Housewarming

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Housewarming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 21:38

A.s. zaterdag de 23ste geven we (Derrick, Claudia en ik) een housewarming omdat we een huis hebben gekocht in augustus. Het is nu klaar voor bezoek (alhoewel je huis natuurlijk nooit af is Haha! ).

We hebben al heel wat mensen en bokkers Knipoog uitgenodigd (en voor de zondag de familie, kennissen etc). Maar als ik iemand vergeten ben uit te nodigen of je vindt het gewoon leuk om te komen, stuur dan Claudia of mij even een PB. Party!!

Logeren kan trouwens ook, plek zat, alleen moet je wel eigen slaapspullen meenemen. Lachen
Laatst bijgewerkt door Jura op 20-11-02 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 23:07

Maartje, ik ben bang dat ik het tcoh niet ga redden. Vond je uitnodiging superlief, maar ik krijg gewoon geen vervoer en tja, zo laat nog met de trein terug maakt het weer zo kort. IK baal er wel van, maar jullie wonen ook zo ver weg en ik heb mijn rijbewijs nog niet!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 17:07

Jammer!! Verdrietig

Hopelijk kan je dan een andere keer komen!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 01:55


Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Bielsje, criollo_yess, Dees, DieL_Zor, Eefje_Sammy, Estera, FransienE, GrapeshotBot, kamsel, Kimberly520, laran, Laura_, LiDi, Marcella, mariettek, Marocje, moralian, Summerfly, veerledec, wonanda, xxmichellexx, YandexBot en 150 bezoekers