cowsense???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sandra_H

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 21:17

Mijn Sammy heeft 't Haha! Haha!
Nouja, niet echt natuurlijk, maar vanavond gebeurde er iets grappigs op het land. Ik had Sam net gepakt, z'n twee weigenootjes zouden net op weg gaan voor een buitenritje. Ik keek ze nog een beetje na en zag dat de paarden een land verderop allemaal aan het rennen waren. Toen zag ik 3 koeien aan komen wandelen. Moest 3 keer kijken voor het tot me doordrong. Die beesten liepen gewoon met z'n 3tjes rustig over het weggetje. Dat hoort niet, dus samen met nog 2 mensen hebben we ze in ons land weten te krijgen. Sam stond daar dus nog als enige, en ipv dat ie keihard van de koeien wegrende ging hij er met een noodgang achteraan, tot hij ze achterin het land in de hoek had. Toen ging hij staan grazen, en iedere keer als die koeien ergens anders heen wilde lopen dreef Sam ze weer in "hun" hoekje. Mijn paard heeft talent, woehaa Haha! Nouja, 't zal wel niet maar ik vond het toch wel grappig eigenlijk. De koeien waren trouwens ontsnapt van een boerderij een heel eind verderop en ze staan nu te wachten tot ze opgehaald worden. Sam wilde wel oppassen... Knipoog


Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 21:20

lekker gevoel he!! als je paard zoiets doet Haha!

Sandra_H

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 21:22

Ja, en dat voor een koudbloed Haha!
Nou, ff zonder gekheid, ik kan daar dus gewoon uren naar kijken, heerlijk. Lovers

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 21:32

gelukkig meende ik het niet Cool

Sandra_H

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 21:59

Ik ook niet, dat van de Koe sense tenminste. Maar hij deed het wel en ik vond het gewoon hartstikke gaaf om te zien. Mag toch? Zo vaak gebeurt het nou ook weer niet dat er zomaar koeien langs komen wandelen *LOL*

Rob_H

Berichten: 4242
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 22:00

tuurlijk mag dat Haha! leuk die Koe Koe Koe


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 07:57

Leuk verhaal Sandra, ik moest echt *LOL* *LOL* *LOL* Ik ben bang dat Escala toch hard weg zou rennen voor die Koe Koe Koe maar ik weet het niet zeker...misschien moet ik toch maar eens wat van de kalfjes de bak inslepen... Knipoog

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-01 08:12

bij ons staan ook kalfjes, maar die vindt Lois alleen maar leuk omdat ie zo makkelijk hun voerbak kan plunderen Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Sandra_H

Berichten: 2706
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-01 20:53

Sam was de enige van zijn landje die er achteraan ging. Bij ons op stal staan de koeien in een potstal, die weer naast de bak staat. Het gebeurt nogal eens dat er een koe of kalf (of soms een hele club tegelijk)losbreekt, en die gaan dan lekker bokkend door de bak rennen. Erg fijn voor de mensen die net les hebben enzo Haha!
Sam bokte de eerste paar keer lekker mee, maar toen hij er eenmaal aan gewend was kon ik 'm er zo achteraan sturen, vond ie prachtig Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers