Bestuur P&K wakker schudden!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Bestuur P&K wakker schudden!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 00:01

Lijkt me een goed plan om naar het emailadres van het bestuur van P&K het adres van het P&K-forum van Bokt toe te sturen met het verzoek om de berichten omtrent P&K eens goed door te lezen en hier volgend jaar iets mee te doen .
Dit kan zeer leerzaam zijn. *LOL*

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 15:04

Ik wil inderdaad ook nog een klacht indienen over de lange wachttijden en slecht organisatie. De entreeprijs was veel te hoog in verhouding tot de service die gegeven werd, en de prijs van een uitrijkaart was echt belachelijk hoog. Vorig jaar heb ik 5 gulden betaald voor Dier en Show, ook in de Brabanthallen. Nu hebben ze dat zo omgezet naar euro's Boos!

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:24

Als deelnemers hadden wij geen last van de lange wachttijden, maar ook voor ons kostte een parkeerkaart 5 Euro, per deelnemer kreeg je 1 (!!) Euro korting op de toegangsprijs. Het geld voor deze deelnemerskaarten en parkeerkaarten was half oktober al van de rekening gehaald, maar afgelopen donderdag hebben ze de kaarten pas op de bus gedaan. Dit hield in dat we vrijdags voor elke deelnemer die aankwam, naar de parkeerplaats moesten lopen om de kaarten te overhandigen omdat we geen tijd hadden om ze door te sturen naar de respectievelijke deelnemers. Slecht geregeld denk ik !

En zo waren er nog veel meer dingen, maar daar zal niet iedereen dezelfde mening over hebben Haha! Knipoog .