.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:35

Ik werk ook bij de MAC en het duurt soms erg lang.
Het ligt er ook aan wat je bestelt,sommige produkten worden erg weinig verkocht en dus ook niet op vooraad gehouden.
Dan kan het inderdaad erg lang duren.

Als je lang moet wachten geef het dan ook aan.
Vraag naar de Manager en vertel wat er aan de hand is.
Je krijgt dan een gratis menu bon voor de volgende keer.(TIP)

Sommige mensen zien de tijd ook vaak vliegen.
Geef ik de bestelling af en zeggen ze 20 min gewacht te hebben.
Maar dan is het pas 4 min ,laat ze dan ook graag zien dat we de serveertijd bij houden.

Ik kom ook regelmatig bij andere restaurants om te eten.
En de Wacht Topper was toch wel 28 min voor 1 IJSJE!!!!!

Groetjes:Corina


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker