melding in linkerbovenhoek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

melding in linkerbovenhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 10:58

Ik krijg nu (?) plotseling bij het openen van een pagina linksboven de melding "newtopic" of "editpost" (afhankelijk dus van de bewerking die ik wil). Ben het nooit eerder tegen gekomen maar het lijkt een soort debug message. Ik had deze keer vanuit het echte startscherm (www.bokt.nl) direct een reactie in Voedertijd aangeklikt om te lezen en vervolgens bewerken en sindsdien treedt de melding op. Het ziet er dus zo uit:

Afbeelding

de problemen ontstaan dus bij bewerken van een post ("editpost") , en bij het aanmaken van een topic ("newtopic") en reactie ("reply") en is niet afhankelijk van een forum. Als ik gewoon vanuit de forumstartpagina begin, krijg ik de meldingen niet.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 19-11-02 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:15

lijkt er meer op dat het een soort comment is wat niet tussen comment-codes staat...
Ik zie het idd ook Lachen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 11:21

met debug message bedoel ik een melding die de ontwikkelaar (onvolprezen Bart Haha! ) inbouwt om te zien of er fouten optreden. Ik gebruik ze zelf vaak om waarden van variabelen e.d. te controleren. De HTML code krijg ik niet te zien, kan er dus verder niets over zeggen.

Overigens verschijnt de melding duidelijk eerder dan de rest van de pagina (database gegenereerd).

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:26

Oops. Idd vergeten op te ruimen. Lekker slordig Haha!

Is gefixed..

Bedankt voor de melding!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 11:29

Was het idd een debug melding? Verder niet storend hoor, mijn oog viel er toevallig op.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:39

Yup. Heb wat zitten rommelen met de post subjects e.d. Heb die weggehaald bij het reageren op een topic, probleem was dat ze ook ineens wegwaren bij de PC's Haha!

Plau

Berichten: 310
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 11:46

Lielle schreef:
met debug message bedoel ik een melding die de ontwikkelaar (onvolprezen Bart Haha! ) inbouwt om te zien of er fouten optreden.


kweet wat debug messages zijn Knipoog
was me verder nie zo opgevallen uit je screenshot trouwens, tot ik zelf ff op new topic klikte Schijnheilig

korte debug-message btw :S geen regelnr's enz(??)

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-02 11:48

niet iedereen kent die term Knipoog Ik kan me voorstellen dat Bart het hier gebruikt om niet de hele pagina te laten openen maar alleen ter controle dat de juiste pagina geopend wordt.

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 19:00

bij mij staat er soms REPLY