mijn amandelen moeten eruit! mis de training....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

mijn amandelen moeten eruit! mis de training....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 14:25

ik ben nu al vanaf vrijdag erg ziek, elke jaar heb ik dit wel! KEELONTSTEKING.... Huilen maar heb het nog nooit zo erg als nu gehad, vandaag naar de dokter geweest en een zware peniciline kuur gehad en andere pillen voor de pijn, heb namelijk last van me nek,hoofd en oren en erg misselijk
in de computer bij de dok stond dus dat ik dit telkens had, en een zwakke keel heb
hij stelde voor om naar het ziekenhuis te gaan om mijn amandelen te laten verwijderen Huilen
was er niet blij mee, aangezien mijn vriendin dit laast ook moest en dit verschrikkelijk veel pijn doet
ik weet het niet, ik ben natuurlijk erg ziek omdat mijn diabetes er ook een rol in speelt, hoe moet dat dan als ik daar in het ziekenhuis lig en kan nix eten....zou toch moeten, anders overleef ik het niet Tong uitsteken

voorlopig moet ik dus thuis blijven
en het banketstaaf is, het is mooi weer, mag niet naar buiten en mijn paardje staat zich lekker vol te vreten in de wei Schijnheilig
ik zou gister, vandaag en woensdag te trainen voor de opening van de bak die as zaterdag wordt gehouden. ik rijd in het carroussel en moet ene springdemonstratie geven, maar ik ben bang dat dat niet doorgaat voor mij!
oh wat baal ik, kan geneens praten, doet zo'n zeer. heb voor het eerst weer wat gegeten.....

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."


Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 14:26

Ik heb ook een keer keelondsteking gehad,ik was toen nog erg jong!Gelukkig moesten mij amandelen er niet uit Lachen
Veel sterkte ermee

Groetjes vivian

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 14:28

In het ziekenhuis weten ze natuurlijk wel wat ze met jouw diabetes aan moeten.. Dus dat zal wel meevallen.
Blijft wel vervelend, maar hopelijk ben je dan van die ontstekingen af!

* To Belg, or not to Belg *

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 14:31

EEK dat is niet leuk! Ik weet ongeveer wat je gevoeld heb...Ik had last van een keel en een amandelontsteking Verdrietig Maar gelukkig was die zo over Haha!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 14:37

getsie je amandelen eruit!! hoe ouder je wordt des te zeerder schijnt het te doen als ze verwijdert moeten worden!!
Balen dat je nu niet mee kunt doen met de trainingen en al helemaal balen dat je bij de opening ook niet mee kunt doen.

veel beterschap en sterkte hoor!!

je hebt heleen trouwens overgehaald om mee te doen aan
de clubkampioenschappen??? Verward

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 14:43

lekker, moeten alle amandelen er uit? keel en neus? neus schijnt zo weer over te zijn emt de pijn, maar keel is erger, meot je ook langer binnen blijven enzo. toen ik een jaar of dertien was zijn ze er allemaal uitgehaald, heb er best last van gehad, kon een week niet praten, en dat is moeilijk voor mij!
succes ermee maar!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 14:58

Bij mij zijn ze er ook uit!!Doet wel pijn, maar het is niet voor eeuwig gelukkig!! Ik zou het gewoon doen als ik jou was, wasnt dan ben je van dit gezeur af!! Een vriendin van mij moet ook binnenkort!!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 15:08

Bij mij halen ze ze er ook uit. Ik heb ook heel snel en vaak keelontsteking, een paar keer per jaar. Sterkte, ik ben ook al gewaarschuwd dat het pijnlijk is...

Run free Jordy.... 1997 - 2021

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 17:19

bij mij zijn ze er al heel lang uit, ik weet neit eens meer of ik er heel erg last van had Verward
maar beterschap alvast

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 17:40

Ik wens je heel veel sterkte. Ik was 21 jaar toen mijn amandelen (ook door veelvoudige ontstekingen e.d) eruit moesten.
En idd het is niet verzonnen........het doet echt pijn. Ik heb 2 weken bijna niet kunnen eten, en heb kruimeltjes gegeten. Ijsjes verlicht de pijn wel, maar het ijsje eten is ook geen lolletje Scheve mond

Tip: laat de pijnstillers oplossen in water. Ik was zo dom (verging van de pijn en had waarschijnlijk ook mijn hersens aangetast of zo Knipoog ) en heb ze dus 2 dagen lang in het geheel proberen door te slikken

Lekker oplossen en laat je maar lekker verwennen. Met je diabetes zullen ze zeker rekening houden. Ik ben astmapatient en daar hebben ze ook netjes rekening meegehouden (uren van tevoren een prednison-enting om een evt aanval tegen te gaan)

Kop op, als ze er eenmaal uit zijn is de kans groot dat je nooit meer last van je keel hebt!!!

Succes!!!!

Op zoek naar de zon!!!

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 17:45

goh, nu jij er over begint kan ik het bijna bij mezelf weer voelen...

ik had eerst ook altijd keelontsteking, en als ik geen keelontsteking had was ik eigenlijk ook niet echt gezond
dus mijn amandelen moesten er vorig jaar ook uit, ik was 16 toen
en het deed echt vreselijk pijn
op mijn kame lag nog een meisje van 17, die had er veel minder last van dan ik, zij kon direct weer praten en ook wel een beetje eten en drinken
ik kon nix, zelfs geen pijnstillers innemen
dus ik moest aan de zetpillen
vreselijk beschamend ook, kwam daar zo'n manlijke dokter aan, ja meisje draai je maar even om...

ik probeer je nu echt niet bang te praten ofzo
maar laat ze weghalen, je knapt daar zo van op!
en neem zetpillen, het is heel erg dus probeer er niet bij na te denken, maar het is beter dan alles wat je via je mond in nemen moet

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 19:23

Barb schreef:
getsie je amandelen eruit!! hoe ouder je wordt des te zeerder schijnt het te doen als ze verwijdert moeten worden!!
Balen dat je nu niet mee kunt doen met de trainingen en al helemaal balen dat je bij de opening ook niet mee kunt doen.

veel beterschap en sterkte hoor!!

je hebt heleen trouwens overgehaald om mee te doen aan
de clubkampioenschappen??? Verward


ja ik had heleen overgehaald, doet ze mee?!naja ik hoop woensdag weer een beetje blij te kunnen kijken!
en idd hoe ouder je bent hoe pijnlijker het wordt.....brrrrrr
maarja misschien val ik dan wel af...toch nog een voordeel Haha!

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-02 21:19

In Belgie verwijdert men niet snel meer amandelen, omdat deze ook een functie hebben in het afweersysteem Verward
Maar ja heb er (gelukkig) nog nooit echt veel last van gehad...

Marijke

De vraag is niet:
Kunnen dieren denken? Noch: Kunnen zij spreken?
De vraag is: Kunnen zij lijden? (J. Bentham)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, anji, Butterfly, Celebi, ellen05, GrapeshotBot, hagelslag, hiphorse, IASCrawler, iphyn, Lestria, Nanu, Pieke_Gwen, RoronaZorro, Sanne_zepp, Walkure, xxxmh, ynskek, Zick_Zack en 136 bezoekers