Wie heeft er al eens een 0 gehad???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Wie heeft er al eens een 0 gehad???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 20:53

Naar aanleiding van de de topic over een 9 en 10 wou ik ook wel eens weten wie er al eens een 0 heeft gehad !
Ik nog maar ik keer (nl de zondag Bloos )
Omdat Jelle struikelde en ik zat in contragalop en toen zat ik terug in gewone galop en toen moest ik dus enkelvoudige galopwissel doen maar ik zat al in de juiste galop dus kreeg ik daar een 0 op!!
Hihi vond dit best wel grappig zo een nul op je bladje !

Wie heeft dit nogal gehad en waarop?

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:02

2 weken terug heb ik wel een 0 gechreven bij een jury. De ruiter moest bij A een overgang maken naar de draf maar had dat op de lange zijde al gedaan. Bij A was dus geen overgang getoond dus werd het een 0

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:23

Ja ik! Heeel lang geleden in de B, ging ze drie keer achter elkaar in de verkeerde galop..

En afgelopen weekend weer, ander paard, weer in de B en weer de verkeerde galop. Had toen een half rondje extra gereden om weer in een hoek aan te kunne galopperen en tsjaa 3 -2...was wel geen 0 maar ach een 1 is niet veel meer he...

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131961
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:31

Soms krijg je niet wat je toekomt..... Knipoog
Dat geldt niet alleen voor hoge punten, maar ook voor de extreem lage.
Het laagste wat ik ooit gescoord heb was een 2, maar een 0 was zeker op zijn plaats geweest !

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 22:15

Ik heb een keer op een pony gereden die alleen maar aan het bokken was en rondgallopeerde zowat. Als ik haar dan een beetje rustig had gekregen, moest ik nog met haar in galop, de eerste keer had ik dat nog wel gedaan maar de 2e keer niet meer (mocht niet van de baas van de manege , niet verantwoord ofzo) toen had ik dat dus niet uitgevoerd en gewoon in draf gereden, daar had ik dus een 3 voor. Ook de volte met lange teugel had ik toen niet gedaan, wel de volte maar niet lange teugel. Ook een 4 toen. Die proef had ik 10 3-en maar geen 2, 1 of 0 terwijl ik sommige dingen niet eens had gedaan. Beetje vreemd dus maar ik denk dat als ze dat wel hadden gedaan dat ikdan maar op 70 punten ofzo was uitgekomen, nu had ik er nog 124!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 22:16

Een paar zelfs. Volgens mij 3 achter elkaar Bloos
Dat was in een kür op muziek, waarbij er ernaast iets heeeeeel engs gebeurde, dus ik in galop rondvloog en verschillende onderdelen niet heb kunnen laten zien. Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 22:16

nul volgens mij niet, dat is namelijk "niet getoond"maar een 1 vast wel een keer.

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 22:23

Ja hoor, afgelopen zomer.
Ik stond op G om te groeten aan het eind van de proef en ik kwam er niet meer weg Haha!
Mevrouw vond het nodig om 2-3 minuten op G te gaan staken en steigeren.
Ik kreeg haar met geen mogelijkheid meer voorwaarts en toen heb ik mijn voorlezer gevraagd om het paard aan de hand mee de ring uit te nemen Bloos
Dus geen vrije stap laten zien en een dikke 0.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 22:26

wees blij dat je daarmee niet bent gediskwalificeerd (meer dan 30 seconden verzet, en hulp van derden) Aardige jury!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 22:43

hmm nee een nul heb ik nog nooit gehad het laagste wat ik heb gehad was volgensmij een 3.... en dat nog wel voor het halsstrekken....

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 23:49

mijn zusje heeft eens moeten schrijven bij een jury en ze heeft een 0 - 6 op moeten schrijven
het meisje moest bij h in galop, verkeerd aangesprongen en een aantal voltes gedraaid

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 00:09

nee jongens ik zit nog op de 2

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 00:16

Ik ook in de kür op muziek vanwege een vergeten onderdeel en mijn prachtige Schijnheilig rechtergalopappuyement.

