Expreszo roept homojongeren op zich ziek te melden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Expreszo roept homojongeren op zich ziek te melden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 22:46

Ik weet niet of dit hier al gestaan heeft, zo ja, gooi het dan maar op de mesthoop! ik vind dit zo belachelijk;

Expreszo roept homojongeren op zich ziek te melden
(18-11-2002, 15:53)
Expreszo vindt dat alle homojongeren in Nederland en Vlaanderen zich ziek moeten melden. Want homoseksualiteit is een ziekte, sterker nog: het is schadelijk voor de samenleving. Dat beweerde imam El-Moumni, en volgens het Hof mag hij dat blijven roepen. Want de geestelijke is vanmiddag in hoger beroep vrijgesproken van discrimatie.

Alle homojongeren onder de wol
“Wij roepen homojongeren op zich ziek te melden. Niet naar school, niet werken en lekker onder de wol, want je geaardheid is besmettelijk”, zegt Merijn Henfling, hoofdredacteur van Expreszo. Hij is teleurgesteld in de uitspraak van het gerechtshof in Den Haag. “Onder het mom van ‘godsdienstvrijheid’ mag je in Nederland zeggen dat homoseksualiteit een besmettelijke ziekte is. Ik vind dit een gevaarlijke ontwikkeling, omdat het een vrijbrief is om te kunnen roepen en te discrimineren wat je wilt.”

Dát is pas ziek!
Merijn roept op tot een politiek debat over de Grondwet. “De vrijheid van meningsuiting en de vrijheid van godsdienst wegen zwaarder dan het recht om niet gediscrimineerd te worden. Mensen die zich beroepen op hun geloof kunnen straffeloos homofobe uitlatingen doen. Dat vind ik pas ziek!” [JW]

(bron: Expreszo)


jeetje zeg, ik heb hier echt geen woorden voor, alsof mensen die homosexueel zijn ziek zijn.. belachelijk!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 22:59

Laat ik me hier in de buurt maar niet ziek melden daarom, denk dat er dan een crisis uitbreekt hier Haha! .

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 01:52

Slaat nergens op, dan mogen alle mensen die afwijken (zowel geestelijk als lichamelijk) van het 'perfecte mens' zich wel ziek gaan melden. Oftwel, iedereen zit thuis Haha!

Ik Misselijk van deze uitspraak Boos! Dit is overduidelijke discriminatie En dan zeggen ze over 'allochtonen' enz dat ze gediscrimineerd worden en dat dat niet mag enz? Begin maar 's bij je 'eigen mensen' Boos!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 09:40

Absurd. Omdat een of andere imbeciele Imam een al even imbeciele uitspraak doet, moeten de werkgevers er maar onder boeten???????? Expreszo is al even dom als de Imam waar het om draait..... Misselijk

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 10:00

Wat ze moeten doen is inplaats van homo's allochtonen zeggen in het eerst volgende praatprogramma waar ze in zitten en kijken hoe er dan gereageerd wordt.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 10:59

Ding is dat allochtonen al niet werken, lekker aan de bestaanszekerheid (of hoe noemen jullie de'n "dop"?) - of inbreker in bijberoep ... uitzonderingen moet je bij mij niet mee afkomen, ik zie maar weinig import die werkt voor de kost ... en van die mensen is de regel, stempelen of niet, of ziek of niet, ze roepen racisme en ze krijgen toch een leefloon uitgekeerd met extra sociale woning erboven op met ruime tuin en nog 's superveel kinderbijslag voor hun 25 kinderen die ze door al hun tijd die ze hebben kunnen verwekken ...
Voor homo's is het echter een andere zaak ... ach ... ziek? Hoe jammer nou - dan sturen we je ontslagbrief wel op!!!!!!!!!! Da's wat die mensen kunnen verwachten. Van discriminatie gesproken!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 12:21

Welja laatste Sonja (belgium dus), in dit topic; grijp dit weer even aan om lekker te discrimineren.
Ik ben het eens met de eerste Sonja.

זכור

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 12:56

OK..... die imam moet mij niet tegenkomen whaha

Ik zal me morgen maar ziek melden op school, goh geen werk in de toekomst... wie wil dit arme joch geld schenken om te blijven bokken, want zonder studiefinanciering, loon en ziektekosten gaat dat dat niet Haha!:D:D:D

Ik vind het echt belachelijk dat hij is vrijgesproken... who's next???

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:01

Alle Belgen zijn ook dom of niet sonjabelgium?

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:03

Hij krijgt wel wat ie wil nu door zijn uitspraken: aandacht..

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:10

sonjabelgium schreef:
Ding is dat allochtonen al niet werken, lekker aan de bestaanszekerheid (of hoe noemen jullie de'n "dop"?) - of inbreker in bijberoep ... uitzonderingen moet je bij mij niet mee afkomen, ik zie maar weinig import die werkt voor de kost ... en van die mensen is de regel, stempelen of niet, of ziek of niet, ze roepen racisme en ze krijgen toch een leefloon uitgekeerd met extra sociale woning erboven op met ruime tuin en nog 's superveel kinderbijslag voor hun 25 kinderen die ze door al hun tijd die ze hebben kunnen verwekken ...


Ehhhh ik dacht dat jij gewoon uit België kwam, maar ik geloof nu dat je van een andere planeet ingevlogen bent ofzo Verward
Wat zijn dit voor rare uitspraken? Ik hoef dit niet op Bokt te lezen hoor.... Boos!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:20

Nou sonja, zoals Sonja belgium het zegt voel ik het ook een beetje. Ik weet wel dat het niet helemaal zo is, maar mij bekruipt wel vaak het gevoel als bekend wrodt gemaakt dat ze NIET integreren, NIET onze taal spreken maar WEL geheel op de hoogte zijn van hun rechten en uitkeringen en zo.
Ik weet dat er ook goede buitenlanders zijn, en die wil ik geheel buiten deze discussie stellen want anders worden die onterecht slachtoffer.
Ik vind het wel raar dat als je een buitenlander zogenaamd discrimineert dat je gelijk het gerecht op je dak krijgt, maar die El Moumni kan WEL zeggen wat hij wil over homo's. Je kunt wel stellen dat er met 2 maten gemeten wordt hij in nederlanders en dat buitenlanders kennelijk MEER mogen dan nederlanders. Om te beginnen hoeven zij al GEEN respect te tonen voor mensen met een andere overtuiging en levenswijze, maar wij moeten dan wel voor hen.
Dat is nu juist waar de nederlanders zo pissig om worden. het is namelijk discriminatie.

De hond is de betere mens

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:31

De imam is naast buitenlander ook nog geestelijk leider, dat zorgt er voor dat je je zowel met de vrijheids van meningsuiting als de godsdienstvrijheid te maken krijgt. Bovendien zijn de politici die Fortuijn destijds gedemoniseerd zouden hebben niet eens vervolgd geloof ik. Politicus en/of geestelijk leider maken deze toch al moeilijke discussie nog ingewikkelder. Het krantenknipsel, wat de aanleiding is voor dit topic is toch gewoon een ludieke protestactie. In de diverse topics, die op dit moment op algemeen gepost worden, slaat de tendens wel erg door naar vrij ongenuanceerde meningen. Wat vreemd en toch ook wel enigzins onbekend is, wordt al snel in de hoek van gevaarlijk gedrukt. Gelukkig is dat in 99 van de 100 gevallen nog steeds niet het geval. Ik vind eigenlijk dat mensen die zo ongenuanceerd stelling nemen tegen moslims en/of buitenlanders gewoon eens een dienst zouden moeten bijwonen ofzo. Oordeel op grond van je eigen waarnemingen en niet op de indianenverhalen die de ronde doen!!

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:35

Romkabouter schreef:
Alle Belgen zijn ook dom of niet sonjabelgium?


Valt in de zelfde categorie als

- alle nederlanders vreten kaas
- alle blondjes zijn dom
- mooie mensen domme mensen
- en dus ook slimme mensen zijn lelijk
- alle mannen zijn sexbelust ...

Nog????

