over penny ponies gesproken... :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

over penny ponies gesproken... :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 22:07

hahaha, lees van alles op bokt over penny ponies en toevallig had mijn pony vandaag ook een "penny" bui..... Haha! Haha! Haha!

ik kwam vandaag laat in het land (laat uit school, toch nog ff langs mijn knuffelknollie Lovers ) en waarempel: mevrouw komt hinnekend in volle galop naar me toe !!! (ff voor de duidelijkheid: ze staat in het achterste stuk van het land zo ongv 50 m, kan ook meer of minder zijn Verward , van MIJ af Haha! ). en ik geloof NIET dat het komt omdat ik geen rijspul bij me had en haar altijd brood/pepemunt of iets anders lekker geef. nee, tuurlijk niet . ik ben gewoon het allerleukste baasje van de wereld!!! Haha!
zelfs toen ik weg ging keek ze me na *LOL* . en dit komt natuurlijk ook omdat ze mij heeeeel erg gaat missen Lovers , en niet omdat ik toevallig een knisperende plastic tas bij me had . dus zoals je leest heb ik het "ideale" penny paard . ben benieuwd of iemand mij kan overtreffen..... Haha! Haha!

*\o/* *\o/*


Machie

Berichten: 15996
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 22:46

haha leuk!!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 23:48

HAHAHAHAHAHAHAHA, maar over penny pony's gesproken, die van mij geeft kusjes, en helemaal niet omdat ik haar dan zo'n lekkere wortel voor haar neus hou. alhoewel af en toe krijg ik er zo een. Haha! Kwijl Lovers
heb ik je overtroffen? Haha! Knipoog

Te koop: Air One Inhalator. Voor meer info PB.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 00:44

Tja mijn kleintje knijpt er af en toe eens tussen uit.Lekker stiekem onder de draad door en als ik dan aankom en ik zie hem nergens,dan hoef ik maar te roepen en dan hinnkt ie van hier zo,hallo,zie je me baasje kom me maar halen hoor,ik wacht wel op je.Hij heeft het ook nog niet eens in zijn bol om verder weg te gaan als de andere kant van de draad want hij vind het zo erg om zijn vriendjes te moeten missen,maar als ik kom en ik zie hem niet maar hij mij wel dan verteld hij toch gewoon effe dat hij perongeluk onder de draad door is gekropen en dat hij heel graag weer samen met mij weer terug naar zijn vriendjes wil.

Of dat hij als enige van de 4 in de stal gaat staan als ik de wei in kom van zo daar komt mijn baasje met mijn eten.

Of dat hij met zijn kont naar je toekeert van krab daar eens want das zo enorm lekker.

Of als je denkt hem voor de gek te houden door te zeggen dat er niks in je jas zak zit en dat hij zeker weet dat het wel zo is.Het zit er ook meestal niet in maar is het eens een keer wel zo dan staat hij ook meteen aan je jaszak te plukken.

Nou is dit een slimmert of niet en dan pas 7 maanden oud.


Een jaar of twee geleden reed ik een merrie welke breed groot en lekker bijdehand was.De eigenaar noemde haar haar dochter bij wijze van.
Het leuke van deze merrie was,dat ze helemaal gek is op babay's.Als ze ergens iemand zag lopen met een baby in de armen dan kon je aan het halstertouw trekken of aan de teugels sturen wat je wil maar ze zal en moet even naar de baby kijken,dus heb je geen keus en moet je ook even kijken.Ze ging dat eerst vlak bij het hoofdje met haar ogen en dan op een veilig afstandje even snuffelen en daarna met het puntje van haar tong heel liefjes en zachtjes tegen het wangetje van het kindje.Nou is dat grappig of niet,misschien omdat het een fokmerrie is????
Laatst bijgewerkt door holly op 22-11-02 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Mer1980

Berichten: 18811
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 11:34

Je zou je pony bijna Penny noemen. Leuk zeg voor je. Heb je toch een leuke band met je pony. Veel plezier nog saampies. Haha!

