Jullie hebben helemaal gelijk!! IK ben dom!!!!!(R)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Jullie hebben helemaal gelijk!! IK ben dom!!!!!(R)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 16:48

Jullie hebben helemaal gelijk...Kunnen jullie misschien jullie reacties veranderen?? Thankz!!

Ik wil heel graag dat alle topics over hem weg worden gehaald kan dat??

Ik kan zijn naam niet meer zien Misselijk Jullie hebben helemaal gelijk
WAAR BEN IK IN GODSNAAM MEE BEZIG???!!!!

Ik plaats er geen enkel topic meer over...ik houd er over op, en zoek en maak vooral nieuwe vrienden(groep) zodat ik idd niet afhankelijk van hun wordt....er zijn genoeg anderen leuke mensen op aarde...

En vooral leuke jongens Haha! Lovers genoeg!! tijd voor een leuk vriendje Pling

Kheb net die jongen van school gemaild,of hij nog een leuke film weet om heen te gaan,dus het begin is er Knipoog

Ga heel veel leuke dingen doen met anderen mensen...en laat hun maar,kzie ze wel op het feest inderdaad!!....

Ik ben echt stom bezig!!! En jullie helpen me altijd heel goed en ik luister nooit

Jullie hebben echt helemaal gelijk.. Pling HEEL ERG BEDANKT ALLEMAAL!!!

Ik ga een nieuw leven opbouwen!! Pling Hun heb ik niet nodig!!

Het voelt ook veel beter,als ik ook mijn eigen vriendenclub heb..en niet steeds denk zei zijn het enige wat ik heb..genoeg anderen..

Dusssse... wie helpt me met mijn(nieuwe) leven op te bouwen Wie gaat er gezellig een keertje mee uit?? Haha! iniedergeval Chantal he Haha!

gr Kat

Jullie hebben echt al die tijd gelijk gehad!!
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 15:20, in het totaal 10 keer bewerkt


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:31

Frusty Frusty Frusty
verder niets te zeggen

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:34

*snapt het niet* Verward

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:44

Fijn voor je Verward Ik hoop dat het nu dan ook afgelopen is met de problemen rondom Rene Verward Veel plezier dan maar op het feest van 20 december Knipoog

BTW niet weer iedere dag gaan mailen anders is het in no time weer hommeles (ellende)

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:00

Oh jee hahahahahaha wat een aktie je bent er dus heengegaan? Nou gezellig hebben we een vette perty de 20e. Zaterdag ben ik ook bij je gaan we lekker stappen. heb John en Jopie al ingelicht. Dus we gaan lekker stappen.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:03

Oh ja, jij was degene die helemaal niet meer gek was op die jongen....
Yeah Right!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:02

Heeey, dat is goed nieuws. Maarre hoe zat dat nou met zijn grappen?

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:39

Ik weet niet of je er wel zo goed aan hebt gedaan hoor... Scheve mond

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:55

Ik denk het wel. Als je nu gewoon normaal met hem omgaat en niet moeilijk doet, waarom zou je er dan geen goed aan gedaan hebben? Zolang het gezellig blijft!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 20:24

inderdaad gewoon oppervlakkig gezellig!! en voor de rest zoek en maak ik mijn eigen vrienden(groep) zij blijven gewoon collega``s Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 14:14, in het totaal 2 keer bewerkt

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 20:27

ja die grappen...hij werd een beetje gek van mijn mailtjes en toen is hij wat uit zijn slof gegaan...Danny en rene vertellen net een iets ander verhaal,kweet nog steeds niet echt precies hoe alles is gegaan,maar ja het is verleden tijd...Rene vroeg me ook lachend "kom je daarvoor helemaal hierheen??"... hij was het al lang vergeten...Het was weer als vanouds..gezellig!! Haha!

Toen ik daar kwam vroeg iedereen me ook"wanneer kom je weer hier werken"? echt heel leuk..

kweet wel dat ik ze niet meer ga mailen..inderdaad het is zo weer foute boel.. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:33

Hopelijk inderdaad zand erover en niet weer hetzelfde liedje.
Wel stoer he, zo'n geluidsstudio , spelen met de knopjes Lachen. Mag ik zelf ook graag doen.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 20:34

ja zand erover ..maar ik ga wel zorgen dat ik gewoon tevreden over mezelf word zodat ik hun niet daarvoor nodig heb en zorg dat ik een hoop anderen toffe mensen ontmoet..

