Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Storm schreef:Pfff, ik ben vertegenwoordigster. Morgen en donderdag meerdere afspraken staan. Ik woon en werk in Brabant. Mijn dochtertje neem ik morgen al mee naar mijn afspraken omdat haar klas geen leraar heeft.
Gedoe... Moet ik de afspraken nu afzeggen en op een andere dag zetten? Gewoon gaan? Het zijn kledingwinkels...
Ik zou het niet op prijs stellen als je je kind mee zou nemen, uberhaupt een kind meenemen naar een zakelijke afspraak is een no go.
MarcoBorsato schreef:elnienjo schreef:Er werd met geen woord gerept over het in bescherming nemen van senioren.
Ik verdenk Rutte ervan dat ie het wel best vindt als er hier en daar wat grijze duiven omvallen.
Rare opmerking.
Ik vond het een prima conferentie. Dat handje schudden
karuna schreef:Waarom niet openlijk? Zoveel ouderen die zelfstandig wonen.
LadyMadonna schreef:Ik woon in Brabant ✔️
Ik werk thuis (vanuit huis) ✔️
Ik kan niet geen handen aanraken![]()
DubbelDun schreef:Als Amerika ineens aan een miljoen test kan komen, waarom wij dan niet ??
Die dingen kosten geld, testen kost geld en NL wil hier niet in investeren omdat ze het belang er niet van in zien.
NOS-correspondent schreef:Alle experts zeggen dat het werkelijke aantal waarschijnlijk in de duizenden loopt. Er is door geblunder een nijpend tekort aan testkits. Ter vergelijking: Z-Korea kan 10.000 testen per dag uitvoeren. VS heeft in de zes weken sinds eerste besmetting 1.500 testen uitgevoerd.
Marie_Anne schreef:DubbelDun schreef:Als Amerika ineens aan een miljoen test kan komen, waarom wij dan niet ??
Die dingen kosten geld, testen kost geld en NL wil hier niet in investeren omdat ze het belang er niet van in zien.
Is al een ouder bericht, maar kom er toch nog even op terug, omdat ik net lees dat er een tekort aan testen is in de VS. Die hebben dus niet bepaald een miljoen testen.NOS-correspondent schreef:Alle experts zeggen dat het werkelijke aantal waarschijnlijk in de duizenden loopt. Er is door geblunder een nijpend tekort aan testkits. Ter vergelijking: Z-Korea kan 10.000 testen per dag uitvoeren. VS heeft in de zes weken sinds eerste besmetting 1.500 testen uitgevoerd.
https://mobile.twitter.com/arjenusa/sta ... 3156696064
Citaat:On March 2 (Monday), Vice President Mike Pence said that more than a million COVID-19 test kits would be distributed nationwide over the coming week.[308] On March 4, Stephen Hahn, the commissioner of the Food and Drug Administration, estimated that “by the end of this week, close to a million tests will be able to be performed" and Vice President Mike Pence promised that “roughly 1.5 million tests” would be available by the end of the week. On March 6, Pence moved the goal to the following week, when he predicted kits for 1.2 million people would be made available.[309] Speaking at a CDC conference in Atlanta, Georgia on March 6, President Trump claimed, "Anybody that needs a test, gets a test. They’re there. They have the tests. And the tests are beautiful.”[310]
DubbelDun schreef:https://en.wikipedia.org/wiki/2020_coro ... ted_StatesCitaat:On March 2 (Monday), Vice President Mike Pence said that more than a million COVID-19 test kits would be distributed nationwide over the coming week.[308] On March 4, Stephen Hahn, the commissioner of the Food and Drug Administration, estimated that “by the end of this week, close to a million tests will be able to be performed" and Vice President Mike Pence promised that “roughly 1.5 million tests” would be available by the end of the week. On March 6, Pence moved the goal to the following week, when he predicted kits for 1.2 million people would be made available.[309] Speaking at a CDC conference in Atlanta, Georgia on March 6, President Trump claimed, "Anybody that needs a test, gets a test. They’re there. They have the tests. And the tests are beautiful.”[310]