Stalbenen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Stalbenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 20:57

Wie weet een goed werkend zalf of i.d. dat stalbenen helpt te voorkomen.
's Cchtends als mijn paard haar stal uitkomt, zijn haar achterbenen erg dik. Als ze weer een tijdje gelopen heeft dat slinken ze weer. Ik weet wel dat je ze moet bandageren. Alleen in mijn geval is dat anders. De boer laat de paarden 's ochtends naar buiten en 's avonds naar binnen. Hij heeft geen zin om 's ochtends voordat hij naar z'n werk gaat de bandages af te doen. En wij werken ook. Ik zou het hooguit twee dagen in de week kunnen doen en de weekends erbij, maar dat schiet ook niet op. Daarom dacht ik is er misschien een middeltje dat ik haar benen 's avonds kan insmeren, zodat ze ochtends niet zo dik zijn. Is er misschien wat op de markt.


meisje

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-02-02
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 23:44

veel afspuiten

De waarheid is het makkelijkst, die hoef je namelijk niet te onthouden...

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:48

Na het werk goed afstappen. Als je geen stalbandages aan kunt leggen 's avonds nog een keer weer naar stal gaan om er mee te stappen. Die van mij heeft hte ook heel erg.En komt er ook niet van af.


irma

Berichten: 115
Geregistreerd: 29-03-02
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 21:46

Ik heb vandaag de DA gebeld. Hij zei ook dat ik na het werken de benen moet afspuiten, goed drogen en eventueel met Cole's linement moet inmasseren. Mocht er nog geen verandering in komen, dan 1x per week eventueel een flesje oud bruin bier geven, want dat werkt vochtafdrijvend. Gaat het nog niet dan gaan we verder met Neutradex, dat is een siroop met caramelsmaak. Kan je over het eten geven of op een boterham. Schijnt goed te helpen. We gaan maar van alles wat hij zegt proberen.

Jade

Berichten: 3035
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: home is where the horse is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:25

neutradex? dat is tegen verzuring toch?
probeer phlogistine, dat is soort van klei wat zijn benen koel houdt waardoor ze niet zo dik worden

Time flies like an arrow, but fruit flies like banana


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 bezoekers