Aura laten lezen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Aura laten lezen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 22:39

Gisteren waren mijn vriendin en ik op de Margriet Winterfair. Heel veel mensen, veel kerstspullen (waar we geen van beiden behoefte aan hadden, maar goed) en veel gezien.
We kwamen bij een stand waar je je aura kon laten lezen. Mijn vriendin en ik waren in een melige bui dus wij besloten om daar maar wat geld aan te wagen.... Na de tijd waren we allebei toch wel stil. De omschrijving gegeven door die mevrouw kwamen akelig dicht in de buurt van de werkelijkheid. Mijn vriendin kreeg een advies om een bepaalde steen te dragen. Wij kijken op de begeleidende brief: Vooral geschikt bij het verwerken van een scheiding. Laat mijn vriendin nu net in scheiding liggen... Verward
Wie heeft hier ervaringe mee? Is dit toeval?

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."


germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 07:50

geen ervaring mee, maar ben wel beieuwd wat er in die brief staat en wat ze precies gezegd heeft. Ik geloof er niet zo in namelijk, eerder in algemene dingen die voor iedereen gelden, bijvoorbeeld: er is kans op ruzie (je vriendin dnekt meteen ana de scheiding dus het klopt)

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:05

ja , ik ben het met germie eens
net als met horoscopen, klopt bijna altijd wel wat van, maar leees gewoon es een horoscoop van een ander sterrebeeld, dat klotp ook wel aardig bij jou, als je het maar wil laten kloppen
en zo'n waarzegster of auralezer of hoe je het ook mar noemen wil die speelt heel goed in op de mensen, ze zegt iets, en als de mesnen daar dan op een bepaalde manier op reageren gaat ze er op door, en anders begint ze over wat anders
het is meer lichaamstaal lezen en daar op in spelen dan dat ze echt voelt wat jij denkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:09

Ik heb zo iets nog nooit meegemaakt, maar ik word nu wel razend nieuwsgierig. zou ook wel eens mijn aura willen laten lezen.

De hond is de betere mens


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:19

Over aurahealing kun je wel eea lezen op www.innerned.com. Toevallig ken ik iemand die het kan en het is best interessant om te horen. Het is helemaal niet zo dat mensen die aura's kunnen lezen dingen door krijgen van boven, het is alleen maar dat hun intuitie heel anders werkt en dat ze daarbij meer 'informatie' en indrukken krijgen dan mensen die niet gevoelig zijn voor aura's.

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:27

Mijn bijrijdster kan ook aura`s lezen. Ze doet het ook bij dieren. Heel interresant! Er kwamen ook dingen uit, toen ze net fleur reed, die zij helemaal niet kon weten en toch zei! Gewoon een beetje griezelig.
Bij meer paarden bij ons op stal "leest" ze wel eens. Zo een keer bij een pony die net nieuw was, die was bij haal veulen (was al een jaar toen) weggehaalt, en die miste ze onwijs. Terwijl zei niet wist dat ze ooit een veulen had gehad!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alocasia, Benzz, Doubtless, Googlebot, heidy_wilco, moonfish13, moralian, Olikea, Roosch, ryukapple, Sannens, Serena_Milco, spookyskippy, xSimonee, XxMariellexX, YvonneV en 66 bezoekers