Junk in mijn tuin!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Junk in mijn tuin!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 16:24

Ik heb mijn hart nog in mijn keel zitten, staat er opeens een junk in mijn tuin een stickie te roken. Woon ik nog wel in een lieflijk klein dorpje waar iedereen elkaar kent en in de gaten houdt en daar verwacht je dat echt niet.
Ik werd net gebeld door mijn overbuurvrouw of ik zicht had op een junk die hier rond liep, ik zag niks maar ik dacht wel dat ik net onze poort had gehoord en er was niemand geweest. Dus ik op onderzoek uit...... stond die engerd in mijn tuin een beetje dom te kijken. Ik heb hem onmiddellijk weggestuurd en nagekeken waar hij heen ging. Kwam er uit het niets een politieauto aan die hem in de boeien sloeg en hem in de auto zette. Gelukkig!!! Bij mijn buurvrouw was hij binnen geweest en die kwam hem tegen in de tuin toen ze terug kwam van school. We hebben dit allebei bij de politie gemeld en we zouden er meer van horen.
Jemig je schrikt je wel een apenootje hoor! Gelijk alles op slot gedaan.
Laatst bijgewerkt door Nanouk op 21-11-02 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 16:27

Getver!!! Waar gaat het toch heen met de wereld???? Gelukkig hebben ze hem gepakt nu! Maar kan me voorstellen dat je nu steeds als je je tuin inloopt kriebels voelt! BAH!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 16:36

jakkes, blergh, is toch ook al te erg, what has the world come to and what will it get to?

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:28

Gedverderrie. Mijn moeders auto is vorige week voor de 2e keer in eenhalf jaar opengebroken door junks. Ze hebben alles over hoop gehaald, echt een rotzooi. Ze hebben haar paardrijregenjas ,het autodekentje van de hond meegenomen en een fles antivries voor de ruiten...
Op zich niet echt duur (alleen de jas was net nieuw *baal* ) maar het is gewoon zo rot als ze aan jouw spulen komen. Ze moeten gewoon van de Panda afblijven *grom*.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:03

waarom jat je nou een dekje van een hond!
pfff

Brabantse Fries ;)

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:19

ReBaTi schreef:
waarom jat je nou een dekje van een hond!
pfff


En antivries?

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:23

Gadver wat een creepy verhaal..:S

Bij mijn moeder hadden ze haar auto een keer gestolen die later weer is truggevonden, hadden ze het beertje (mascotte) die altijd op het dashbord zat (jeweetwel zoeen in een leren pakje met brilletje) gejat Boos! het was echt ons lievelingsbeertje voor die mensen had het misschien geen waarde maar voor ons wel en ik vind het dan zo onbeschoft om aan andermans spullen te zitten Scheve mond

Boque | Bokai | Buka | Boksel

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:27

ja en wat kunnen die junks met een paardenjas zeg...wel ziekelijk , hij zal vast te high zijn geweest maar je gaat toch niet bij andere mensen binnen :s ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:38

Een junk is met deze kou echt wel erg blij met een goede jas. dat het een paardenjas is maakt ze niet uit (was trouwens volgens mij een ANWB jas maar mijn moeder gebruikte hem om in de regen te rijden). En de deken van de hond was een oude plaid die op de achterbank lag. is oko lekker warm natuurlijk. Zal wel stinken naar hond maar dat boeit die junks niet. De antivries hebben ze denk ik eerst open gemaakt want de hele auto ruikt er naar. Mischien gebruiken ze het al brandvloeistof of hebben ze geprobeerd of jer dronken van wordt?

Het lijkt in Heerlen wel weer steeds erger te worden met die junks. Ze gaan steeds verder het centrum uit (maar mijn noeder woont vlakbij het centrum). Als je 's avonds daar naar de bioscoop gaat zieje echt weer overal groepen junks. Overdag lopen er ook best veel door de winkelstraten. Echt niet normaal meer.
En dan zullen ze best een rotleven achter de rug hebben oid maar ze moeten gewoon met hun klauwen van andermans spullen afblijven en uit andermans tuinen wegblijven!

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 23:43

Hoe weet je dat het een junk was?
had hij een spuit in zijn arm?

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 13:42

NOu ja een zwerver dan. Meestal kun je aan de mensen die veel drugs gebruiken dat echt wel zien.

Maar iehh ik had niet eens de deur uit gedurfd om hem weg te sturen.

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:02

Debbiedee schreef:
Hoe weet je dat het een junk was?
had hij een spuit in zijn arm?


Is wel handig. Alle junks met een naald in hun arm uitrusten. Zorgt ook voor minder risico op HIV.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DotBot, Texas02, YandexBot en 95 bezoekers