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 09:44

nou rina: je komt aardig dicht in de buurt Knipoog (een lekkere po(e)nny lebber is nooit mis Vingers aflikken ) hahahaha. ben toch eigelijk ook best wel een beetje trots dat ze altijd hinnikt als ik kom en me nakijkt (of ze het nou voor het voedsel doet of niet Vingers aflikken Haha! Haha! Haha! ) en dat zullen de andere bokkers die worden nagehinnikt, gekeken en gekust worden ook wel zijn Haha!

*\o/* *\o/*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 09:52

Tja... als mijn paard in de paddock staat en hij ziet dan loopt ie direct naar de uitgang, kijkt me vertederend aan en gaat met 1 been omhoog staan of schrapen...
Hij vind het heerlijk als je zijn oren uitknipt, baardhaartjes knipt etc. en tijdens het invlechten doezelt ie vaak lekker weg.
Hij vind het heerlijk om te zoenen, knuffelen en aan je te plukken en kauwen Lachen en doet dat echt omdat hij dat fijn vind.
Je kunt een peuter hem met een gerust hart een snoepje laten geven, hij is heel voorzichtig en zachtjes.
Niet voor niets staat hij bekend als pennymeisjesnattedroom *LOL*

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 09:55

tsja, ik vrees dat ik na het lezen van het verhaal van Orri acuut ben overtroffen Huilen Huilen . hahaha geweeeeeeeeeeldig paard heb jij zeg!! *LOL* die komen bij mij helaas alleen in dromen EN de penny voor Knipoog Haha! Haha! Haha!

*\o/* *\o/*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:00

Hahahaha, al die meiden waren helemaal weg van hem; Eveneens de merries. Knipoog
Hij vind aandacht zoiets geweldigs....

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:19

Eigenlijk is Pablo soms ook wel een Pennypaard: hij kwam laatst in Spaanse pas zijn stal uit. Hij stond eerst met 1 been te bedelen en opeens ging hij over in de Spaanse pas en kwam zo echt zijn stal uitgelopen (hij kan op commando Sp.pas en werd voor deze actie dus helaas niet beloond).

En voor kleine kindjes doet hij zijn hoofd helemaal omlaag zodat ze er beter bij kunnen. Hij vind aandacht helemaal geweldig en weet ook precies hoe hij moet kijken en doen om die te krijgen. En hoe lomp hij af en toe kan zijn, bij kleine kindjes die hem aaien is hij supervoorzichtig en doet dan opeens niet lelijk als er buurpaarden langskomen lopen.

Wat dan niet zo slim van hem is: is als hij ziet dat er een paard wordt geaaid langs de wei en hij wil dat ook er keihard op afsjeest met zijn tanden bloot zodat die paarden maken dat ze weg komen. vervolgens gaat hij danmet zijn oren helemaal naar voren naar die mensne toe en zet zijn lieve "ik ben een ontzettend schatje die je wel een appeltje oid MOET geven" blik op. Maar sommige mensne schrikken zich helemaal dood van zijn wegjaag actie dat een aai er niet meer in zit Haha!

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 10:42

wauw: die spaanse pas komt toch wel errug dicht bij het ideale pennypaard Haha! Haha! Haha! (vooral als het niet op commando is haha) Haha! ik vrees dat ook hier weer overtroffen wordt Huilen Huilen Knipoog Haha!

*\o/* *\o/*

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 10:43

wauw: die spaanse pas komt toch wel errug dicht bij het ideale pennypaard Haha! Haha! Haha! (vooral als het niet op commando is haha) Haha! ik vrees dat ik ook hier weer overtroffen wordt Huilen Huilen Knipoog Haha!

*\o/* *\o/*


Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 12:14

ik kan je overtreffen.
ik verzorgde een paard nebraska en die stond 100 meter weg en die kwam hinnikend op me afgegallopeerd.
Tong uitsteken
maar veel plezier hoor met je penny pony Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bamisalami, Cloud, ComscoreBot, Druif_01, Esplen, GoogleAdsense, jazzejam, jildou1979, joyce83, lina1998, MightyMike, Mjelleke, Nanu, nicolanca, Polarize, Rivendell, Room_Soesje, Saab99, Tazzey, Yom en 96 bezoekers