De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 10:23

Joliieeenn schreef:
Woestein schreef:
Kijk wel altijd naar de handen :+

Jaaaa eindelijk nog iemand! Iedereen kijk altijd raar als ik dit zeg. Nu ben ik benieuwd waar kijk je precies naar?

:D
Inderdaad of er geen ringen of daar bewijs stukken van zijn...
Stuk verzorging van de handen zegt ook heel wat.
Maakt niet uit wat voor beroep iemand heeft, je kan toch zorgen dat de nagels netjes verzorgt en schoon zijn :o

Maar ehhh het meeste ook wel dat het formaat van de handen heel veel prijs geeft over een ander onderdeel... :)* ;)

Ailill

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 10:25

:')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 10:28

Lengte is voor mij zo ongeveer nummer 1 harde eis.. Ik ben 180 en ook niet slank, ik voel me zoo ongemakkelijk bij mannen van mijn eigen lengte :n Ik wil qua dat gewoon een echte man, rond de 2 meter hebben ze bij mij echt een enorm pluspunt :j Onder de 190 vind ik eigenlijk te klein :') Onder de 185 valt echt af, als ik er dan naast sta heb ik nog het gevoel dat ik groter ben.
Moet ik wel zeggen dat de bouw van een man ook wel meespeelt, ielige mannen vallen ook af, mag best body aanzitten.

Verder heus niet veeleisend :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 10:32

Relaxed schreef:
Lengte is voor mij zo ongeveer nummer 1 harde eis.. Ik ben 180 en ook niet slank, ik voel me zoo ongemakkelijk bij mannen van mijn eigen lengte :n Ik wil qua dat gewoon een echte man, rond de 2 meter hebben ze bij mij echt een enorm pluspunt :j Onder de 190 vind ik eigenlijk te klein :') Onder de 185 valt echt af, als ik er dan naast sta heb ik nog het gevoel dat ik groter ben.
Moet ik wel zeggen dat de bouw van een man ook wel meespeelt, ielige mannen vallen ook af, mag best body aanzitten.

Verder heus niet veeleisend :=

:D
Qua lengte hier sowieso geen problemen, bijna alle mannen zijn langer dan ik ben. Ik heb niet 1 type man wat ik aantrekkelijk vind eigenlijk. En er is ook nog een verschil tussen iets aantrekkelijk vinden en er een relatie mee willen. Ik kan bepaalde mannen echt aantrekkelijk vinden maar dat is dan heel fout relatiemateriaal zeg maar.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 10:56

Mij boeit het niet zo snel, de lengte (als ik maar niet heeeel veel langer ben). Maar meestal vinden mannen het zelf niet leuk als ik langer ben. Of wanneer ze ongeveer even lang zijn dat ik soms hakken droeg.

Dat vind ik wel een afknapper, als ze zo onzeker zijn over hun lengte dat ze zich druk gaan maken over welke schoenen ik draag :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:00

anjali schreef:
[

Dat zou ik ook wel willen weten ja. Ik kijk in elk geval of ze ringen dragen.

Ik draag mijn trouwring ook nog, omdat ik het gewoon een mooie gouden ring vindt. Dus dat wil niet altijd iets zeggen.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:04

Ringen en hygiëne en hoe ruw ze zijn ook.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:17

mala26 schreef:
Ik hou van koken, maar voor mij alleen koken is donders saai. En idd vaak laat thuis
Dus hou het vaak simpel. En vaak dingen die weer ingevroren kunnen worden maak ik in grote hoeveelheden.

Eet trouwens op de bank, tv aan of Netflix.

Een biefstukje of visje is binnen een paar minuten gebakken. Gooi wat groente in het bakvet en roerbak het terwijl je vlees/vis rust en je kunt binnen 'n kwartier met je bord op schoot netflix kijken.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:19

anjali schreef:

Niet iedereen draagt ringen. Ik draag nooit een ring en zou dat in geval van een relatie ook niet doen.

Belangrijker is dat ze geen kinderstoeltje in hun auto hebben zitten.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:31

elnienjo schreef:
anjali schreef:

Niet iedereen draagt ringen. Ik draag nooit een ring en zou dat in geval van een relatie ook niet doen.

Belangrijker is dat ze geen kinderstoeltje in hun auto hebben zitten.

En zeker een auto die jouw trailer moet kunnen trekken. :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:31

peach2001 schreef:
Ringen en hygiëne en hoe ruw ze zijn ook.

Kom je net bij stal vandaan. :D

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:34

Bagheera_206 schreef:

Haha, ik val wel op stoere SUV's idd <3

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:44

elnienjo schreef:
Bagheera_206 schreef:

Haha, ik val wel op stoere SUV's idd <3

Dan zijn het iig wel mannen met geld. :D

Mijn vorige auto zonder trekhaak kon in theorie een kleine trailer trekken, maar mijn nieuwe auto dus helemaal niet. Gelukkig is mijn nieuwe auto wel 2x zuiniger dan mijn Volvo. :D

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 11:46

nee nee, die hádden geld voordat ze die auto kochten. Of ze daarna nog wat overhebben is nog maar de vraag

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 12:11

Ik ben gek op koken!

Maar niet voor mij alleen... Vroeger maakte ik rustig een 9 gangen diner met kerst voor ex en 2 beste vrienden. Kwamen elke week vrienden eten en ik vind koken echt leuk. Of een avond allemaal hapjes op tafel. Maar ik ga me niet uitsloven als ik de enige ben die het eet. Dan kan ik de helft weggooien. Dus ik kook af en toe wat uitgebreider en vries dan een gedeelte in, haha.

Lengte, tja ik wil wel graag groter. Nu ben ik niet enorm groot, gewoon gemiddeld met mijn 1.72, maar ik vind een stuk grotere man prettig. Aan de andere kant zijn mijn exen maar een paar cm groter _O- Maar ik val op een stuk langer en gespierd, geen bodybuilder, maar wel fit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 12:24

Zijn genoeg knappe voetballers/acteurs/... die kleiner zijn!

Het is maar hoe je als man bent.

En je kan altijd in België gaan zoeken!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-05-23 08:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 12:31

Het is wel echt zo dat in België de mensen kleiner zijn. Daarom ga ik ook meestal daar naar concerten (Antwerpen is van hier uit ook dichterbij dan Amsterdam). Dan zie je alles een stuk beter.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 13:42

Ja ik ben 1m70 en ben eigenlijk de grootste van al mijn vriendinnen. Stak altijd er bovenuit. Zal wel mijn half Nederlandse kant zijn.

Voor mij is lengte ook een harde eis. 1m80 is toch het minimum. Ik merk wel hoe langer ik alleen ben hoe moeilijker ik word.

Ik ben gesteld op mijn eten, hoe ik het klaar maak, op mijn routines etc en kan dus echt van mijn melk raken als er iemand ineens begint te miepen dat de raam dicbt moet on de slaapkamer want er is teveel lawaai. Het stoort mij niet dus het mag jou ook niet storen :wave:

Nu is het al wel enkele jaren geleden dat er nog iemand anders buiten mezelf in de slaapkamer is gekomen geweest

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 15:19

Ik ben 1.73m, kleiner hoeft voor mijn ook niet. Ooit 1x een date gehad met een man die maar 1.65m was, dat voelde heel raar om naast te lopen. (sowieso klikte dat niet)

Mijn ex man heeft iig een flinke deuk geslagen in mijn vertrouwen in de man. Heb ook nog wel even iemand na hem gehad maar ik merkte dat ik nog een hoop te verwerken had.

Koken zou ik wel moeten want mijn kinderen moeten toch ook eten. (Alleen op woensdag en om het weekend eet ik alleen)

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 15:29

Ik kan dus echt niet naar TV kijken en eten tegelijk. :') Ofja, het gaat wel, maar ik concentreer me liever volledig op mijn eten/serie. :)) Anders moet ik constant terugspoelen omdat ik dingen mis.
(Ook zit ik nu op kamers en wil ik niet dat er etensresten blijven staan en wil ik mijn wasbak niet gebruiken om keukengerei in af te wassen. In de keuken zitten meestal wel wat mensen dus dat is wel gezelliger ook)

Met samen koken heb ik eigenlijk ook weinig problemen. Ik lust praktisch alles wel. Als ik alleen moet koken ben ik erg besluiteloos of maak ik bijna altijd hetzelfde gerecht. :+
Mijn ex was dan wel weer iemand die niet alles lustte of bij voorbaat al zei dat ze dingen niet graag had. Ook 'standaard' dingen zoals bloemkool, sperziebonen,... Vond het echt belachelijk. :+ Aubergines lustte ze ook niet. Een keer raden wat mijn moeder maakte toen ik haar voor de eerste keer meenam... _O-

Maar goed, toen lustte ze ze wel omdat het afhangt vanop de manier waarop ze klaargemaakt zijn. Ja dûh, die bloemkool zal je dan vast ook wel lekker vinden. Altijd dat op voorhand al miepen over dingen van 'dat lust ik niet' terwijl er zoveel verschillende manieren zijn om iets te bereiden. Dat is volgens mij echt wel één van mijn grootste ergernissen. :')

Qua grootte dacht ik altijd dat ik eerder zou vallen op iemand die langer is dan mij. Of ik had alleszins het beeld in mijn hoofd dat ik samen zou zijn dan iemand die groter was. Nu was mijn ex (uit Nederland dan wel nog nota bene! :') ) zeker een kop kleiner dan mij (ik ben bijna 1m70). Dus nu twijfel ik er ironisch genoeg aan of ik me wel comfortabel ga voelen bij iemand die groter is dan mij.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 15:42

Kleiner vind ik ook echt niet aantrekkelijk in principe. Even groot liever ook niet, maar dat gaat nog net. Als mijn man echt kleiner is voel ik me heel zelfbewust, ik was vroeger ook altijd vrij lang (nu niet meer, ben 1.78) en voel me dan zo'n lange lat.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 16:08

Ik vind koken wel leuk, kan toch gewoon lekker uitgebreid voor jezelf koken af en toe? Net zoals lekkere hapjes, tapas etc..ga ik echt niet alleen doen als er mensen zijn, je mag jezelf ook wel verwennen tijdens een luie tv avond :+

Sowieso kookte ik ook iets voor mezelf in mijn vorige relatie, want hij kookte allemaal vieze Afrikaanse zooi, waar ik weinig zin in had :')

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 16:13

Ik kook zelden, toevallig deze week wel elke dag maar hou het liever simpel met zo min mogelijk afwas haha.

Ik eet overigens ook nooit aan de eettafel, die ligt altijd vol zooi

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 17:34

Hier zorg ik er gewoon voor dat eettafel beetje is opgeruimd. Zit nu ook aan tafel te eten. Restje chili con carne van gisteren opgepiept.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-19 17:45

Ik eet altijd op de bank, ik heb ook geen eettafel. En op mijn bureautje ligt andere zooi. Maar ik ben er heel goed in :)