Linski´s (linda) Lieveling!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 17:08

Dit is Geesje met haar veulen Duranga! Geesje is de schimmel.

[img]../upload/347/gees.jpg[/img]

_________________
Sluit me op in je hart, en verlies de sleutel...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shanaia op 2001-06-21 17:08 ]</font>


Sirius_

Berichten: 10947
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 17:10

ja die is zooooo lief! echt een leuke pony! en dan te bedenken dat ik 2 jaar geleden niet op haar durfde te rijden Lachen
maar ik had mn laatste les op gees (of een paar daarvoor) echt heerlijk gereden op haar! ze is echt leuk!

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 17:11

MIJN SCHATJE!!!!!!!!!!1 ooooo ze is zo lief Haha! Haha! Haha! kirsten thnx thnx en nog 1 xtje thnx ik zet die actie foto er ook nog wel een x derbij van me eerste wedstrijd weet je wel.... hihi groetjes linda

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 17:11

Ze is echt een schatje!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 17:17

Nou linda leef je uit over der!!!

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 17:19

zal ik doen

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-01 17:21

ok

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 17:29

nou kijk dit is duss geesje!!! en daarnaast staat duranga haar veulentje! haar vader (duranga) is durango. ik weet het niet echt een orginele naam maar ja ik heb m niet gekozen. Haha! geesje is een welshje van 1.37 meter klein en ze is heel lief!!!!!!! echt heel lief!!! soms is ze best wel een krengetje hoor maar alleen bij kinderen die vervelend zijn (volgens haar dan.) mmmm ze is 8 jaar oud. ik heb l met haar gereden en de volgende wedstrijd ga ik m doen. het zijn wel manege wedstrijden maar dat maakt niet uit! gewoon gezellie!! nou zat ik laatst op dr en ik ging ff proberen of ze kon chancheren ( weet niet of ik t goed schrijf). nou ze kon het hoor, een beetje dan! ik heb met haar een meter gesprongen, mischien dat ze hoger kan maar de les was afgelopen duss niet verder meer geprobeerd. ik weet niet wat ze met andere kinderen heeft gesprongen. Toen ze hier 4 jaar geleden kwam (op pampushout dan) was t echt een kreng, ze kon niets en aan haar kont kon je al helemaal niet komen. ze bleek te vroeg gedekt te zijn. langzamer hand begon ze te wennen aan het gepoets bij haar kont en aan alle aandacht die ze kreeg en ze begon steeds meer te leren. Haha! nu is het een paardje geworden dat echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL lief is Haha! Haha! Haha!. al zeg ik t zelf! en mooi kan lopen ( al zeg ik t weer zelf) ze kan heel erg bokken maar ik vind dat prsoonlijk wel vet! ik weet nog wel dat ik van haar af was gegooit tijdens mijn eerste wedstrijd. precies voor de juri! ma ja niet boeiend.......ooooooh ja en dat ik er af was gegooit en toen bleek mijn neus (gekneust??) et zijn. ma ja ook niet boeiend.

Kortom dit paardje boven mijn berichie is echt eeen schatje!!!!!! mijn lievie...........


groetjes

Linski

Berichten: 282
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-01 17:30

let niet op de spelfouten! zit ook maar in de mavo heheheheh grappie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers