Die gekke merrie...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Die gekke merrie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-02 18:31

heeft vandaag 160 punten en een 4e plaats bij elkaar gelopen in Bunschoten!

Ik ben hier zo blij mee! Party!!

Velen zullen het waarschijnlijk geen bijzonder goed resultaat vinden 'pfff dat rij ik wekelijks, zo bijzonder hoog is dat niet' maar voor mij betekent het heel veel! Er zit zoveel meer achter dan alleen dat getal! Een punt met haar is ècht een verdiend punt (Waarbij ik andere combinaties niks te kort wil doen hoor!) waar verrekte hard voor gewerkt is en waar een geschiedenis aan vooraf is gegaan die niet veel paarden zullen hebben.

Ik weet nog zo goed dat terug reden uit Emmeloord en dat ze nòg niet in orde was en we de boodschap te horen hadden gekregen dat het misschien ook wel niet meer in orde zou komen... Ze konden eigenlijk niks meer voor haar doen... Vandaag reden we terug met onze eerste strik!

14 jaar, altijd recreatief in het bos gespeeld (of stilgestaan omdat ze kreupel was...) en dan op haar 'oude dag' nog aan het dressuren geslagen (3x in de week, de rest is nog steeds buiten spelen) wat haar best wel moeite kost, door haar achtergrond qua blessures heeft ze gewoon een lastig lijf. En vergeet daarbij het 'echte merrie' karakter niet }>

En toch heeft ze 't 'm maar mooi geflikt tussen de sportpaarden die niet zo'n weerbarstig lijf hebben en veel makkelijker bewegen. De stijgende lijn zat er al goed in en vandaag is het dus gelukt om die door te trekken naar waar het moet zijn (met dank aan mijn instructrice die mij gisteren nog even op niet mis te verstane wijze heeft verteld waar ik de punten laat liggen Haha! ), nou hopen dat het balletje nog even door blijft rollen!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132039
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:43

GEFELICITEERD !!!

Geweldig, zie je wel dat het allemaal toch nog goed komt ?
Dit smaakt vast naar meer, maar geniet maar lekker van de dag van vandaag, die kan vast niet meer stuk !

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 18:58

Goed joh! Gefeliciteerd!
Ik benh vandaag ook 4e geworden! maar dan met maar 148 punten, het was echt zo streng gejureerd...

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:15

Fijn gevoel he als je inspanningen worden beloond!!
Gefeliciteerd!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 19:24


Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 08:58

Gefeliciteerd meid. Dat is echt verdient. Knap van jullie.

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 09:45

Gefeliciteerd! En zolang jouw instructrice jou op niet mis te verstane wijze blijft vertellen waar jij de punten laat liggen, rolt dat balletje wel door hoor Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 23:28

Bedankt voor de lieve reacties!

Heb nu al zin in de volgende wedstrijd, nu weten we hoe het moet Haha!

Belker

Berichten: 15300
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 13:29

Wanneer is die wedstrijd en waar?