Snik, mn ondeugende pretletter is verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-01 18:11

[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0QQAAALYWAshtOam8pr8PXkzkGvvEHdD54A9MJvqZwXYEtPLJWoFoLEpYSc7N0VO25ctg8H!Yww0Xv0o4D43qWU3bdzglR*JFRB*COM4kGGM/Igor(7).jpg[/img]

deze hier, ok, hij was niet van mij, maar ik heb zoveel lol met hem gehad, de eigenwijze donder. Hij is hoefbevangen geweest en omdat hij nu niet meer op de wei mag hebben ze hem verkocht, aan een manege, *snik* niks tegen een manege, maar wel tegen de betreffende.
Ik ga Igor echt missen, hij was echt een coole shet. Ok nu praat ik alsof hij dood is, maar toch, hij hoorde gewoon bij ons groepje, bij de kudde en bij stal, en nu gaat ie morgen voorgoed weg, bah, waarom gebeuren er nou niet eens weer wat leuke dingen.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 19:07

he wat rot voor je zeg Verdrietig ! Maar ik weet zeker dat er binnekort weer iets leuks gaat gebeuren hoor Lachen !

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 22:54

hhmmmm, ik zal niet raden naar welke manege hij gaat, dat is te gemakkelijk. Ik begrijp wat je bedoelt, bij ons op stal zijn er ook wel paarden weggegaan en zelfs als de eigenaar er hele goee redenen voor heeft en het paard het op de andere stal ook goed krijgt, het blijft niet leuk.
Binnenkort kom ik een dag of weekend naar Haamstede om stalling te regelen voor het NVVR-weekend in september. We hebben het witte huis bij Lisiduna gehuurd. Nou ben ik daar niet zo stuk van, dus ik zet mijn paard elders neer. Ik heb wel een adres, maar iets in het reserve is wel prettig. Als je je adres in een PB'tje stuurt kunnen we elkaar even ontmoeten, is vast gezellig.

Groeten Gery

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 23:33

Aaaaaah vet zielig.
beetje off-topic maarre hij lijkt wel een beetje op mijn dreumes.
Ik vind het echt naar en ik kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt.