Heb je kapsones als je fotomodel wil worden?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Heb je kapsones als je fotomodel wil worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 13:08

Ik heb een vraagje vat het alsjeblief niet verkeerd op..

Ik vind het leuk om te poseren al van kleins af aan, en ik wil altijd al fotomodel willen worden. Maar als ik zeg, ik wil fotomodel worden denken mensen gelijk, dat ik mezelf lekker vind..

wat vinden jullie..

Heb je kapsones als je fotomodel wil worden?

Zijn er nog meer meisjes (of jongens) die fotomodel willen worden of zijn
Laatst bijgewerkt door Miss X op 19-11-02 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:19

Het gaat erom wat jij zelf vindt. Lijkt mij. Van anderen zou ik me niets aantrekken.

'Paint' it 'Black'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:19

Ben het geweest.

Barb

Berichten: 12076
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:20

ik ook

joh trek je niks van anderen aan, en doe lekker wat je zelf
leuk vind!! Ga naar een modellenburo en laat je inschrijven

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:32

Ik denk dat best veel mensen het op zich zouden willen worden hoor, ik ook wel maja dat zit er bij mij niet in Huilen Knipoog
Gewoon doen wat je leuk vind harstikke leuke bijbaan toch, en verdient ook nog lekker! Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:37

Ik denk dat je wel zeker van jezelf moet zijn om zoiets te kunnen, maar dat is iets heel anders dan kapsones hebben!! Dus zou zeggen grijp je kans en probeer het!! Wie niet waagt wie niet wint!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:18

Doen wat je wil.......je merkt gauw genoeg of ze iets in je zien.
Enne...als dat zo is..geeft toch alleen maar een fijn gevoel!
Als je al zo lang die richting in zit: Meid wat let je. Op die foto te zien...moet dat best lukken! Succes!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:21

Je kan beter een te hoge dunk van jezelf hebben, als dan een te lage. Eigenwaarde is goed. Misschien kan je er in het begin niet goed mee omgaan, omdat je jong bent. Maar namate je ouder wordt en meer jezelf hebt gedefiniëerd. dan verdwijnt arrogantie meestal wel.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:45

Ben het ook geweest. Staat los van een hoge dunk hebben van jezelf trouwens, modellenwerk.
Als het je leuk lijkt, waarom niet. Laat je niet weerhouden door anderen, het gaat erom wat jij wilt.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:48

Het gaat er meer om hoe je er mee omgaat dan dat je model bent, vind ik. Als je het graag wilt en je krijgt die kans, dan moet je hem grijpen.
Alleen dan wel met beide benen op de grond blijven staan Knipoog

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 14:57

Gewoon inschrijven,
als je je inschrijft ben je nog geen model, en als je gevraagt wordt, dan heb je geen dunk, maar zie je gewoon de waarheid Knipoog

misschien zijn ze jaloers?

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 15:05

Ik heb geen hoge dunk van mezelf, ik vind dat ik er mag wezen maar buiten dat ben ik ook heel erg onzeker en vind ik mezelf weer lelijk.. soms begrijp ik mezelf niet over mezelf Verward

schreef ik dat nou goed?

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 15:51

youngster schreef:
Wie niet waagt wie niet wint!!

wie niet poept wie niet stinkt.
sorry moest ff

maar ik denk dat je het gewoon moet proberen ken ook iemand en die is ook fotomodel en die is heel aardig. en net zo gewoon als dat ze was

Poosje81
Berichten: 21173
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 16:08

Hoi Miss X, ik heb zelf een tijd als model gewerkt, en werk nu als medewerker van een behoorlijk nieuw bureau, waar we altijd interesse hebben in nieuw talent. Kijk eens op www.comodels.nl en als ik deze link hier niet mag plaatsen, sorry!!

Des Lions - Fokkerij van Tinkers in Zuid Frankrijk
https://www.deslions.eu/
Live cam voor veulens 2024 via dit youtubekanaal; https://www.youtube.com/channel/UCOqsI9 ... bvuviF1vnw
Topic 2024; [KS-MK] Franse (Tinker)veulens 2024 - here we go again!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 16:14

ik vind wel dat die mensen altijd een beetje te veel kapsones hebben!!

Maar als je zegt over jezelf van nou ik vind mezelf er wel goed uitzien vandaag ofzo, vind ik dat niet echt kapsones hebben, dat is meer een beetje zelfvertrouwen geven aan jezelf..

maar als je echt gaat zeggen bijv tegenb mensnen van hou je bek, want ik ben veel knapper dan jij (ik noem maar iets Haha! ) ik ken van die mensen..

of ze gaan je echt zo met een kapsones hoofd aankijken...

dat vind ik wel lomp!! maar ik denk niet dat al die mensen zo zijn... Haha!


