"Optelsommetje".....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

"Optelsommetje".....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 23:16

Hierbij een kleine optelsom.....

Gloria
Afbeelding

plus Sancho
Afbeelding

is......

BANJER... Lovers Haha! Pling
Afbeelding


Qua uiterlijk lijkt Banjer dus erg op haar moeder... qua moeilijkheden in het karakter ook (het enigszins dominante en eigenwijze), maar het lieve, knuffelige, aanhankelijke, etc. heeft ze van haar vader... (inmiddels geruind)....


Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 23:18

Mooie ouders heeft ze hoor, ik heb de foto's al vaker gezien, maar ze blijven mooi Kwijl

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 23:20

Leukkk Lachen
Ik wou dat ik wat meer wist over Tin's familie, ben benieuwd van wie ze die gave tölt heeft Knipoog

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 23:35

Wat voor ras(sen) zijn het?

Gaaf joh! ik mocht willen dat ik wist wie Tieks ouders waren..wow dat lijkt me cool!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 23:40

Glora Wolfhorn (moeder) is een harddraver (meer info kan je krijgen bij wkoekoek hier op Bokt) en de vader is een halve tuiger (v. Waterman) met een vleugje Arabier en de rest rijpaard (wat ik gehoord heb....)

Tiko, geef de hoop niet op... ik heb ook 1,5 jaar moeten zoeken.... en per toeval zag ik een oproepje van Wendy staan of iemand Gloria had gezien.... zo wist ik dus wel wie de moeder was...

Ik reageerde op een oproepje van iemand die een Westernzadel verkocht in de buurt van Leiden (waar Banjer stond... dat wist ik wel)... bleek ze Banjer te kennen (had foto gemaild zodat ze kon zien of het paste)...

Die dame heeft het telefoonnummer van een eerdere eigenaresse van Banjer gegeven, ik gebeld... en zo aan het nummer van de fokker gekomen... en op een mooie dag in juli was het zover...

Huub Duivenvoorde van De Ripse Ruiters te Rijpwetering (fokker) is zo lief geweest om ons vanaf Leiden station op te halen en weer terug te brengen.... (nog bedankt Huub, als je dit leest... Haha!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers