Ik zorg niet goed voor Banjer....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48200
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Ik zorg niet goed voor Banjer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 14:44

Grrrrrrrrr !!!!!! Wat kan ik me kwaad maken.... Boos! Boos! er is een griet bij ons op stal, met 3 paarden... (ik zal geen namen noemen)... 2 van haar paarden staan naast Banjer...

Nu liggen ik en zij elkaar absoluut niet... er liggen ineens onverklaarbare grote hoeveelheden afval (= vies stro en poep) in de box van Banjer bij de deur (terwijl Banjer toch echt altijd in het midden van haar box poept)... ik heb mijn vermoedens, maar helaas geen bewijzen...

Nu beweert zij dus dat ik niet goed voor Banjer zorg... ik weet ergens wel dat zij dat in een kwade bui zegt, maar ik begin toch een beetje onzeker te worden....

Zijn er misschien Bokkers die hetzelfde hebben op stal? Of Bokkers die willen komen oordelen over of ik wel of niet goed voor Banjer zorg?



Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 14:49

Ik neem aan dat je zelf wel redelijk kunt inzien of je 'm goed verzorg. Zeikmensen altijd, waar bemoeien ze zich mee Verward Is je paard broodmager met 'n meter nat stro met stront in z'n stal? Ik neem aan van niet, dus waar baseerd zij 't eigenlijk op??? Boos! Dat er wat extra viezigheid bij de deur ligt? Moet je je stal soms 3x per dag uit gaan mesten? En 't is helemaal vreemd als 't niet eens van jou is Frusty

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48200
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 14:51

Banjer is lekker rond, heeft elke bijna dag wel een nieuwe baal stro in haar box... (3.60 x 3.60 voor een pony van 1.54.. Haha!)....

De staleigenaar houdt het in ieder geval ook voor me in de gaten.....
Laatst bijgewerkt door Banjer op 25-11-02 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 14:52

Beetje vaag. Dat weet je zelf toch wel? Als jij van mening bent dat je goed voor je paard bent, laat ze kletsen. Die berg stront is vreemd, maar moeilijk controleerbaar. Zeg er iets van tegen de staleigenaar.

Er is altijd gezeur op pensionstallen, zou me daar niet druk overmaken. Als iemand een terechte opmerking maakt over iets waar je wat mee kunt, lijkt me mooi meegenomen.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 15:23

zo'n wijf ken ik ook niet bij mij op stal maar een collega van mijn moeder.
heeft een tijdje terug ook een topic overgestaan.
niets van aantrekken (doe je onbewust vaak toch wel)
mensen zien graag dingen op hun manier en als het niet anders kan is het niet goed....
afschieren die handel.....


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 16:22

Probeer je er niet druk om te maken. Er staan ook mensen bij jou op stal met wie je het wel kan vinden en als je echt niet goed voor Banjer zou zorgen dan zou je het echt wel via hun op de een of andere manier horen!

Sommige mensen doen er van alles aan om een ander af te zeiken, sta erboven.!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 20:16

Jeetje zeg dat ze het bedenkt. Maar ik zal me niet al te druk maken want zulke mensen blijf je altijd tegen komen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 20:24

Niets van aantrekken, jij bent diegene die s'ochends in de spiegel moet kijken als je jouw tanden poetst en dan tegen jezelf kan zeggen "ik ben tof"

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48200
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 21:00

allemaal bedankt voor jullie lieve reacties !!! Lovers

Ook namens Banjer... Haha!

Afbeelding

Ineke2

Berichten: 33035
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 22:06

Niks van aantrekken, je weet hoe ze is...de komende tijd heel erg in de gaten gaan houden, desnoods ga je volgende week eens 'zomaar' op andere tijden naar stal (als dat kan natuurlijk) en de stalhouder houd het nu toch ook voor je in de gaten?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 09:35

Join the club. Ik zorg ook niet goed voor mijn paarden, verwaarloos ze en mishandel ze volgens mijn stalgenoten. Ik heb me dit weekend ook kwaad lopen maken zeg! Waar halen ze het lef vandaan dat te beweren! Ik kan me er zo pissig over maken, maar ja. Staleigenaresse is slecht voor haar paarden en mag dus de andere paarden ook niet meer doen.... Terwijl ik er heel wat vakanties en vrije dagen aan opgegeven heb om naast mijn paarden ook de paarden van anderen te doen. Ik rkijg ze nog wel.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 09:51

De mensen die je echt kennen weten wel beter hoor Vera!! Ik zou me er niet te druk om maken!

Zulk soort mensen komt zichzelf nog wel tegen.. }>

sharief
Berichten: 852
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 10:18

He wat een leuke foto van Banjer!
Nou ik heb het idee dat die "leuke"stalgenote van jullie d'r afval van het uitmesten bij Banjer in zijn stal veegt. Hoeft zij het niet verder op te ruimen denk ze.
Iri mens..
Succes verder

;-)

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:00

Nou heb ik daar geen last van op stal dat ze zeggen dat ik niet goed zorg voor me paardjes,maar er is een vrouw in delft die tegen iedereen zeg dat ik dom ben en niet goed voor mijn paardjes zorg.Maar als er 1 niet goed voor d'r paarden zorg dan iz het zij wel.Heeft zij een pech dat ik veel mensen kan in delft en vrijwel alles te horen krijg.Dus ik kwam haar van de week tegen en heb haar gelijk op d'r plaats gezet en denk dat ze aardig geschrokken was.Hopen dat het nu over is.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 12:11

Het is altijd wel wat... als jij maar weet dat je goed voor je paard bent! Je moet je niet gek laten maken. En als je een knokploeg nodig hebt... hihihi Haha!

