Iemand wil wat met mij, ik niet met hem.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Iemand wil wat met mij, ik niet met hem.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 16:09

In een bar waar we met een paar meiden wel eens heen gaan is een jongen die steeds om mij heen zit te hangen. Dan gaat ie bij ons zitten en moet hij perse naast mij zitten. Begint hij hele verhalen enz enz. Hij legt het er dik bovenop.
Maar ik wil niks met hem. Gewoon met mekaar omgaan heb ik helemaal geen poblemen mee maar ik vind hem verder helemaal niet leuk. Ik doe express wat ongeinteresseerd en bot. Toch blijft hij doorgaan. Ik word er zo vervelend van.

Wie heeft er ook zoiets meegemaakt?
en wat valt eraan te doen?

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 16:11

zeg het hem gewoon dat je graag vrienden wil blijven maar niet meer wil dan dat. Weet hij ook wara hij aan toe is en jij heb je zegje gedaan

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 16:11

Mannen hebben hebben wat dat betreft wel vaker een bord voor hun kop. Frusty Gewoon duidelijk vertellen wat je van hem vind en dat je verder geen interesse hebt en dat ook niet gaat krijgen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 16:12

gewoon voor zijn neus met een andere (wel leuke!) jongen gaan staan zoenen... zo heb ik een aantal jaren terug ook een nerd weggekregen... hij hing de hele tijd om me heen, zag niet in dat ik niks met hem wou...

In die periode kreeg ik ook net wat met mijn toenmalige vriendje... tja... uitgebreid afscheid nemen natuurlijk... Extreme duivel

Is mijn vriendje weg, vraagt die nerd: "Hebben wij dan niks met elkaar?" haha.... die had echt een bord voor zijn rotkop... Frusty

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 16:14

erg bot tegen hem zeggen dat je niks met hem wilt???? Jammer van het gebroken hartje van hem, maar het is in ieder geval wel errug duidelijk.

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 16:22

SmithsGirl schreef:
gewoon voor zijn neus met een andere (wel leuke!) jongen gaan staan zoenen... zo heb ik een aantal jaren terug ook een nerd weggekregen... hij hing de hele tijd om me heen, zag niet in dat ik niks met hem wou...Frusty


haha iemand waarmee hij wat wou heeft zoiets ook gedaan.
gewoon iemand anders meenemen en daar de hele avond mee praten enzo.
Toen was ie flink pissed off. Cool

Hij had trouwens al een keer bloemen voor mij meegenomen Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk die heb ik aan een vriedin meegegeven. Achteraf had ik ze gewoon moeten weigeren. Daarna heb ik ook gezegd dat ik gewoon vrieden wil zijn. Toen ben ik een aantal weken niet geweest.
Zaterdag was het weer raak. Hij heeft het nog steeds niet begrepen Frusty Boos! Boos! Koe

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:19

Gewoon tegen hem zeggen?

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 11:21

Gewoon heel erg duidelijk zijn probeer het niet te voorzichtig te vertellen. Kennelijk wil hij de waarheid niet helemaal onder ogen komen en dat zal toch moeten anders blijf je in deze situatie zitten.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 11:25

Hij wil wat mij jou, jij niet met hem. Veelvoorkomend iets. Maar wees blij dat het niet andersom is. Want dat is kl*te! Komt ook veel voor!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 12:45

Ja he Desiree. Je had nu boerin kunnen zijn !! whahaha...
Maar idd, wees blij dat het niet andersom is. Daar zou je je veel ellendiger van voelen. Ben eerlijk tegen hem.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 13:53

Zeg hem rechtstreeks dat je niks met hem wilt. Echt duidelijk zijn, want deze jongen heeft duidelijk een balk voor zijn kop...

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:15

zeg het hem gewoon, al moet je het honderdduizend keer zeggen. Ik heb ooit ook zoiets gehad en werd helemaal knettergek van die jongen. Uiteindelijk heeft hij het maar opgegeven en heb ik nooit meer iets van 'm gehoord.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 15:21

gewoon tegen hem zeggen dat je hem niet leuk vind en dat je niks met hem wil hebben, als hij dan vraagt waarom, of boos wordt, loop gewoon weg.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:26

zeg hem recht in ogen dat je hem niet moet!

* Ellen *

Berichten: 1672
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-02 00:07

bedankt voor al jullie tips. ik denk wel dat ik er wat aan heb Knipoog