brief van vorige eigenaar sonja.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

brief van vorige eigenaar sonja.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 16:13

Ik heb een brief gehad van de vorige eigenaar van Sonja. Erg leuk omdat ik nooit meer wat van haar had gehoord.

Ze heeft nu een nieuw paardje een arabier en het gaat heel goed met rijden. Ze is ook heel blij dat het zo goed gaat met Sonja en ze wil in de kerst vakantie graag langs komen om te kijken hoe het met haar gaat. Ik vind het echt heel erg leuk dat ze een keer langswil komen.
Wil natuurlijk het liefste dat ze haar paardje dan ook mee neemt maar ik denk ik niet dat dat kan.

Ze heeft er ook nog een foto van Sonja bijgedaan vlak voor dat ze weg ging. En een foto van haar nieuwe paardje. Hebben jullie ook noig wel contact met de vorige eigenaar van jullie paardje?

Ik ben echt weer helemaal happy.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 16:22

oh wat leuk voor je zeg!
ik heb ook contact met de fokker van mijn pony. en hij heeft haar mama nog steeds dus als ik een keer in de buurt ben dan mag ik altijd langskomen. ik vind dat heel leuk om met de eigenaren contact te hebben zo kom je nog is wat te weten haha.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:17

ja!! Ik heb nog contact met de vorige eigenaresse van Banjer.... ze komt vanavond gezellig weer op visite.... Haha!:D

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:41

nee helemaal nisk
jammer genoeg Boos!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 19:34

Ja! We mailen elkaar veel en we bellen elkaar ook vaak! Als er weer eens iets gebeurd is met Gammon of met haar nieuwe paardjes.... en het klikte ook meteen tussen ons, tijdens het eerste telefonische gesprek al. We wisten beide dat het wel snor zat. Erg cool vind ik dat! Cool

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 19:38

Het is eerder ondersom! Kort geleden had ik op een topic over dravers Fenntranss R gezet en toen zei een ander meisje dat een vriendin van haar nu Fen heeft.

Sinds kort mailen we met elkaar en ik mag ook een keer langs komen om um te zien. Nou dat ga ik echt wel een keer doen. Fen was echt het liefste dravertje op stal Lovers

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:13

Ik mail met de fokker en dus eerste eigenaar van Barev. Via haar ben ik ook tot de ontdekking gekomen dat hij te koop was. Alleen was hij toen al niet meer van haar. De vorige eigenaren heb ik geen contact mee, maar die kennen de fokker weer goed, dus eigenlijk heb ik er indirect contact mee...Haha!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:16

Ik heb wel goed contact met de vorige eigenaren van Bobo want het zijn namelijk goeie kennisen van ons en die vragen nog steeds hoe het met Bobo gaat. Zelf heb ik ook een pony van de hand moeten doen maar met die nieuwe eigenaren heb ik nooit iets meer gehoord, zelfs niet hoe het met hem gaat. Verdrietig

Ipsilonka

Berichten: 5861
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:40

Ik heb Pablo twee maanden en na een week heb ik een mailtje gestuurd hoe het ging etc. maar echt nooit meer wat gehoord. Ik vind dat echt raar ik bedoel hij heeft twee en een half jaar bij huis gestaan.........

Ik zou echt bijna alles willen weten

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 20:46

Ja bij haar duurde het ook wel wat lang maar z had het erg druk gehad met school enzo. En nou weet ik dat als ik een brief krijg ofzo ook niet de snelste ben met terug schrijven.

Vind het wel super dat ze langs wil komen

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 22:20

ja ik spreek ze ook nog regelmatig.De vorige eigenaar is ook de fokker van wodan. En z'n vroegere verzorgster(evy op bokt) spreek ik nog heel vaak. vind het ook erg leuk om contact te houden zo kom ik ook meer van wodan zijn familie te weten enzo.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 15:32

Mijn de vorige eigenaren van Haike heb ik nooit meer contact, trouwens ook nooit gehad. Een week nadat haike bij ons kwam zat hun dochter die haike altijd gereden had in amerika voor een jaar. Dan komt er niet veel van contact houden.
Met de vorige eigenaren van vera hebben we nog wel contact, niet meer zoveel natuurlijk maar toch. We hebben vera 6 jaar geleden gekocht en ze is al weer 2 jaar weg. En pas geleden is ze plotseling overleden aan een hartstilstand!!!!!!!!!!!!!!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 15:32

Met de mensen waar vera naar toe gegaan was heb ik trouwens wel contact gehouden. Ik ging wel eens les geven en helpen als ze onderling had.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 20:20

Ik praat regelmatig nog met Ewald zn vorige eigenaresse en ze komt wrsch in de kerstvakantie ook even langs om te kijken hoe het met mijn ventje is, ze heeft alle (ja echt waar ALLE Tong uitsteken ) foto's van hem gezien en vond (gelukkig) dat hij een goed plekje had en ze zei ook dat ze echt kon merken hoe blij ik met hem ben Lachen

Ben zelf dan ook blij om te horen dat zij vinden dat hij het goed heeft, geeft me vertrouwen!

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 20:36

Ik heb een tijdje contact gehad met de vorige eigenaren van Sun, maar dat verwaterde. Gelukkig heb ik nu wel contact met de huidige eigenaren van Sunny. Van Jeems weet ik eigelijk niks, maar ben hard op weg naar haar verleden te vinden... Mhh die zin klopt niet maarja...

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 23:10

naja pequena hebben we zelf gefokt de vorige eigenaar van vally de moeder van pequena is helaas overleden.
om redenen heb ik vally weg moeten doen ze is dus met pension ze staat nu bij hele aardige mensen in nijmegen en die verzorgen rijden er nog een beetje mee ze is nu dragend en het is DE pony voor de 2 kids en vally heeft er daar super na de zin en ik heb geregeld nog contact omdat vally`s verleden die niet echt leuk is en ze hebben daarom veel vragen nog. En ik wil zelf ook graag weten hoe het met omatje is.

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 23:13

ik heb in februarie mijn fjorden merrie verkocht aan een meisje.
tot nu toe chat ik vrij regelmatig met haar over de msn.
ik hoop in de kerstvakantie heen te gaan om te kijken hoe het met hun is.

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 12:36

Ik heb de vorige eigenaar van Sheril nog op de Nationale tentoonstelling gesproken, maar daar heb ik verder geen contact meer mee. Wel heb ik pas de eigenaar daarvoor aan de telefoon gehad, hij heeft haar als veulen in Oostenrijk gekocht en 9 jaar gehad. Ik ga binnenkort een keer langs, hij heeft een dochter van haar lopen en haar moeder op video staan, dus ik ben erg benieuwd.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-02 21:59

Ja ik zit nu ook met haar op de msn. Echt leuk is dat.
Ben echt blij dat zo contact kunt houden