Sammie Superheld ZZL+2!
Silence keur sport (Nevado x Balzflug), pensionada pur sang
Forever (For Ferrero x Nevado) blij in de wei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 12:32

SmithsGirl schreef:
Nu beweert zij dus dat ik niet goed voor Banjer zorg... ik weet ergens wel dat zij dat in een kwade bui zegt, maar ik begin toch een beetje onzeker te worden....

Zijn er misschien Bokkers die hetzelfde hebben op stal? Of Bokkers die willen komen oordelen over of ik wel of niet goed voor Banjer zorg?



Dat je je uberhaupt onzeker laat maken door zo'n trut.... Bloos Laat 'r lekker in d'r eigen mest zakken zou ik zeggen. Zulke mensen heb je altijd en overal, en ze zijn gewoon nooit de moeite van het serieus nemen waard.
Gewoon lekker genieten van je paardje, en haar in d'r eigen sop gaar laten koken.

Leuke foto van Banjer trouwens, kusje terug!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48200
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 18:24

wederom heel erg bedankt voor jullie reacties... de staleigenaar had met haar gepraat... en vandaag was ze in eens poeslief en aardig....

En binnenkort hoop ik er geen last meer van te hebben... ik hoop nl. zsm in de provincie Groningen te wonen.... kan nog wel even duren, maar er is ook een (hele) kleine kans dat ik er al binnen een half jaar kan zitten....

horse4ever

Berichten: 36
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 19:17

Hey ik heb z'n stal zondag nog gezien en Banjer ook en het zag der goed uit het is trouwens wel een vrijkous hoor:P leuk foto ook nog trouwens!

Geen enkel uur dat men te paard heeft doorgebracht, is verloren!

rooslover

Berichten: 2104
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 20:05

Naja..wat een vaag mens...
Missgien is ze wel jaloers omdat jij zo goed voor je paard zorgt...
wie weet!!!!
Ik zou als ik jouw was een grote bek terug geven....maarjah ik weet niet hoe het daar is enz..

STERKTE

http://www.stalmaasdijk.nl
When freedom is just a ride over the hill

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 21:48

Ach ja hoe vaak krijg ik niet naar m' n hoofd dat ik jordy mishandel of wat dan ook omdat ik niet op hem rij.....
Verder heb ik soms te maken met jaloerse mensen waar ik dan ruzie mee heb of gewoon mensen die dan zelf geen verzorgpony hebben of alleen op de manege rijden die dan jaloers zijn en die dan tegen iedereeen rond bezuinen dat IK jordy mishandel omdat ik hem wel eens een tik geef,ja sorry hoor dat heeft m'' n soms wel eens nodig als die iets fout doet of wat dan ook.Ik laat het gewoon lekker achter me laat ze mnaar lekker kletsen!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48200
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-02 21:54

Wederom bedankt allemaal!! Jullie zijn tof !!! Ik zal dit weekend wel foto's maken van Banjer bij daglicht... kunnen jullie zien hoe mooi ze is... Knipoog

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 21:57

Oh dit heb ik al zo vaak gehoord. Even een samenvatting:
Ik ben een verwend kakwijf dat haar paarden alleen maar voor de heb heeft. Verder doe ik nooit wat met mijn paarden en staan ze alleen maar heel de dag buiten (!) ze zijn ontzettend zielig en het is praktisch dierenmishandeling als die paarden zomaar in de winter óok buiten staan, ZONDER deken!!!

Whahahaha!
Je weet zelf hoe het zit, dus lach erom en maak je niet druk. Wat die troela betreft, doet ze het nog een keer zou ik gelijk naar de staleigenaar stappen!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 00:01

Jurga schreef:
Join the club. Ik zorg ook niet goed voor mijn paarden, verwaarloos ze en mishandel ze volgens mijn stalgenoten. Ik heb me dit weekend ook kwaad lopen maken zeg! Waar halen ze het lef vandaan dat te beweren! Ik kan me er zo pissig over maken, maar ja. Staleigenaresse is slecht voor haar paarden en mag dus de andere paarden ook niet meer doen.... Terwijl ik er heel wat vakanties en vrije dagen aan opgegeven heb om naast mijn paarden ook de paarden van anderen te doen. Ik rkijg ze nog wel.


Yep, ikke is het lopende bewijs. Iloon doet onwijs der best om alles zo schoon mogelijk te houden en maakt altijd tijd voor de paarden, terwijl die anderen er veel minder zijn. Op zondag maakt Iloon meestal de boxen schoon en veeg ik de stal, afgelopen keer heb ik dan voice der box helemaal uitgemest (jaja goed van mij he Tong uitsteken), maar normaal doet ze dat ook allemaal alleen. Ze doet het meeste werk en is nu ook nog de enige die ook nog 2 paarden moet doen ipv een. vind dat ook niet leuk voor haar! Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: joyce83, Maanon_, maxie, onpaard en 32 bezoekers