creatief paardrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-01 07:39

hier de laatste 2 die ik er vandaag opzet.
[img]../upload/117/staankanook.jpg[/img]
Als je geen zin hebt om op je paard te gaan zitten kun je er natuurlijk ook op gaan staan. En je kunt er nog 2 tegelijk rijden ook Knipoog
[img]../upload/117/zonderhoofdstel.jpg[/img]
En als je geen zin hebt om een hoofdstel om je paard te hangen dan doe je het toch lekker zonder. Deze deed mee in Eindhoven een paar weken geleden en wat me verbaasde was dat ze alleen maar met een bit reed. er zat geen hoofdstel aan vast. Terwijl een hoop anderen er vanalles aan vast hadden hangen. Grappig om te zien Knipoog
Enne...de smilies doen het niet Boos! (dan maar zelf smilies maken)

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 09:35

das pas stoer, dat bewijst tenminste dat dat paard echt goed luisterd, zo zonder die hulpmiddelen die je vaak ziet om die paarden in te houden, deze is duidelijk alert, en heeft er plezier in ) Lovers dat staan ga ik maar niet proberen, mijn evenwicht is niet zo geweldig, en bvendien weet ik nu al wat mijn knollie daarvan vind }>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 09:41

Die laatste... zoiets heb ik weleens vaker gezien.
Wel leuk zulke " niet alledaagse" foto's

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 20:21

Dat vind ik heel erg knap.Alleen een bitje en ook nog springen.
Dat hoef ik niet te proberen. *LOL*

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 01:50

Ik weet natuurlijk het hoe en waarom ziet met dat bit, maar je kan nooit je hand eens lekker ontspannen, en met uitstappen bijv, moet je ook druk houden, anders valt hij zo uit zijn mond. (of zouden z'n kaken vastgezet zijn Verward Verward )

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 13:01

nee hoor zijn van die bitjes met een riempje aan de bitringen. die maak je in de knigroeve vast waardoor je ze eigenlijk vastlegt op de lagen is heeeeeeel vriendelijk omdat het doodstil zonder druk in de mond ligt ze krijgen er alleen druk op als jij druk op de teugels neemt.
Het ligt heel stil dus ze kunnen niet kauwen De tong ligt er wel gewoon onder de heel strak zitten ze ook niet. op de manege hadden ze 3 van dit soort bitten waar manege paarden met gevoelige monden mee liepen je kan geen ingescheurde mondhoeken krijgen hoe hard je trekt zeg maar.
"t is jammer dat ze best duur zijn zou er wel 1 willen hebben