Jullie moeten je geen zorgen maken..ik ben echt sterker geworden..
En ben nu ook toe aan anderen mensen te ontmoeten echt waar zo bijzonder zijn zij ook weer niet..gewoon gezellig verder niet!!
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 20:36

en ik zie toch nooit. Heeeeeeeeeeeel misschien ga ik er in januarie stage lopen...maar dat weet ik nog niet..
Laatst bijgewerkt door carlosje op 22-11-02 14:19, in het totaal 2 keer bewerkt


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:37

Jij bent ook een rare *LOL*
Je zegt eerst: "ik mail ze niet meer" en direct daaronder:
- "dit heb ik aan Danny gemaild"
- "dit heb ik aan Rene gemaild"
Ik hoop dat je nu weer gewoon met ze kunt omgaan, dat jij er niets meer van verwacht en dat je lekker jezelf kunt zijn zonder dat je je te afhankelijk van hen opstelt.
Ik heb namelijk al vaker gedacht dat het verhaal Rene afgesloten was, maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd.

En over januari, probeer gewoon ergens anders stage te lopen, neem aan dat school je dat ook aanraadt omdat zij het verhaal kennen. Gewoon lekker je eigen leven oppakken en nieuwe uitdagingen zoeken.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:52

Ik ga helemaal met Cody mee. Lachen
Ik zei dat niet omdat ik het je niet gun ofzo, maar omdat ik dacht dat je misschien weer afhankelijk van ze zou worden. Maar als je zeker weet dat dat niet gebeurt... Dan ben ik super blij voor je dat het verleden nou verleden tijd is en alles weer goed is gekomen hoor!

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 21:11

Nu het eindelijk goed is tussen jullie is het verstandiger om er nu mee te kappen. Lijkt me niet slim om in januari weer daar stage te gaan lopen.
Met alles wat er gebeurd is de afgelopen tijd, lijkt het mij een beter plan om een frisse start te maken op een nieuw bedrijf. Voor je het weet zit je nl weer in de sh*t over die jongens...
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het heel fijn voor je dat alles nu weer vergeten en vergeven is, maar ik lees al maanden topics van jou over deze jongen. En elke keer ben je er zelf van overtuigd dat je het nu echt zonder ze af kunt.... Laat dat maar eens zien.
Zoek een nieuw stagebedrijf op en dan weet ik zeker dat je het daar ontzettend naar je zin zult hebben. Maar laat die jongens nu maar verder met rust.

* To Belg, or not to Belg *

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 22:05

Fijn dat het met jou weer beter gaat.
Bedenk je wel dat alles wat je hier op Bokt zet openbaar is! Het lijkt misschien een heel leuke besloten clubje maar iedereen kan hier als gast meelezen met jou verhalen. Je hebt je behoorlijk negatief uitgelaten over Rene en zelf naar een foto van hem verwezen, dat vind ik niet slim.
Dat je tot over je oren verliefd bent op hem en de wereld waarin hij leeft is iedereen wel duidelijk. En ook dat er voor jullie beiden geen toekomst is omdat die liefde slechts van een kant komt. Maak je zelf niets wijs en probeer verder te gaan met je eigen leven. Zoek een leuke stage plek en laat dit achter je. Dit bezorgd je meer verdriet dan vreuigde.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 22:15

Hij was toch pas getrouwd of heb ik het bij het verkeerde eind?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:24

jongens, we kunnen tips etc geven, maar ze luistert toch werkelijk helemaal niet, ook al zegt ze steeds ja en amen op onze "adviezen" ..........................

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:55

ik denk maar aan 1 woord het begint met een s en eindigt met talking

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:57

Leuk voor je, maar ik snap eerlijk gezegd niet waarom je dit allemaal op Bokt zet.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 00:54

Volgens mij heb je al meer dan 8 topics over hem geschreven als ik het goed heb geteld. Steeds vraag je om advies, maar steeds doe je iets anders.. Verward

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 10:43

Ludo schreef:
Volgens mij heb je al meer dan 8 topics over hem geschreven als ik het goed heb geteld. Steeds vraag je om advies, maar steeds doe je iets anders.. Verward


idd nu is het weer goed maar ja sommige mensen willen echt niet luisteren en hebben een plaat voor hun hoofd.... het klinkt miss banketstaaf maar wat doe je je eigen in vredesnaam aan???? Verward Lips are sealed

ps:het zijn er wel meer als 8 hoor.... maar goed...

keep calm, I'm engaged!!! <3

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 15:32

carlosje schreef:
Dusssse... wie helpt me met mijn(nieuwe) leven op te bouwen Wie gaat er gezellig een keertje mee uit?? Haha! iniedergeval Chantal he Haha!


JIp, ik ga mee Haha!

Eens kijken hoe het mannelijk schoon in R'dam is Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Alik, Amazonbot, Bullebeest, Colien, ComscoreBot, Facebook, flash40, Iselda, Josien_, Knoek, Lau07, Marije112, MarJon, maxi90, moonsparkle, Pieneappel, Poety, redbutton, Roosch, secricible, Selina, Sizzle, Suliko, Theseus, Westerntrail, x_Jeanine_x, XxMariellexX, Zebrastreep en 164 bezoekers