Voor de rest in mijn gewone proeven 1 x voor een onderdeel dat ik niet getoond had. Ik weet niet eens meer precies wat. Volgens mij een eenvoudige wissel van de goede naar de goede galop Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 00:29

ik hoor hier veel dat jullie dingen niet hebben laten zien, maar er wordt hier vaak gemeld door de jury dat ze het alsnog moeten rijden alleen dan met -2

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 00:34

Ik heb laatst twee keer een nul gekregen. Één voor het van hand veranderen in stap(B-proef) en één voor het afwenden in stap. De jury gaf als commentaar dat het paard te ruim stapte(dus niet te overhaast!). Conclusie...geen arbeidsstap getoond dus 0 Clown
Ik vond het zelf een beetje overdreven, maar heb hem ook weleens niet gehad als ik hem wel verdiende(zoals in Andijk toen ik het hele veld overschoot en ondertussen een aanslag heb gepleegd op diverse jury's Schijnheilig ) dus dat compenseert weer een beetje Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 08:22

In de geldige proeven is 3 het laagst (waarvoor weet ik nog steeds niet, jury wist het ook niet te vertellen).
Maar ik ben wel een keer uitgesloten. Ik heb de proef wel uitgereden. Het paard waar ik op reed was dus nog groen, m'n tweede wedstrijd en dat was binnenhekjes. Het paard dacht dat ie moest springe, dus na het groeten op G ging het ineens rechtdoor. Het paard maakte een mooie sprong hoor. Daarna ben ik doodleuk teruggesprongen, en de jury vond dat ik dat met zoveel overtuiging had gedaan dat ik de proef wel uit mocht rijden. We zullen het er maar niet over hebben hoe dat ging: elke keer richting het hekje was bijna weer springen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:18

reddytobias schreef:
ik hoor hier veel dat jullie dingen niet hebben laten zien, maar er wordt hier vaak gemeld door de jury dat ze het alsnog moeten rijden alleen dan met -2


Je hebt gelijk hoor. In een gewone proef moet een jury toeteren of bellen (toch nog eens zo'n chique belletje aanschaffen Cool ) en moet je het onderdeel overdoen en krijg je -2 voor dat onderdeel wat je niet gedaan hebt.
In de kür geldt echter, niet getoond is een 0.

Navragen is beter dan afvragen.

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:37

Ja, ik ook een 0 gereden, 3 jaar terug ofzo. Paps las proef voor, moest naar de andere pagina en toen sloeg per ongeluk het blaadje om, dus hij las het 2e deel van de volgende proef door. Had de proef wel geleerd, en wist het nog wel ongeveer, maar ook iets niet getoond. En kreeg een 0, had nog wel 162 punten...

En een keer in verkeerde galop in de B een volte gereden, das al wel langer geleden, 7 jaar ofzo. ook een 0, wel 157 punten...

Inderdaad moet er dan officieel gebeld of gebeld worden, maar ja, dat doen de meeste niet...

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:16

je, ik heb ook wel eens een 0 gereden. Ik reed met Heldin voor het eerst in een 20*60 bak Z1. en toen moest ik een eenv. wissel rijden bij de P en ik verstond B. Reed een supermooie wissel, maar niet bij de goede letter: een 0.

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:33

volgens mij wordt er alleen gebeld als de loop van de proef verstoord wordt door de vergissing (linksaf ipv rechts bv). Dus een overgang bij B ipv P wordt 'gewoon' beoordeeld als niet getoond. En ook het voorbeeld van Fitz (eenvoudige 'wissel' van goede naar goede galop) geldt dan als niet getoond.

Gomir, een 0 voor overhaast stappen vind ik schandalig, uiteindelijk ben je wel afgewend dus heb je iig iets getoond.

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:35

Ik heb nog nooit en nul gekregen. Ik ben wel ene keer een hele volte vergeten in mijn proef. Daar had ik een 6 voor!!!!!!! stodn bij als commentaar: te klein. Haha, die jury zta echt lekker op te letten..

Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 12:39

Het laagste wat ik ooit heb gehad was een 3, toen reed ik wel zo verrekte slecht. Mijn vriendin heeft ooit wel een keer een 1 gehaald, maar was uiteindelijk toch nog in de prijzen geraakt.

Toos paardloos

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 14:22

Blijkbaar ben ik dus niet de enige die al eens een 0 heeft gehad Tong uitsteken

*It matters not whèn our riding starts, but how*
U.S Dollar Girl <3

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 14:24

nog nooit! mijn laagste is een 3. kan je een 0 halewn dan?

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 14:30

iets overslaan, een 0 krijg je als je iets niet getoont hebt.

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers