Krijg net een telefoontje van Roel KOLIEK!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Krijg net een telefoontje van Roel KOLIEK!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 14:38

Hai,

Krijg ik net een telefoontje van Roel. Ja hoi met mij waar is je moeder Verward Verward Verward Ik helemaal verbaasd en vragen waarom hij haar nodig had. Ja zegt ie Tellie heeft koliek en Suus ( staleigenaresse ) is met hem aan het stappen. Ik schrok me rot. Hij is namelijk de laatste tijd wat koliekerig en iedere keer gaat het net goed. Maar nu was het dus raak Verdrietig Verdrietig De DA was al onderweg en hij heeft ernaar gekeken. Waarschijnlijk heeft hij dus een lintworm die hem koliekerig maakt. Het rare was namelijk dat hij wel gewoon mest en dus wel koliek heeft. Nu krijg ik van de DA een wormenkuur die die lintworm uit zijn lijf moet halen. Ik hoop wel dat dit het is, anders wordt het waarschijnlijk een retourtje uithof en dat is iets waar ik niet op zit wachten. Mijn arme schat helemaal in de buikpijn terwijl ik nu op school zit en niets voor hem kan betekenen. *zucht* en het ging allemaal net zo lekker het rijden vooral. Morgen kijken hoe het gaat en dan rustig longeren en zondag misschien een rustige les. Maar dat moet ik nog afwachten...even rustig afwachten maar....

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:58

Hee wat banketstaaf voor je zeg... hoop dat het allemaal snel overgaat!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 19:30

Hee sterkte zeg! Het komt vast wel goed! Lachen

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-02 20:31

Hier even een Updateje. Het gaat al stukken beter. Ben gister uit school direct naar hem toe geweest en heb hem nog even gestapt. Maar hij was al flink opgeknapt. Hij liep al weer lekker met de buurvrouw te klooien }> }> }> en als hij dat doet dan is hij echt al veel beter *LOL* *LOL* *LOL* sukkel is het ook. Kwam vanmorgen op stal, en heb nog even contact gehad met mijn DA. Ik had gevraagd of ik gewoon nog even rustig les kon nemen. En dat kon weer. Dus ik heb heerlijk rustig even een half uurtje les gehad. Lovers....de lieffie... had gister zo n medelijden met hem...en nu is hij weer beter. * Zucht * ben weer heppie. Hij heeft nog Paraffine door zijn eten ( dat is heel vettig spul ) aangezien zijn mest te droog was. Dat heeft hij vrijdagavond gehad en vandaag 2x en dan morgen ( zondag) moet hij het nog 1 keer door zijn slobber hebben. En hij heeft een soort van astronauten voer gehad en daar krijgt hij morgen het laatste van.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 00:57

Geen lintworm dus en geen uithof?
gelukkig loopt het met een sisser af dan.. Lachen
beterschap voor je paardje!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 10:43

oh...

Mij paarden hebben ook al een week koliek!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-02 20:07

Diana_Mabel schreef:
Geen lintworm dus en geen uithof?
gelukkig loopt het met een sisser af dan.. Lachen
beterschap voor je paardje!


Nope geen uithof gelukkig! Haha! maar van die lintworm weten ze dus niet. Hij krijgt 1 januari een speciale wormenkuur en dan moet die eruit komen....tenminste als hij hem heeft

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 20:49

als het wel een lintworm was moet die er toch ook vanzelf een keer uitkomen???

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-02 20:55

Volgens mijn DA niet. Het moet met die wormenkuur zegt hij! Ik zie het wel hoor