Het gaat erover dat voor de vreemdelijk kan geschermd worden met allerlei methoden, dat ze er altijd wel onderuit komen en zonder al te veel kleerscheuren, maar voor de modale burger homo of lesbo dit niet lukt ... die zal zeker en vast op de vingers worden getikt .... c'est tout.

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:48

Desiree schreef:
Nou sonja, zoals Sonja belgium het zegt voel ik het ook een beetje. Ik weet wel dat het niet helemaal zo is, maar mij bekruipt wel vaak het gevoel als bekend wrodt gemaakt dat ze NIET integreren, NIET onze taal spreken maar WEL geheel op de hoogte zijn van hun rechten en uitkeringen en zo.
Ik weet dat er ook goede buitenlanders zijn, en die wil ik geheel buiten deze discussie stellen want anders worden die onterecht slachtoffer.
Ik vind het wel raar dat als je een buitenlander zogenaamd discrimineert dat je gelijk het gerecht op je dak krijgt, maar die El Moumni kan WEL zeggen wat hij wil over homo's. Je kunt wel stellen dat er met 2 maten gemeten wordt hij in nederlanders en dat buitenlanders kennelijk MEER mogen dan nederlanders. Om te beginnen hoeven zij al GEEN respect te tonen voor mensen met een andere overtuiging en levenswijze, maar wij moeten dan wel voor hen.
Dat is nu juist waar de nederlanders zo pissig om worden. het is namelijk discriminatie.


helemaal mee eens desiree!

http://www.depaardenverzorger.nl
Voor al uw Paardenverzorgingsartikelen!
NU! Gratis kado bij elke bestelling! Geldt to 23 December 2019

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 13:58

merelberfe"]
[quote="Desiree schreef:
Nou sonja, zoals Sonja belgium het zegt voel ik het ook een beetje. Ik weet wel dat het niet helemaal zo is, maar mij bekruipt wel vaak het gevoel als bekend wrodt gemaakt dat ze NIET integreren, NIET onze taal spreken maar WEL geheel op de hoogte zijn van hun rechten en uitkeringen en zo.
Ik weet dat er ook goede buitenlanders zijn, en die wil ik geheel buiten deze discussie stellen want anders worden die onterecht slachtoffer.
Ik vind het wel raar dat als je een buitenlander zogenaamd discrimineert dat je gelijk het gerecht op je dak krijgt, maar die El Moumni kan WEL zeggen wat hij wil over homo's. Je kunt wel stellen dat er met 2 maten gemeten wordt hij in nederlanders en dat buitenlanders kennelijk MEER mogen dan nederlanders. Om te beginnen hoeven zij al GEEN respect te tonen voor mensen met een andere overtuiging en levenswijze, maar wij moeten dan wel voor hen.
Dat is nu juist waar de nederlanders zo pissig om worden. het is namelijk discriminatie.


helemaal mee eens desiree!
[/quote]

Het is net alsof jij de enige bent die mijn reactie gelezen heeft, volgens mij is het namleijk helemaal langs ruiterinrust heengegaan, net als de krantenberichten dat er in moskeen (bijvoorbeeld Helmond) anti-westers gepredikt wordt en ook op bepaalde moslimscholen. iedereen praat over vreemdelingenhaat, nee, je moet het omdraaien, er is sprake van haat tegen nederlanders.

De hond is de betere mens

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 14:03

ik heb je reactie wel gelezen, ik begin toch ook uit te leggen waarom el moumni zon bijzondere positie inneemt in het verhaal??? Haat tegen Nederlanders die conclusie deel ik helemaal niet. Ik eindig mijn verhaal ook met het advies een keer mee te gaan lopen met een dienst van moslims, of een normaal fuctionerend gezin allochtonen. Dat je iig die kant ook ziet

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 14:06

Citaat:
Gelukkig is dat in 99 van de 100 gevallen nog steeds niet het geval. Ik vind eigenlijk dat mensen die zo ongenuanceerd stelling nemen tegen moslims en/of buitenlanders gewoon eens een dienst zouden moeten bijwonen ofzo. Oordeel op grond van je eigen waarnemingen en niet op de indianenverhalen die de ronde doen!!


Ik heb jaren lang in het hartje van den haag gewoont (gelukkig nu niet meer) want het is wel raar als je bij het stoplicht staat en je ben t de enige nederlander, of er is geen winkel meer in de buurt waar je zuurkool kan halen en zeker niet in het nederlands iets kan vragen. als je naar het stadsdeelkantoor moet liggen alle folders in het arabisch (niet in het nederlands) voor mijn buurtgenoten werd van alles georganiseerd maar voor mij als nederlnader niet. Heb er middenin geleefd en ik moet helaas zeggen dat ik god op mijn blote knieen dank dat ik nu weer inj de meerderheid ben inplaats van in de minderheid!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 14:10

En ik heb zeven jaar lang in Lombok gewoond, waar Turken, Marokkanen, Nederlanders (ja ook mensen die al hun hele leven in Utrecht wonen) en weet ik veel wat voor nationaliteiten nog meer allemaal prima naast en door elkaar wonen. Heb mij daar nooit bedreigd of een minderheid gevoeld, 't is ook maar wat je er zelf van maakt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 14:13

Ik voelde me niet meer thuis in deze wijk. Was de enige nederlander nog en er is een ding dat ik weiger te doen en dat is arabisch te leren.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 14:32

Hee teoval een bi vriedin van mij was vnadaag net ziek, en een andere die ik verdenk ook!

Maar wat een grote bull oliebol zeg, echt vreselijk gewoon, hier word ik zo boos om, ik vind het jammer dat je hier op bokt er niet echt op in mag gaan) Stelletje gekke


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 15:01

ruiterinrust schreef:
ik heb je reactie wel gelezen, ik begin toch ook uit te leggen waarom el moumni zon bijzondere positie inneemt in het verhaal??? Haat tegen Nederlanders die conclusie deel ik helemaal niet. Ik eindig mijn verhaal ook met het advies een keer mee te gaan lopen met een dienst van moslims, of een normaal fuctionerend gezin allochtonen. Dat je iig die kant ook ziet

die kant zie ik ook, maar zie daarnaast ook nog andere kanten die ik liever niet had gezien. Daar moet je je ogen niet voor sluiten. DAt is je kop in het zand steken.

De hond is de betere mens

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 15:08

sonjabelgium"]
[quote="Romkabouter schreef:
Alle Belgen zijn ook dom of niet sonjabelgium?


Valt in de zelfde categorie als

- alle nederlanders vreten kaas
- alle blondjes zijn dom
- mooie mensen domme mensen
- en dus ook slimme mensen zijn lelijk
- alle mannen zijn sexbelust ...
[/quote]
En ook in de zelfde categorie als: alle allochtonen zijn crimineel en willen zich niet aanpassen Schijnheilig

Ik zou zeggen: kom eens een dagje langs bij de Taalschool in Zwolle en ga eens mee die klas in om te kijken wat voor mensen daar zitten.
Mensen die zo goed mogelijk Nederlands willen leren en zo veel mogelijk over Nederland en Nederlanders te weten willen komen. Omdat ze willen integreren. Dolgraag. Het is zo lekker makkelijk om iedereen over 1 kam te scheren. Desiree maakt nog onderscheid tussen 2 groepen: groep 1 die wel zijn best doet en groep 2 die er een zooitje van maakt.
Jij ziet alleen de tweede groep, kijk eens wat beter om je heen zou ik zeggen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 15:11

Romkabouter schreef:
Alle Belgen zijn ook dom of niet sonjabelgium?


Hahaha....

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Cer

Berichten: 30150
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 15:19

Cody schreef:
Desiree maakt nog onderscheid tussen 2 groepen: groep 1 die wel zijn best doet en groep 2 die er een zooitje van maakt.
Jij ziet alleen de tweede groep, kijk eens wat beter om je heen zou ik zeggen.


Maar waarom mag er over die groep 2 dan niet gesproken worden??? Verward


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Christina, ComscoreBot, Eskimo, Fenn, GoogleAdsense, History_, Joy_Mennings, LieZ_Horses, LilChar, noviceh, Pellelilly, scrabbel, Tucktuck, YandexBot en 152 bezoekers