mijn verslagje van zondag...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

mijn verslagje van zondag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-02 21:14

Beetje laat maar goed...Haha!
Ik was iets voor 10 op het station, was nog wat duf omdat ik bijna de hele tijd had liggen pitten in de trein. We hadden bij de roltrappen afgesproken, uhhhh...WELKE roltrap was het nou? Scheve mond
Na een tijdje lopen zag ik een gezellig groepje meisjes staan met .. jawel, een boktbord! Haha!

In de brabant hallen was het heel gezellig, heb alleen niet zo superveel gekocht, een rare borstel voor de modder mee weg te halen en een mooi shabrakje Lovers
We hebben ook heel wat mensen gemeet, zoals nimber (Lottel-met-glitter geaaid Lovers ), marjolein, assie, dorine (wat een lief vrouwtje is dat zeg! Lachen ), jantina, jurga, sypheron en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Toen het appaloosa stamboek voorbij kwam zei ik dat ik die met die stippies zoo mooi vond. Schijnheilig Ik bedoelde natuurlijk de derde van voor! Haha!
Tijdens de show van sneeuwwitje en de 7 romkabouters werd Obelix lastig gevallen door de heks, wat een nachtmerries zal arme obelix vannacht hebben gehad...
Toen we naar de uitgang liepen kwamen we stef nog even tegen, die meteen begon met ontkennen dat ze van bokt was, en ze had helemaaaaaaal geen shet. Haha!

Kortom ik vond het supergezellig! Cool

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 21:16

Mij heb je ook gemeet!! Tong uitsteken Ja het was echt leuk! P&K is echt een leuk evenement!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 23:14

hahaha zal je vertellen dat ik idd over een heks heb gedroomd en laat ik nou sochtends niet meer weten hoe ik nou op een heks kwam?? hahah