gisteren weer naar familie geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

gisteren weer naar familie geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 13:46

gisteren belde El Pharo mij en vroeg of ze zo ff langs kon komen. Ik had bij de paarden drogist ook wat voor haar besteld.
Nou dat werd dus kletsen en toen eten bij ons en tja toen dacht ik ach waarom niet ik ga mee Haha!
Dus wij samen naar de forelock's arabians waar El Pharo staat. Nou het was vrij rustig, maar iedereen die er was wilde weten hoe het mij de kleine sym ging, dus ik foto's laten zien en verteld. Vervolgens ben ik Imea's box ingevlogen (half zusje van sym) het leek wel alsof ik thuis kwam. Misschien het uiterlijk, maar o wat was zij een symmie. Heb dus heel langs staan knuffelen en kusjes gegeven en ik was helemaal blij, want nu hoefte ik sym niet zolang te missen(tot de volgende dag).

Ja, ja en daar Kwam El Pharo ( 3/4 broer van sym) wow wat een knoeperd zeg. Mooi hoofdje gekregen. Alleen met al die schimmel vlekker vetekend het nog zo. Hij is een tja vos schimmel alleen dan donker met van die witte gaten in zijn vacht Haha!
rappiedash kwam ook nog even langs (de zoon van Sidney) weat is dat een dropje geworden zeg. Mooie heldere blonde manen echt schattig.
Heb Elton ook nog even een knuffel gegeven (Papa Sym) en toen had ik weer een hoof familie gezien. Oja er was ook nog een hals broertje van sym ook super schattig ben ff zijn naam kwijt.