vechtsport

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

vechtsport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-02 22:56

Wie van de bokkers doet er aan een vechtsport (denk aan karate oid)
Ik ga ben al heel lang geintreseerd erin maar mocht nooit van mn ouders, nu ben ik 18 en wil ik het dus nog steeds, ga a.s woensdag naar mn eerste les Tang Soo Do Haha!
Wie doet er nog meer aan??? (en wil zn leuke en minder leuke ervaringen delen?)

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 02:47

ik deed aan tae kwon do voor 18 maanden en vond het heel erg leuk, veel plezier en suc6 Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 02:51

Tja, eh... valt Tae Bo hier ook onder.... Haha!
Ervaringen = doen!
Maar ik ben ooit begonnen met Judo... heb eens
korfbal gedaan, zelfverdedigings vorm van Ji Jitsu (heet ook iets anders)
voetbal.. Kickboksen leek me op zich ook wel wat.
Mijn opa is echter ooit in zijn jongere jaren kampioen geweest en leeft nu verder zonder neusbeen...moet kunnen Haha! maar mijn neus is breed genoeg Haha!
Laatst bijgewerkt door orri op 25-11-02 10:46, in het totaal 1 keer bewerkt

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 10:41

Ik heb twee jaar Tai Jitsu gedaan (= een soort jiu jitsu met Tai boksen). Deze raad ik je niet erg aan, erg ruig maar ik was toen erg verliefd op een jongen die het ook deed, heb hem wel gestrikt later dus het was het waard.

Later ook nog jiu jitsu en judo. Judo vond ik het leukst, is ook het minst ruig en meer een wedstrijdsport dan een echte verdedigingssport.
PB maar als je meer wilt weten.

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 14:09

Ik vind vechtsport erg interessant, maar ik heb het nooit gedaan. Ik denk niet echt dat ik er lenig genoeg voor ben dus ik houd het maar bij fitness en discouveryprogramma's over sommige vechtsporten. Volgend jaar in 6VWo mag ik zelf sporten kiezen die ik wil gaan doen, misschien kies ik ok een zelfverdegingscursus.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 18:44

Ik wil het ook graag gaan proberen, Karate ofzo. Lijkt me wel leuk.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 18:49

Ik heb een tijdje kung-fu gedaan. Ik moet zeggen: erg leuk en leerzaam, maar op een gegeven moment durfde ik niet meer.. We kregen les van de bondscoach, (en zelf veelvuldig kampioen), en daarna moesten we dus ook met hem vechten, springen etc. Ik heb me een paar keer goed pijn gedaan met rare bewegingen, en toen ben ik maar gaan badmintonnen bij de 50+ers (4 weken volgehouden Haha! )

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 10:02

ik heb 3 jaar aan judo gedaan. Als ik de tijd ervoor had zou ik zo weer beginnen ermee ! Erg leuke sport en je wordt er lenig en gespierd van.

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 12:40

Ik heb een tijd aan Tae Kwon Do en Karate gedaan maar Tae Kwon Do vond ik leuker (meer benenwerk). Met karate ben ik ooit op een gigantische manier door mijn rug gegaan wat het einde van deze sport voor mij betekende.