Kraker gezocht in NH

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Kraker gezocht in NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-02 18:34

Ik ben op zoek naar een goede kraker die onze merrie Sound kan kraken.Zij loopt sinds enige dagen erg scheef en ik wil haar graag laten behandelen .Het liefst op stal of in de omgeving van Alkmaar omdat reisen met de trailer of veewagen niet echt haar favoriete hobby is.


Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 21:37

Bij Saskia Meinema komt iedere vrijdagochtend een dierenarts op stal die ook homeopaat is, acupuntuur doet en kraakt. Ik kan even niet op zijn naam komen *denkt diep na* maar als je geinteresseerd bent kan ik het wel aan een vriendin vragen die (helaas) vaak heen gaat.

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 12:31

mocht je nou geen kraker vinden die naar alkmaar komt of daar in de buurt zit. Kun je altijd d.a knoop in slootdorp bellen voor het telnummer van de kraker die daar elke 6 weken komt.

Wodan en ik onderweg in de M2

KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 02:10

bij ons op stal (aalsmeer ) komt alle 4 tot 5 weken een physiotherapeut/kraker hij heet henrie prins en is echt geweldig. mijn paarden doet hij ook en het gaat erg goed.
bel hem eens waneer je wilt kun je hem ook meteen vragen stellen over je paardje of misschien weet hij anders nog iemand in jou buurt. vraag het ook eens aan je dierenarst die weet er zekers ook eentje...
Henrie Prins : 0653834635 of 0547272733
groetjes kc


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: draveradora, Hieperdi, Hobbyhorse en 86 bezoekers