Lijk jij op je paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Lijk jij op je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 00:05

N.a.v. [PP] Je paard als mens? Jezelf als paard?

Lijk jij op je paard?

Mensen die mij en Toscar kennen zeggen altijd dat ik net zo eigenwijs ben als hem Schijnheilig en dat we allebei lief zijn Haha!
Maar verder qua karacter?
Ja, ik ben soms ook koppig, maar ik ben bv niet zo'n allemans vriendje als Tos...

ben wel benieuwd of jullie op je paard (qua karakter dan he Haha! ) lijken.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 00:07

Ik ben net zo koppig als mijn knolletje, en net zo aggressief als het nodig is Haha! Maar ook weer net zo lief hoor!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 00:08

Ja.
Volgens de man die lodewijk wel eens heeft gekraakt ben ik daarom zo dol op ze en heb ik hun daarom ook uitgekozen.
Beide zijn echt stroteigenwijs.
Hinke is een tikkie verlegen wat ik ook heb.
en Lodewijk probeerd heel erg stoer te doen.
Dat heb ik niet maar dat vind ik wel heel erg leuk aan hem.
Ook het laat me maar met rust en zeur nietzo in hun karakter vind ik ook teriug in dat van mij Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 00:12

Euhmm lijk ik op m'n pony.Jordy is op stal en met poetsen heellief en rustig,ik ben ook lief maar rustig.... nee verder kan hij erg koppig zijn,dat kan ik ook erg goed en kan hij soms behoorlijk boos worden tja... dat kan ik al helemaal goed dus eigenlijk lijk ik wel een beetje op hem waarvoor klikt het dan niet goed tussen mij en jordy........misschien dat we botsen ofzow.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48346
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 00:31

Ik heb gehoord dat Banjer en ik precies hetzelfde karakter hebben...Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 00:40

Laiser en ik zijn ook alle twee ontzettend eigenwijs Haha!
Maar verder, ik weet het niet hoor...
Ik heb in ieder geval wel meer zelfvertrouwen dan mijn paardje, maar ja dat is niet zo moeilijk bij hem. Tong uitsteken

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 00:58

Ja, bram en ik lijken wel op elkaar ( tja, waar je mee om gaat word je mee besmet) Houden allebei van knuffelen, zijn gek op iets lekkers, soms(ahum,meestal) stronteigenwijs,koppig, houden van veel afwisseling en werk en rust, Houden niet van mensen die zeggen *je moet* maar gewoon op een eerlijke manier! Beetje geven, beetje nemen.!
En we zijn allebei gek op in het zonnetje staan/zitten, in het zand liggen en allemaal van dat soort maffe dingen!
Oh ja en we zijn allebei gek op Rob, m'n vriend. Maar hij is lekker MIJN vriend, en niet die van bram, gnagna }> Haha!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 02:23

Ja.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 09:14

jah.. k ben ook koppig en eigenwijs en shiva ook (maar dat hoort wel een beetje bij de kenmerken van de haf.) en als shiva een gekke bui heeft heb k er meestal ook een.....

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:12

Niet heel erg denk ik. Alhoewel ik ook weleens de behoefte voel om mijn buren een kan te verkopen Haha!
Pablo is vrij dominant en ik niet. Wel kunnen we allbei doordrammen...

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:26

We zijn allebei duidelijk aanwezig!!!!!!!
Kunnen ontzettend chagerijnig zijn, maar ook wel ontdeugend

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:41

Ja ik lijk op mijn paard, zegt mijn moeder ook Haha! Omar kan chagrijnig zijn en als hij ongeduldig is gaat hij drammen en moet je ook niet teveel aan hem zitten (heb ik ook last van *LOL* ). Hij kan ook heel lief zijn en soms een beetje kijken hoe ver hij kan gaan. Soms is hij ook een beetje dwars en tegendraads Haha!

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 11:08

IOnes heeft wel wat trekjes van mij ja, of ik van hem. Hij is heel eigenwijs en kan zijn mening niet onderdrukken, net zo min als ik. als iets mij niet zint, dan zal ik dat echt laten merken. Hij ook, precies hetzelfde. Iones houdt er ook niet van om geknuffeld te worden, ik ook niet. Maar ik heb wel altijd de behoefte om hem te knuffelen, grinnik.

De hond is de betere mens

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 11:34

Ik heb wel eens gehoord dat je kinderen, beesten een spiegel van jezelf zijn......