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 16:41

Miss X schreef:
...ik vind dat ik er mag wezen maar buiten dat ben ik ook heel erg onzeker en vind ik mezelf weer lelijk
het modellenwereldje ken ik, leuk aan de buitenkant, rot aan de binnenkant. verder: een model kan niet onzeker zijn en moet wel kapsones hebben, tenminste als je verder wil dan alleen poseren voor een kledingblaadje of de yes. je kan misschien best leuk eruit zien maar er komt wel meer bij kijken (je gaf al eerder aan dat je moeite hebt met jezelf te uiten). mijn advies: ga je gerust inschrijven bij een modellenbureau (er zijn een paar leuke in r'dam) maar ik zou mijn opleiding er niet voor laten vallen. ohja, betaal niet teveel voor het inschrijven en het liefste niets.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 19-11-02 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Amor Vincit Omnia

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 16:59

Inderdaad, ik sluit me (weer Knipoog ) aan bij SP. Juist omdat je aangeeft dat je soms onzeker bent over jezelf; je moet wel sterk in je schoenen staan (tenminste als je verder wilt dan de Wibra foldertjes haha) Je zult best een aantal keer afgewezen worden ergens voor en dan moet je wel zeker zijn dat je dat niet te persoonlijk opneemt. Ken helaas een meisje die daardoor een flinke eetstoornis ed heeft gekregen.

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 17:07

Bedankt voor de reactie´s Haha! Ik heb weleens geposeerd en ik heb me aantal keren ingeschreven, maar helaas ben ik er nooit mee door gegaan. Het is wel zwaar ja, hoor ik veel kritiek

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 19:29

Ze hoeven niet naast hun schoenen te lopen maar op gebied van uiterlijk lijken de meeste me wel zeker.
Mij lijkt het echt niets maar ik vind mezelf ook totaal niet knap.

Mijn ex-vriendje was ook fotomodel. Lelijk was hij niet hoor, maar knap?
Dus, fotomodellen hoeven niet knap te zijn Lachen Als ze een beetje fotogeniek zijn is het vaak al genoeg Bloos

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:18

Pinky_girl schreef:
Ze hoeven niet naast hun schoenen te lopen maar op gebied van uiterlijk lijken de meeste me wel zeker.
Mij lijkt het echt niets maar ik vind mezelf ook totaal niet knap.

Mijn ex-vriendje was ook fotomodel. Lelijk was hij niet hoor, maar knap?
Dus, fotomodellen hoeven niet knap te zijn Lachen Als ze een beetje fotogeniek zijn is het vaak al genoeg Bloos


Ja idd. Ik heb ook wat licht modellenwerk gedaan, en ik ben dus totaal niet fotogeniek en ook geen stuk. Maar ik ga dan ook niet vertellen waarvoor ik model heb gestaan! Haha!

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:30

Mensen die hierover oordelen zijn denk ik zelf een tikje jaloers? Mij lijkt het alleen maar leuk om op die manier wat geld bij te verdienen. Als je de kans krijgt dan moet je hem met beide handen aangrijpen, hoor!

* To Belg, or not to Belg *

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 20:40

Je moet het gewoon proberen. Modellenwerk doe je niet omdat je kapsones hebt, maar je kunt het er wel van krijgen. Bovendien is de concurrentie in het wereldje moordend. Je moet niet denken dat je bij een fotoshoot lekker met de anderen aan het geinen bent e.d., want meestal wil iedereen het beste voor de dag komen en daardoor ontstaan er snel kleine ruzietjes. De concurrentie is dus echt wel zwaar. Maar als je er een beetje tegen kunt dat anderen over je uiterlijk oordelen (vooral als je 'hogerop' komt in de modellenwereld moet je er van uit gaan dat je wel een paar keer een flinke nederige snauw van een ander model krijgt) en je sterk in je schoenen staat dan ligt de weg volgens mij wel voor je open. Geef er aub alleen je school niet voor op!! Wanneer ze je echt graag willen hebben, kunnen ze ook wel een paar jaartjes wachten...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 13:46

Miss X schreef:
Ik heb geen hoge dunk van mezelf, ik vind dat ik er mag wezen maar buiten dat ben ik ook heel erg onzeker en vind ik mezelf weer lelijk.. soms begrijp ik mezelf niet over mezelf Verward

schreef ik dat nou goed?


Ik heb precies t zelfde. Ben eigenlijk een heel onzeker meisje maar ik denk wel eens als ik in de spiegel kijk van goh zo lelijk ben ik nog niet eens.. (meningen daarover verschillen natuurlijk) En andere tijden vind ik mezelf lelijk, tenminste zo voel ik me zeg maar.. Ik zou ook nooitt egen iemand zeggen dat ik me eigen knap vind ofzo..
Ik ga ook altijd heel graag op de foto en sinds 2 weken mag ik me eigen ook "fotomodel" noemen, al doe ik dat niet echt maar toch. Tong uitsteken
Maargoed je hebt dan dus echt geen kapsones! Al ben je nog zoo lelijk en je bent wel fotogeniek, en je doet t graag, kan je gewoon model worden. Tuurlijk zijn er meisjes die wel kapsones hebben maar die kom je in t dagelijks leven ook gewoon tegen.
Gewoon inschrijven hoor!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 14:58

Miss X schreef:

Zijn er nog meer meisjes (of jongens) die fotomodel willen worden of zijn

Das toevallig!!!
Ik ben er nu net mee bezig, heb wat foto's digitaal verstuurd, en ze reageren er heel positief op. Ze willen dat ik me inschrijf.
Maar idd, ik ben ook best onzeker, maar dat wil ik niet laten blijken, dan val je denk ik eerder af bij hun. Zeker overkomen is een pluspunt bij een model, denk ik. (Ik ga er zo even een topic over starten)

Maar capsones? Alleen als je misbruik van je rol als model maakt, dan kan je wel eens capsones krijgen, of een arrogante houding... Verder niks mis met modellen, zolang ze maar normaal blijven doen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie