Ik mis mijn beste vriend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Ik mis mijn beste vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 10:53

3 jaar geleden is een vriend van mij overleden en ik was heel close met hem, ik had geen relatie ofzo met hem, hij was gewoon me beste vriend.
Ik zag hem gewoon als een broer, hij was de enige waar ik heel goed mee kon praten over alles.

Nu verlang ik echt naar een beste vriend, ik wil mijn overleden vriend niet vervangen maar ik heb echt iemand nodig met wie ik kan praten.

Ik heb een lieve vriend waar ik een relatie mee heb maar ik kan niet over alles met hem praten wel heel veel maar bij hem kan ik het gewoon niet mijn woorden uit mijn mond krijgen..

buiten dat kan ik ook veel beter met jongens omgaan en praten.
Laatst bijgewerkt door Miss X op 21-11-02 11:09, in het totaal 2 keer bewerkt

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 10:56

Miss X schreef:
buiten dat kan ik ook veel beter met jongens omgaan en praten.
logisch, jongens zijn ook veel leuker in de omgang en kan je ook simpelweg beter mee praten. }>

heel rot dat je je vriend verloren hebt, maar er zullen toch best meer mensen zijn waarmee je kan praten? meestal is het begin het moeilijkst maar als dat geweest is...

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 11:02

Leuk SP!!!!

on-topic:

Vervelend zeg van je beste vriend. Schrijf alles eens van je af. Alles waar je mee zit. Als je het niet tegen je vriend kan zeggen kan je het hem eventueel laten lezen. waarschijnlijk heeft hij er dan wel begrip voor.
En als je het niet laat lezen heb je het iig even van je af geschreven. Je kan het ook altijd op bokt kwijt en mag mij altijd PB-en.

Liefs, Merilyn

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 11:10

Ok Dank je, ik moet ff zeggen dat ik echt blij bent met de mensen met bokt, ik heb vaak heel veel steun van jullie

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 12:14

Ik ga met Merilyn mee ik denk ook dat je het beste van je
af kan schrijven, dan kan je er daarna nog over nadenken
of je het aan je vriend laat lezen

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-02 13:39

J aik ben nu een brief aanhet schrijven. Ik schaam me alleen als hij het leest waar ik bij ben

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 14:02

Ja dat deed ik eerst ook. Ik had een hartsvriendin terwijl ik een relatie had omdat je toc niet alles wil kan zeggen in een relatie en niet overal over kunt praten. Nu is mijn oude hartsvriendin mijn vriendin (relatie), het is wel leuk want we weten nu alles verder van elkaar doordat we veel met elkaar gepraat hadden over elkaar.