paarden TV zender

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

paarden TV zender

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 00:00

stel nou dat er een nieuwe zender kwam: Bokt TV, en wij mochten de programmering invullen,
-wat voor programma's/films/serie's zou je herhalen
-welke zouden er nieuw gemaakt kunnen worden?
-wie zou het moeten presenteren,

ben benieuwd!!!


pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 00:14

Bokt TV:
programma's, films en series die herhaald moeten worden:
*Black Beaty (de échte)
*The Black Stallion
*The Horsewhisperer (voor de driehonderdduizendste keer Haha!)

Welke er nieuw gemaakt kunnen worden:
*Op bezoek bij... en dan alle stallen van Nederland afgaan en een dag meelopen (goede en minder goede)
*Informatief programma over paarden, waar van alles in genoemd word qua verzorging, fokkerij, medisch, enzovoort.
*Informatief sportprogramma, waar op alle takken van de paardensport uitgebreid wordt ingegaan.
*Sport, uitslagen van concoursen en keuringen, van alle takken, dus óók SGW, Western enz. en óók bijv. de arabierenkeuringen, ipv alleen de KWPN Hengstenkeuring.

Wie het zou moeten presenteren?
*Ik! Haha!
*BartVB en Heike, als oprichters en beheerders van Bokt.
*Bekende ruiters/amazones, als 'gastpresentator'.

Ik zit boordevol ideeën, ik zie het al helemaal voor me! Haha!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48348
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 12:53

Bokt TV... goed idee... Haha!

Ik zou in ieder geval wel reportageso ver de verschillende rassen willen zien, paardenfilms, series, cartoons, etc.

Iedere week een ander Bokt-paard in de schijnwerpers zetten.... eens per maand / 2 maanden een meeting met tv-verslag.... Haha!

En wie zouden het presenteren?? Wijzelf natuurlijk,... landelijke screentests houden.... Pling

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:17

Hmm, misschien is er wel een markt voor.. Haha!

Ik zal eens rondvragen of er zoeits bestaat als een paardenkanaal.. Haha!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:51

Yup, Equidia is een paarden tv zender. En er is ook een italiaanse zender waar ze de hele dag paardenrennen/ draverijen uitzenden.

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:52

Mij lijkt een paarden soap heel leuk.Net zoiets als GTST maar dan met paarden enz.

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:52

Roos schreef:
Yup, Equidia is een paarden tv zender. En er is ook een italiaanse zender waar ze de hele dag paardenrennen/ draverijen uitzenden.


ja maar dat is saai.

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 17:07

Roos schreef:
Yup, Equidia is een paarden tv zender. En er is ook een italiaanse zender waar ze de hele dag paardenrennen/ draverijen uitzenden.


ik ken dat helemaal niet. hoe kom je daaraan of is da alleen maar in bepaalde regio''s

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:05

De paardenpartij: politiek geëngageerd programma dat de paardvriendelijkheid van de partijen wat doorlicht op landelijk, provinciaal en gemeentelijk niveau. Kan voor wat mij betreft door Desiree gepresenteerd worden..

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 20:23

equidia kun je met de schotel ontvangen. Mijn vader is lid van iets waarbij hij nederlandse draverijen kan ontvangen.
hoe heet die italiaanse zender?

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:39

En een programma dat bokkers worden geinterviewd en bij hun stal/huis/ paardjes wordt gefilmt zodat je alle bokkers goed leer kennen Lachen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:52

Dniesy schreef:
En een programma dat bokkers worden geinterviewd en bij hun stal/huis/ paardjes wordt gefilmt zodat je alle bokkers goed leer kennen Lachen


Dát wil ik wel presenteren!! Kan ik lekker op bezoek gaan bij Pril, Caballo en Joost Haha! ! En lekker vaak naar Ned. omdat ik jullie natuurlijk ook moet intervieuwen Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 00:25

Gut wat komt er dan op tv?
Ten eerste vind ik het een hele goeie hoor,want ik zep me suf om maar iets te vinden en het is er toch nooit.

Meestal is het springen wat je ziet en das gaaf natuurlijk,maar er kan meer worden uitgezonden toch?
Zoals dressuur,mennen enz enz voor ieders wat.
Daarnaast vond ik ,hoe heette dat ook weer, als je van paarden houd? wel grappig.Werd er zo af en toe een bij aanstormend talent gekeken.Die 5 minuten dat dat was mocht van mij ook wel een uurtje duren zodat ik toch stiekem alles kom te weten.
Daarnaast vind ik ook dat een jong ruitertje van een jaar of 6 zijn liefde voor paardjes ook wel een in beeld mag brengen.Gewwon kortom elke keer weer iemand anders tot heel nederland(wereld) is geweest,dan blijven we tenminste de eerst volgende paar jaar paardensport zien op tv.
Daarnaast ben ik ook wel nieuwsgierig hoe men de kost in de paarden verdiend,bv een paard dat verkocht word van begin tot eind meemaken.
De tips en trucks van hoe men aan dit beroep is gekomen is ook wel handig voor de dromers onder ons.Het zadelmak maken,tot aan de gran prix helemaal kunnen volgen.
Eigenlijk echt alles wat er maar te doen is in de paarden wil ik eigenlijk wel op tv mee kunnen maken.
Helaas gebeurd dit niet,maar waarom niet het is zo leuk om op tv je favo sport te kunnen zien.
Nee de halve dag voetbal is wat.Getver.Een keer is nog wel leuk maar als dan ook nog voetbal nieuws komt en daarna weer een verslag van alle wedstrijden dan wordt je toch echt gek.
Wat me wel opvalt is dat als er wereldspelen zijn dat je dan met de videorecorder klaar moet zitten voor 2 minuten paardensport en de rest is er niks,das echt niet leuk en eerlijk.
Denken ze nu echt dat er zo weinig paarden gekken rond lopen dat ze maar niks hoeven uit te zenden?Tis ook wat he,

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:38

Hmm.. Dat equidia, in watvoor taal is dat??

Enne, zouden jullie bereid zijn om een decoder voor de zender aan te vragen?? Wie weet kunnen wij het wel aankopen, als ik weet in welke taal/land het gemaakt word Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 20:08

equidia is in het frans.
wij hebben een kaartje die we met een programmer progarmmeren met gegevens van internet......Lachen (stttttt.......)


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 23:11

joostvangestel schreef:
De paardenpartij: politiek geëngageerd programma dat de paardvriendelijkheid van de partijen wat doorlicht op landelijk, provinciaal en gemeentelijk niveau. Kan voor wat mij betreft door Desiree gepresenteerd worden..


haha is dat nou wel een goed idee? doodstraf voor verkrachting... of gaat het echt alleen over paarden?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 23:12

wat er op die zender moet komen? Nou natuurlijke alle wedstrijden die normaal door de NOS niet of gedeeltelijk (lees 3 min) worden uitgezonden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 00:14

Helemaal nog niet zo gek idee eigenlijk?
Ik zie het al voor me : Bokt T.v. Verslaat Big Brother met kijkcijfers Haha! hahaha cool.. Ideeën?

- Mag ik even binnen kijken * stallen, paarden en ofcours hun inboedel
- Een uitgebreide uitleg van veulen tot rijpaard * op de voet gevolgd... wat leer je wanneer aan en wat niet!* * niet elke minuut letterlijk natuurlijk*
- Dressuur oefeningen aanleren + laten uitvoeren door een grand Prix paard en dan een 4 jarige (net beleerde paard) en een 10?? jarige paard(grand prix) dezelfde oefeningen laten uitvoeren en het verschil laten zien * b.v rechte lijnen, voltes, middendraf.
- hoe bouw je het springen op.. ( van balkje leren lopen tot een parcourtje springen)
- verschillende ziektes.. en wat kun je hieraan doen
- vragenvuur
- elke ras een keer in de spotlights
- vrijheidsdressuur + ofcours hoe het precies wordt aangeleerd!
- doe het zelf dingetjes!
- datums van belangrijke wedstrijden!

En zo kan ik nog wel even door gaan. Haha! nou Wie voelt zich aangeroepen om dit te gaan presenteren? en überhaupt in zijn werk te gaan stellen serieus! * vind het een geweldig idee!!*

Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 00:14

ja lijkt mij ook wel wat, dan word ik eindelijk
de baas over de afstandbediening Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 00:15

pniekepnak schreef:
*BartVB en Heike, als oprichters en beheerders van Bokt.



Ime niet vergeten he!!!!!

Lijkt me wel gaaf Bokt Tv

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 00:21

goede paarden, slechte paarden
eigen stal en tuin
life and bokking
as the horse turns
de paardrijdende rechter
breekhoefijzer
het zwarte paard
paarden voor paarden
bonfire beach


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JornaR, Loreke2, YandexBot en 168 bezoekers