2 x winst!!!!:-)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

2 x winst!!!!:-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 17:17

ben wat laat met me verslag maar wil het toch nog ffies kwijt!!! Haha!

afgelopen zondag had ik wedstrijd op manege waalzicht in Ridderkerk, zelf heb ik daar 6 jaar gereden dus we gingen na een jaar maar is kijken hoe het daar was!! de bazin van die manege (een vrouw van tegen de 80) mocht mij al nooit zo maar goed...
maar goed ik moest L1 starten en moest om 9:18 losrijden dus was wel een beetje vroeg Gaaaap ,om 10:08 had ik me eerste proef rijden, het ging wel vond ik zelf,maar was niet echt tevreden, wat slordigheidsfoutjes, de tweede proef ging niet zo goed, met middengalop en terug nemen viel ik uit de galop Frusty
maar goed we reden maar met z'n tweeen in de L1 dus tweede werd ik sowieso!!maar goed een uurtje later was de prijsuitreiking en de tweede plek had 148 en ik was eerste met 157!!
de tweede proef had de tweede plek 149 en ik was eerste met 156!!! *LOL*
wat was ik blij!!aangezien me wedstrijden de laatste paar keren niet zo goed gingen en dit me laatste wedstijd voor DIT jaar is toch een leuke afsluiting!! volgend jaar start ik weer op hem maar dan moet ik bij de paarden starten (18+ begrijp je).....de bazin van die manege vond het niet zo leuk want die had tegen iemand gezegd dat ik helemaal geen winstpunt verdiende, maar het wel vreemd vond dat ik ineens zo goed kan rijden!!heel vaag dus!!

groetjes daniella
Laatst bijgewerkt door blondiedaan op 21-11-02 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:46

gefeliciteerd!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:49

Goed hoor!! Wanneer mag je naar de L2?

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 19:51

ik heb nu 6 winst....ik mag dus al over maar ik wacht eerst even tot hij goed en constants in die aanleuning loopt en er een goede rust in zit bij mij en ik nog beter op me zit gaat letten en netter rijden (kan soms best slordig zijn!) hij loopt al M2 bij de eigenaar van wie die is , maar nu ik nog!! Haha!

groetjes daniella

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 14:51

gefeliciteerd!!!!!!!! En succes met je volgende wedstrijden!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 15:59

Cool. Ik wil ook wedstrijdjes met Baduhtje gaan doen!