Balkjes galopperen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Balkjes galopperen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 23:06

Wat ontzettend leuk is dat zeg. Clown Haha! Had het nog nooit gedaan!
had vandaag ponyclubles en we gingen balkjes lopen.
Op t begin liep ze behoorlijk te poedersuiker, echt verschrikkelijk! 1 keer bijna mijn been kwijt geweest. Boos! En ze bleef maar stuiteren en rennen.. Ach ze had t vast koud. Lips are sealed Schijnheilig Daarna was ze ineens super braaf en liep ze heerlijk! dus ik ging maar eens over de balkjes. Dat deed ze in principe hartstikke braaf maar die felle kleurtjes waren wel erg eng hoor! (met springles hebben we altijd bruine balken enzo)
Een tijdje later gingen we balkjes galoperen! Eerst een paar andere laten gaan om te kijken en dat zag er best wel gaaf uit. Lachen Camil dus aangezet in galop en eerst een rondje relaxt gegalopeert en toen over de balkjes. Ze deed het super! Heeeeel braaf! Was natuurlijk helemaal trots. Haha! Cool
Vandaar dat ik het even kwijt moet. Haha!
Gister heb ik BTW een B-proefje geoefend en die ging super! Dus nu binnenkort snel de startkaart aanvragen en dan gaan we t helemaal maken. Schijnheilig Clown Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Ann, ardanwan, idion, Jive03, KDonna, Miiej, Nadiine__x, Pantykous, Posh, Symke, VosjeN, xRaisin en 82 bezoekers