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 11:47

IN sommige opzichten wel ja:

Bunny is heel eigenwijs/koppig ben ik ook absoluut
Bunny is gek op eten Vork ik ook *LOL*
Bunny toont haar gevoelens niet echt is best gesloten and so do i
Bunny is echt super liev en ik ook Schijnheilig Haha! Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 11:56

O ja... ze zijn allebei erg laconiek en wat flegmatiek en ik??? ikkke ook...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 12:07

Ik denk dat een paard op den duur op je gaat lijken ja. Je projecteert denk ik een groot deel van je eigen karakter op het paard. Als jij nerveus bent, dan voelt je paard dat bijvoorbeeld feilloos aan en zal zich daar ook naar gedragen. Dus ik neem aan dat Cheyenne wel enigszins op mij lijkt.....al ken ik haar slechts een paar maandjes. Ik ben benieuwd hoe dat over een jaartje is.

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 12:08

In sommige dingen. Maar lang niet alles.
Den wil altijd op vallen, van mij hoeft dat niet zo. Hij weet ook van zich zelf dat hij mooi is en iedereen mag dat weten.
Wel willen we allebei hard werken, maar het moet wel ergens voor zijn wat we leuk vinden en we moeten ons er wel voor in WILLEN zetten. En als je iemand in je hard gesloten heb er ook voor 100% voor gaan.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 12:11

Wat vinden jullie trouwens van de opvatting dat het niet goed is om te veel op je paard te lijken Verward

Ik vind het namelijk een voordeel want ik begrijp hem daardoor zo goed. Als hij humeurig is of ongeduldig dan accepteer ik dat niet echt van hem maar ik begrijp wel waarom hij zo doet en weet ook hoe ik ermee om moet gaan omdat ik zelf ook wel eens zo ben (negeren dus Haha! ).

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 12:25

Er schiet me nog een fundamenteel verschil te binnen tussen Pablo en mij: Hem kan het niet schelen dat hij dik wordt van te veel eten. Hij wil best heel de dag door biks, gras, hooi, wortels, suikerklontjes enzo eten. Pablo denkt: er kan nog meer bij! En ik denk: stoppen, ik wordt te dik!

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 12:46

Ze zeggen dat je dieren een spiegel van jezelf zijn. Mijn hond is net zo'n verhaal. Hij woont nu bij mijn moeder aangezien ik op een flat woon. Laatst vertelde iemand dat mijn moeder met Dino, mij in huis heeft gehaald. Echt grappig.

Tja Barb en ik, ik denk dat we ook wel op elkaar lijken. Eigenwijs snel beledigd en trots. Maar tegelijkertijd een heel klein hartje. Barb is een echte eenling, dat hebben mijn moeder en ik ook wel een beetje.

Ik denk dat als een paard ook niet emotioneel bij je past je deze uiteindelijk toch verkoopt.

Lusitano

Berichten: 2895
Geregistreerd: 13-09-02
Woonplaats: Wormerveer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 13:12

Ik ben net zo eigenwijs en nieuwsgierig als Iwan. En ik wil ook wel eens lui zijn, als ik niet gedwongen wordt om te sporten blijf ik ook gewoon met mijn kont op de bank zitten....
Ik bijt alleen niet als ik mijn riem wat strakker doe....

Ein Pferd auszubilden bedeutet nicht nur,dass man es zum Gehorsam erzieht,wie viele es meinen. Genauso wichtig ist es,dass das Pferd mit Freude macht,was man von ihm verlangt. (Nuno Oliveira)

www.landschapsstal.nl www.caballos-andaluces.com

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:29

ja isabella en ik zijn gewoon van karakter het zelfede

- koppig
- vertrouwen mesne niet zo snel
- als je een vriend bent gaan we voor 100%
- alles moet goed zijn voor we weggaan
- erg tuttig
- en zijn allebei het lieverdje van mijn vriend en vader

maar ze zijn van mij!!!!

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:53

Ja zekerweten!

We zijn allebij eigenwijs
We zijn allebij heel werkwillig
We zijn allebij overduidelijk aanwezig
We hebben allebij weinig behoefte aan knuffelen met 'vreemden'
We hebben allebij iets aan ons rechter (achter) been Clown

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 15:34

Sonja en ik zijn allebei koppig en druk in het hoofd. Graag even laten horen dat je er ook nog bent. En van aaien enzo hoeft ze maar weinig te weten en ik heb ook liever niet dat mensen de hele tijd een beetje aan mijn zitten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Esther_r20, jaap_2005, Pinacolada, vera_pino, vilo en 94 bezoekers