middagje Hypoplaza!! + zitlesje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

middagje Hypoplaza!! + zitlesje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 12:37

Zaterdagmiddag ben ik samen met een vriendin lekker naar de hypoplaza gegaan om te shoppen! *LOL*
Ik had braaf flink wat centjes gespaard voor zo'n middagje!
Rijbroekje aan, rijbroekje uit. Bodywarmertje aan, bodywarmertje uit.
Na veel passen, snuffelen en speuren heb ik 3 rijbroeken gekocht, toch weer van eurostar (de Diana) die zitten me het lekkerst. Een cognac kleurige een levergrijs kleurige en een zwarte (had ik nog niet...) uiteraard met bijpassende burlington sokken (hoe bedoel je truttig!!!! maar ze zitten wel lekker!).
Ook een nieuwe bodywarmer gekocht en 2 nieuwe dekjes. Een mooie bruine en een hele mooie witte (voor wedstrijden uiteraard) met een zilverkleurig randje.
Uiteraard ben ik gekielhaald toen ik thuis kwam met al die spullen.....vriendjes vinden dat nooit zo leuk.....
Dat mocht de pret niet drukken, uiteraard kon ik me nog net inhouden om er niet de hele dag in te lopen (ben nu eenmaal gek op nieuwe dingetjes!).
Zijn alle paardenmensen zulke eksters? Ik hoef niet altijd in een heel ensemble te lopen maar ik ben gewoon gek op nieuwe spulletjes, dan ben ik zo blij als een kind!

Volgende dag, zondag, heb ik nog een lesje gekregen van een vriendin van mij. Weer een openbaring!
Zij liet mij zien hoe ik Iwan tegenhield in zijn bewegingen doordat ik verkeerd zat. Ik paste mijn houding aan door mijn bekken te kantelen en mezelf lang te maken en warempel! hij kwam veel meer onder me lopen en ging zichzelf veel meer dragen.
Uiteraard heb ik de vreselijkste pijnen doorstaan om mijn spieren op te rekken en tegelijk te drijven.... Bloos maar je moet er iets voor over hebben.
Daarna liep ik de rest van de dag weer op een rose wolkje en was ik helemaal blij met Iwan en mij Lovers

Binnenkort toch even een digitale camera proberen te scoren zodat ik ook eens een uitgebreide foto rapportage van Iwan op ItP kan zetten!

Ein Pferd auszubilden bedeutet nicht nur,dass man es zum Gehorsam erzieht,wie viele es meinen. Genauso wichtig ist es,dass das Pferd mit Freude macht,was man von ihm verlangt. (Nuno Oliveira)

www.landschapsstal.nl www.caballos-andaluces.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers